glapsson Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Jeżeli mocno fajda olejem to sugeruje przeczyścić kolektor ssacy u mnie efekt przyrostu mocy spory po tej operacji a kata wczesniej wyciałem i takiej różnicy nie zauważyłem co do tego czy kat wyciety to jak go nie ma to dość mocno świszcze turbo przy wchodzeniu do 2000 obrotów przynajmniej u mnie taki jest efekt i jak zapale na zimnym to zapaszek jest inny - ci co sami juz wycinali na pewno wiedza jak to różnica.
trezor4 Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 a o czym świadczy w logu dynamicznym 003 większa wartość acctual od specified przy 2015obr jest zamiast 850 jest 1125
Sztomel Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 a o czym świadczy w logu dynamicznym 003 większa wartość acctual od specified przy 2015obr jest zamiast 850 jest 1125 świadczy o tym, że : albo w tym zakresie obrotów wskazanie wartości rzeczywistego ciśnienia w logu dynamicznym grupy 011 jest dużo wyższe niż wartość zadana ciśnienia doładowania i turbo ładuje ponad 2200 mbar albo masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym jeśli rzeczywista wartość ciśnienia doładowania jest zbliżona do wartości zadanej lub poniżej tej wartości. Dla uwidocznienia tego najlepiej jest zlogować łącznie grupę 003 z 011.
przemik Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Dla uwidocznienia tego najlepiej jest zlogować łącznie grupę 003 z 011. A nie wystarczy 010
Sztomel Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 pewnie, że wystarczy ale dla tych, którzy zaczynają analizować logi, brak widoczności wartości zadanego ciśnienia doładowania uniemożliwia wizualne tego porównanie - wiesz o co mi chodzi - jak czegoś nie widać to trudno jest się kapnąć
trezor4 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 a jeżeli chodzi o temperaturę silnika , czy możliwe że układ jest nie odpowietrzony i dlatego nie łapie temperatury ? bo wydaje mi się że przed wymiana rozrządu i płynu temperatura była ok ?
ciahciah Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 stary płyn dużo gorzej transportował/oddawał ciepło
ROBERT Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 a jeżeli chodzi o temperaturę silnika , czy możliwe że układ jest nie odpowietrzony i dlatego nie łapie temperatury ? bo wydaje mi się że przed wymiana rozrządu i płynu temperatura była ok ? ściągnij wężyk idący z nagrzewnicy na podszybiu ... reszta
ciahciah Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 z nagrzewnicy leci zimne powietrze? :> termostat kup w servisie
trezor4 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 nie no właśnie grzeje chyba miałem cichą nadzieję że nie bedę musiał kupować wymienię termostat i wyreguluje kąt wtrysku na początek....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się