Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy podczas wymiany filtra poliwa można zapowietrzyć układ w TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie ostatnio wymieniłem filtr paliwa w moim audi 1,9 TDI AFN póżniej nie chciał odpalić i musiałem go trochę kręcić.Kiedy odkręcałem tą śróbkę na górze filtra to całkiem gasł.Teraz wrócił do normy ale nie wiem czy mogłem coś zapowietrzyć bo jakby trochę głośniej chodził.Jeśli mielibyście jakieś sugestie to z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano

Bo filtr powinno sie zalac paliwem. Wtedy nie ma problemu.

Pytasz chyba czy jeszcze moze byc zapowietrzony?

jesli tak to nie.

Opublikowano

A jeżeli słychać taki pojedynczy metaliczny klekot czy jest to możliwe aby stało się to po wymianie filtra?

Opublikowano

Ja jak wymieniałem to nowy filtr zalałempaliwem, odczekałem parę minut i odpaliłem autko, pochodził parę sekund i zgasł, odczekałem i odpaliłem i było już gites :)

Opublikowano

Witam, a ile kosztuje filtr paliwa do AJM 1.9tdi?

Opublikowano

witam ja nie zalewam filtra ropa jesli masz zdrowy silnik pokrecisz 30sek i odpala bez problemu

Ta powinno być - to jest oznaka sprawnego układu wtryskowego i szczelności układu zasilania paliwem.

Opublikowano

Witam, a ile kosztuje filtr paliwa do AJM 1.9tdi?

Filtr paliwa dla AJM to 8D0127435 kosztuje w ASO 72,69zł wiec nawet nie warto szukać zamiennika. Oczywiście można dzwonić do AUdi VW lub Skody w Seatach nie słyszałem o AJM-ach.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi ale nurtuje mnie pytanie dlaczego po zmianie filtra i cięzkim odpaleniu w okolicach pompy zaczęło stukać tak jak w benzyniaku zawory.Dżwięk silnika zmienił siż diametralnie i chodzi wiele bardziej twardo nawet przy dodawaniu gazu.Znajomi także stwierdzili że mój silnik nie chodzi tak ładnie jak przed wymianą tego filtra.Czytałem że może być to wina zapowietrzenia lub złego ustawienia pompy.

Opublikowano

może podtarłeś pompę nieco

zawsze należy zalać filtr,pociągnąć wysysarką

pozdr[br]Dopisany: 04 Październik 2007, 19:47 _________________________________________________jeśli nie przejdzie

zrób taki mały obieg paliwa bańkę 5l. w tym litr oleju mixol

pompę bezpośrednio zasil z bańki i powrót też do bańki

i niech popracuje z 30min.

Opublikowano

może podtarłeś pompę nieco

zawsze należy zalać filtr,pociągnąć wysysarką

pozdr[br]Dopisany: 04 Październik 2007, 19:47 _________________________________________________jeśli nie przejdzie

zrób taki mały obieg paliwa bańkę 5l. w tym litr oleju mixol

pompę bezpośrednio zasil z bańki i powrót też do bańki

i niech popracuje z 30min.

To nie VP44, żeby się wysrała od zapowietrzenia.

Mixolu też nie radzę dolewać.

Daj chwilę czasu swojemu silnikowi ...

Problem lezy gdzieś indziej ... czy przy wymianie filtra nie urwałeś jakiejś wtyczki ?

Co pokazuje VAG ?

Opublikowano

podpinam we wtorek na pewno napiszę co jest pozdro

[br]Dopisany: 05 Październik 2007, 06:32 _________________________________________________Witam mój problem został rozwiązany.Okazało się że póściły nity na tarczy sprzęgła i zaczęło coś ocierać.Sprzęgło wymienione chodzi suuuper fajnie pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...