Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nowe lampy DEPO soczewka bez cięcia błotnika?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, panowie ja mam b5 z 95 r ori było na lampach valeo ale zmieniłem na soczewkowe solary z dziennymi, jestem bardzo zadowolony ładnie świeca i nie sa dzielone a zespolone, kupiłem od kolegi z forum, (bej) :) lampy używki... nie trzeba było ciąć błotnika do ich założenia, pozdrawiam

Mam nadzieje ze za 2 lata powiesz to samo :thumbup1:

Opublikowano

Uważasz że są kiepskie? Ok. 1 roku już je mam i jak na razie wszystko jest ok nawet przy stłuczce nie pękła więc nie są złe według mnie

Opublikowano

Generalnie Solar nie grzeszy jakoscia :)

Opublikowano

zacznijmy od tego że lepiej świecą przedlifty niż te wszystkie "tjuningowe" cuda

o żołknięciu klosza i jakości materiałów nie wspominając

Opublikowano

Tyle że te dzienne mogłyby lepiej świecić ale myślę nad wymianą diod na mocniejsze


każde które nie są szklane żółknął nawet ori np w toyocie rav 4 ok. 2002r np

Opublikowano (edytowane)

W polifcie klosz rowniez jest plastikowy. Moge sie mylic, ale obecnie juz malo ktore auto ma klosz ze szkla.. Mysle ze lepiej by bylo porownywac depo do polifta.

Tak czy inaczej jakosc DEPO a Valeo czy Bosha to dwa rozne swiaty :)

Masz rację co do plastikowych kloszy. Jestem youngtimerowcem i wyparłem to z głowy, że obecnie wszystko jest plastikowe ;-)

Mam Audi Cabrioleta (powszechnie Audi 80 Cabrio) i posiadam w nim oryginalne soczewki firmy Hell'a. Klosz jest szklany.

Jednocześnie w nawiązaniu do tych Depowych soczewek. Mankament, który moje posiadały to to, że odbłyśnik latał luzem wewnątrz klosza.

Powód? Ułamane mocowania odbłyśnika. Lampę kupiłem jak uszkodzoną i używaną ale nie wyglądało na to aby ktoś ją wcześniej rozkręcał. Plastikowe/gumowe odlewy wyglądały na nieruszone a dopiero uległy skruszeniu jak demontowałem klosz.

Ponadto, mocowanie odbłyśnika to także element odpowiadający za jego regulację. Nie wiem z jak beznadziejnego tworzywa to musi być wykonane, że kręcąc kluczem imbusowym odbłyśnik się nie ruszał. Śruba kręciła się w miejscu "drążąc" plastikowy element odpowiedzialny za ruch odbłyśnika. Mój wniosek? Plastik wyrobił się przez ów śrubę.

Edytowane przez quick
Opublikowano (edytowane)

Trafiła się okazja na wymianę lamp to skorzystałem.

Wyszło tak:

2038.jpg

2048.jpg

Wyszły przy okazji błędy w montażu zderzaka po rozrządzie. Jak znajdę chwilę czasu to zrobię korektę tych lamp, bo są za nisko i szpara między maską a reflektorem jest za duża.

Przy okazji, w tych lampach przetwornice montuje się na klapce z tyłu. W moim tdi żeby w prawej lampie cokolwiek zrobić, trzeba albo ściągać obudowę filtra, albo wykręcić lampę.

Swoja drogą, Quick miał dość dziwną lampę o której pisał w wątku. Niby gniazdo D2S ale odbłyśnik jak do H7.

Icek wyjaśnił różnicę w odbłyśnikach w tym poście:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/10285-all-b5-xenony-w-reflektorach-zespolonych-po-ii-lifcie-montaz-zarowek-i-przetwornic/page-10#entry1328208

Edytowane przez yuhri
Opublikowano

Witam, temat nadal aktualny ? Szukam takich lamp z osobnymi kierunkami i nie mogę znaleźć i moje pytanie brzmi, gdzie mogę kupić takie lampy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...