Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] [AFN+turboAWX] KOPCI NA NIEBIESKO :/ Do tego przeładowanie turbiny :/


jnx

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie :

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25502.html

Sorki że taki niedokładny ten log ale wracałem z pracy i wyszło co wyszło :)

Turbina jest po całkowitej regeneracji, o przycinającej sie geometrii nie może być mowy. Niedawno ją zakładałem a cisnę te auto na obr aż miło. Jednak log pokazuje co innego.. Robić coś z tym?

//

Poprawione logi:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25706.html

Grupy: 000 2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25707.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25708.html

Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25709.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25710.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25711.html

Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25712.html

Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25713.html

Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25714.html

Grupy: 001,001 - od 66sekundy. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25715.html

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25716.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25717.html

Grupy: 011-2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25718.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25719.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log niedokladny to jak ma byc diagnoza dokladna.

Zrob chociaz ze 3 proby 011 kazda osobno oczywiscie.

i jedną 010.

Dodatkowo przydalaby sie - 011 Basic Settings.

Katalizator wywalony jak mniemam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kur.. chłopaki... ale dzisiaj robiłem zadyme, taka zawiesina niebieska szła - jest coraz gorzej :/ po logach na postoju wydobywał się niebieski dym :shocked: ulice na której testowałem tak zaczadziłem że masakra.. Katalizator wybebeszony. Na przytkanym czy odetkanym EGR jest to samo. Dolot i EGR był czyszczony to samo kolektor wydechowy. Jeszcze te przeładowanie :/ geometria chodzi luźniutko jak w nóweczce. Wycieków nigdzie żadnych nie ma. Jeszcze na postoju otworzyłem korek wlewu oleju i troszeczke tam podmuchiwało i troszke pryskało ale minimalnie. Co się dzieje ? :shocked:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25706.html

Grupy: 000 2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25707.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25708.html

Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25709.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25710.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25711.html

Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25712.html

Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25713.html

Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25714.html

Grupy: 001,001 - od 66sekundy. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25715.html

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25716.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25717.html

Grupy: 011-2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25718.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25719.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie sprawdziłem, jest olej przed turbem, pewnie z odmy leci...

proszę innych o ocene logów.. w weekend wyjeżdżam do Giessen i do tego czasu musze naprawić moją niunie..

a może to turbo puszcza ten olej? jak to sprawdzić?

co z logami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na trójce robiłeś? no to ci powiem że słabiutko

sprawdź kompresje na tłokach..

ubywa oleju? ile od wymiany do wymiany?

na nie stabilne doładowanie wymiana gruszki pomoże, ale zanim to zrobisz podmień N75 z N18 w celu wykluczeniu czy to nie jest wina N75, vacum pompkę też możesz sprawdzić wakuometrem, przy gruszce na logu 011BS ma być -0,65mbar lub więcej

jesteś na 100% pewny że turbo dobrze złożone? bo to przeładowanie pod koniec obr jest z winy źle złożonej turbiny albo źle wyregulowanej sztangi, nie przekraczaj 4000obr bo turbo szybko padnie

poza minimalnie źle ustawionym statycznym kątem wtrysku reszta ok

ja miałem niebieskie bąki po nocy po odpaleniu furki i prze gazowaniu, u mnie winne było nie stabilne doładowanie, waż idący od filtra powietrza do turbo zsunął się z turbiny i turbina łapało lewego powietrza, dynamika silnika była inna, po skręceniu rury problem z niebieskimi bąkami znikł i spalanie o litr spadło do poziomu z przed lat, ten litr paliwa to były te niebieskie baki, nie spalone paliwo wyplute w wydech[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 16:56_________________________________________________aaa teraz zaczaiłem :>

2570 to nie jest koniec, jest więcej tylko skali brakło :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi były robione pod górkę i to nie małą bo akurat w tą stronę nie ma ruchu na tej drodze do tego auto obciążone, dlatego takie wyniki. Pozatym tracę przyczepność na drugim biegu więc osiągi są w porządku, poza tym mój kolega w tym samym aucie z chipem na 139/300Nm zostaje w tyle.

Turbinę wymieniałem miesiąc temu w turbo techu, w rozliczenie dałem im od afn'a. Turbina sprawowała się bardzo dobrze, nie było przeładowywań żadnych.. Geometria chodzi luźno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i n75 nie może go zbić..

dziś jeszcze wyczyszcze rure dolotu, odepne wąż od odmy i włoże go w butelkę a rure zatkam, zobaczymy czy sie bedzie zbierał olej.. jak tak to oznaczać będzie że turbo puszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma oryginalny przebieg 224tys do końca serwisowane.

odma nie leje wszystko w porządku, najprawdopodobniej turbina puszcza bo jak zdejme podciśnienie to żadnego dymienia nie ma. byłem u 2 mechaników i każdy wskazuje na turbinę..

a co z tym softem nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi Ci o mape n75?

powinien bardziej zbijać.. gdy turbo leci w kosmos on ma 65%..[br]Dopisany: 22 Październik 2010, 17:48_________________________________________________witam, odkrecilem turbinke i dalem ja na gwarancje. Facet z turbotechu powiedzial ze to napewno nie jej wina i stawia ze wtrysk ktorys poszedl... Powiedzial ze jakby turbo przepalalo to by na wyjsciu z turba byl olej a u mnie jest sadza, tylko ze ja juz duzo jezdzilem bez turbawki i moze to juz sie przepalilo. Moglo tak byc? Czy to moze jednak wtryski? Kazdy peple co innego.. Jeden mowi ze to uszczelniacze a drugi ze napewno nie.. ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mają wtryski do pompowania turbo ?

Jak mi turbawka padała to na wylocie nie miałem oleju, za to w przewodzi edolotowym był, oraz przeładowanie występowało z powodu VTG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem co masz zrobić, jak grochem o ścianę :>

wyjąc turbo dla ciebie nie problem a zrobić loga 011 z podmienionym N75 na N18 problem?

sprawdzenie kompresji też takie trudne? przy okazji możesz świece żarowe wymienić, podwójna korzyść

nawet ci napisałem swój przykład identyczny i że po zrobieniu porządku z doładowaniem niebieski problem znikł

a co do wtrysków, odepnij kabel od wtrysku sterującego i pojeździć, obserwacje opisz :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...