TomMaster Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Witam Czy mógł by mi ktoś pomoc w znalezieniu instrukcji do mojego webasta Podaje dane Vebasta (o ile to to): typ : Tele TT98.38 B 90890A No : 2H 350777 I zdięcie pilota: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2b1c8ed28b5af2f.html
darecki79 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 darecki, podepnij pod VAG-a i sprawdz błędy. Control Module Part Number: 8E0 265 105 A Component and/or Version: Standheizung Diesel 0110 Software Coding: 00111 Work Shop Code: WSC 63351 5 Faults Found: 01414 - Combustion-Air Blower (V6) 29-00 - Short to Ground 01414 - Combustion-Air Blower (V6) 42-00 - Speed Deviation too High 01414 - Combustion-Air Blower (V6) 41-00 - Blocked or No Voltage 01407 - Flame Extinguished 35-00 - - 01406 - No Flame 35-00 - - wygląda to tak - jednak cos wywaliło
wrclaguna Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 01407 i 01406 - Brak powstania płomienia , przy usterce dmuchawy powietrza spalania ogrzewanie postojowe nie uruchomi się. Ogrzewanie postojowe może zostać ponownie uruchomione dopiero wówczas, gdy nie będzie już usterki. Jeśli w ogrzewaniu postojowym po wielokrotnych próbach jego uruchomienia nie dochodzi do prawidłowego powstania płomienia lub kilka razy z rzędu występuje usterka Przerwanie płomienia, przy czym w międzyczasie nie miało miejsca prawidłowe działanie (do ogrzewania postojowego zostało wtłoczone więcej niż ok. 70 ml (cm3) paliwa), ogrzewanie postojowe zostaje zablokowane (w ogrzewaniu postojowym może znajdować się zbyt dużo paliwa). Ogrzewanie postojowe może zostać ponownie włączone dopiero po odczytaniu i skasowaniu pamięci usterek 01414 - Usterka w przewodzie łączącym biegnącym od komputera sterującego ogrzewania dodatkowego do dmuchawy powietrza spalania lub uszkodzona dmuchawa powietrza spalania .
darecki79 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 01407 i 01406 - Brak powstania płomienia , przy usterce dmuchawy powietrza spalania ogrzewanie postojowe nie uruchomi się. Ogrzewanie postojowe może zostać ponownie uruchomione dopiero wówczas, gdy nie będzie już usterki. Jeśli w ogrzewaniu postojowym po wielokrotnych próbach jego uruchomienia nie dochodzi do prawidłowego powstania płomienia lub kilka razy z rzędu występuje usterka Przerwanie płomienia, przy czym w międzyczasie nie miało miejsca prawidłowe działanie (do ogrzewania postojowego zostało wtłoczone więcej niż ok. 70 ml (cm3) paliwa), ogrzewanie postojowe zostaje zablokowane (w ogrzewaniu postojowym może znajdować się zbyt dużo paliwa). Ogrzewanie postojowe może zostać ponownie włączone dopiero po odczytaniu i skasowaniu pamięci usterek 01414 - Usterka w przewodzie łączącym biegnącym od komputera sterującego ogrzewania dodatkowego do dmuchawy powietrza spalania lub uszkodzona dmuchawa powietrza spalania . 01407 i 01406 - Brak powstania płomienia , przy usterce dmuchawy powietrza spalania ogrzewanie postojowe nie uruchomi się. Ogrzewanie postojowe może zostać ponownie uruchomione dopiero wówczas, gdy nie będzie już usterki. Jeśli w ogrzewaniu postojowym po wielokrotnych próbach jego uruchomienia nie dochodzi do prawidłowego powstania płomienia lub kilka razy z rzędu występuje usterka Przerwanie płomienia, przy czym w międzyczasie nie miało miejsca prawidłowe działanie (do ogrzewania postojowego zostało wtłoczone więcej niż ok. 70 ml (cm3) paliwa), ogrzewanie postojowe zostaje zablokowane (w ogrzewaniu postojowym może znajdować się zbyt dużo paliwa). Ogrzewanie postojowe może zostać ponownie włączone dopiero po odczytaniu i skasowaniu pamięci usterek 01414 - Usterka w przewodzie łączącym biegnącym od komputera sterującego ogrzewania dodatkowego do dmuchawy powietrza spalania lub uszkodzona dmuchawa powietrza spalania . wielkie dzięki Grzegorz za info, nio to bez szpeca się nie obędzie - tylko dziwi mnie że jak motor w miarę ciepły to działa, a jak zimny to tylko przez chwilę słychać jakieś tarcie/mielenie spod maski i potem cisza - usterka też nie była kasowana...
wrclaguna Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 ja bym wyjal piec i sprawdzil dwuchawe, moze cos tam nagru i syfu sie nazbieralo Dmuchawa powietrza spalania pracuje z maksymalną liczbą obrotów ok. 8000 / min. i dlatego jest wyważana fabrycznie razem z kołem wentylatora -C-. Dlatego podczas wymontowania i zamontowania należy zwrócić uwagę, aby koło wentylatora na wałku dmuchawy powietrza spalania nie zostało ściśnięte lub skręcone . taka mala rozpiska czesci pieca 1 - Zespół palnika - przed zmontowaniem usunąć nagar (wyczyścić). 2 - Śruba 4 - Jednostka rozpylająca ( wersja na olej napędowy „Diesel“ ) 5 - Zamocowanie palnika - przed zmontowaniem usunąć nagar (wyczyścić). 6 - Śruba 7 - Uchwyt - dmuchawy powietrza spalania 8 - Dmuchawa powietrza spalania - Wazne !!!! Do 01.04 były montowane dmuchawy powietrza spalania w których, szczególnie w przypadku ogrzewania zamontowanego w pozycji leżącej, przez wałek mogą dostać się do silnika pozostałości paliwa (przez to działanie silnika jest utrudnione a w trybie ogrzewania postojowego tłoczona jest do komory spalania zbyt mała ilość powietrza spalania i ogrzewanie postojowe dymi), od 01.04 montowane są dmuchawy powietrza spalania ze zmienioną uszczelką na wałku. 10 - Parnik paliwa Wazne !!! Od 02.04 montowany jest zmieniony parnik paliwa, jeśli w przypadku samochodów produkowanych do 02.04 zgłaszane są reklamacje z powodu tworzenia się dymu podczas przełączania na tryb częściowego obciążenia lub podczas trybu częściowego obciążenia, a ogrzewanie postojowe nie ma być wymontowane i nie ma zostać wymieniony parnik paliwa, to aby wyeliminować przyczynę zgłoszenia reklamacji, można poprzez funkcję Dopasowanie w kanale dopasowania 87 podnieść liczbę obrotów dmuchawy powietrza spalania w trybie obciążenia częściowego .
darecki79 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 przecudnie to wygląda :> - no nic, będzie trzeba się w weekend przybrać - z małą ściągą dzięki uprzejmosci Grzegorza może dam rade - a jak nie to zawsze okazja do zrobienia czteropaka w garażowym zaciszu jak coś sensownego uda mi się ustalić to dam znać - może komuś coś to pomoże
karelnati21 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam. Ja dzisiaj zostawiłem moje cudo u elektryka który wyciągnął webasto i okazało sie że nic nie dał rady zrobić z nim????? Powiedział że wsio jest git tylko nie jest pewien czy sterownik nie jest do wymiany???? A w serwisie jak byłem za miedzą to błąd BRAK PŁOMIENIA. Czy jest ktoś w woj. Lubuskim lub jakaś firma która sie zna i naprawia takie WEBASTA?????????
TomMaster Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam Czy mógł by mi ktoś pomoc w znalezieniu instrukcji do mojego webasta Podaje dane Vebasta (o ile to to): typ : Tele TT98.38 B 90890A No : 2H 350777 I zdięcie pilota: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2b1c8ed28b5af2f.html Wie ktoś gdzie można znaleźć jakieś materiały co do obsługi tego webasto A może taka nie istnieje, może to webasto nie ma żadnych regulacji tylko włącza sie i wyłącza ?
wtct Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Właśnie zakupiłem A4 Avant Q AVF z fabrycznym webasto, ale niestety trochę niepokoi mnie dymienie ogrzewania postojowego. Jest to rok 2002, więc może mam problem z przedostawaniem się paliwa przez wałek. Czy można dokupić nowe uszczelniacze tego wałka? Rozumiem, że konieczne jest ściągnięcie wałka i ponowne jego wyważanie? Chętnie bym to rozebrał i umył w nafcie na błysk, ale trochę rozbierania jest. Ciekawe czy dodatek do paliwa (shell, stp itp) i częste uruchamianie webasta pomoże pozbyć się nagaru. Spróbuję znaleźć zamiennik świecy, bo oryginał trochę drogi. Czy sposób sprawdzania tej świecy jest identyczny do tego przy świecach żarowych (wskazanie amperomierza ok. 15 A i omomierza ok. 1 Ohm)? Pozdrawiam Wojtek
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 A podlaczales kompa i sprawdzales bledy przyczyn moze byc wiele Kody bledow :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=174594.0
wtct Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 A podlaczales kompa i sprawdzales bledy przyczyn moze byc wiele Tak mam taki zamiar, ale nie mam czasu. Myślę, że w czwartek wiele się wyjaśni Tak czy owak zmierzę prąd i wykręcę święcę, żeby ją wyczyścić. Przynajmniej świeca powie mi jak to wygląda w środku. [br]Dopisany: 02 Luty 2011, 10:05_________________________________________________Podłączyłem się i miałem tylko błąd: 00664 - Fuel gauge 07-10 - Signal too Low - Intermittent który powstał w wyniku braku paliwa w zbiorniku. Dzisiaj sprawdziłem świecę, wyciąga bez problemu 18A, więc jest jak nowa. Nie ma na niej żadnego nagaru. Patrząc przez otwór od świecy, w środku webasto też wygląda przyzwoicie. Dla zainteresowanych nr BERU 0 102 174 304 oraz ARDIC 3730104, myślę, że na pewno można kupić taką świecę omijając ASO. Zatankuję dobrego paliwa, doleję jakiś dodatek i spróbuję przepalić to webasto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się