kuba111 Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 Witam serdecznie ostatnio wymieniłem filtr paliwa w moim audi 1,9 TDI AFN póżniej nie chciał odpalić i musiałem go trochę kręcić.Kiedy odkręcałem tą śróbkę na górze filtra to całkiem gasł.Teraz wrócił do normy ale nie wiem czy mogłem coś zapowietrzyć bo jakby trochę głośniej chodził.Jeśli mielibyście jakieś sugestie to z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
Pikuś Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 Bo filtr powinno sie zalac paliwem. Wtedy nie ma problemu. Pytasz chyba czy jeszcze moze byc zapowietrzony? jesli tak to nie.
LukiR Opublikowano 29 Września 2007 Opublikowano 29 Września 2007 witam ja u siebie jak wymieniałem to przelałem ze starego do nowego i było wszysko ok
kuba111 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Opublikowano 30 Września 2007 A jeżeli słychać taki pojedynczy metaliczny klekot czy jest to możliwe aby stało się to po wymianie filtra?
mlodyy Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 witam ja nie zalewam filtra ropa jesli masz zdrowy silnik pokrecisz 30sek i odpala bez problemu
Gość NUTI Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Ja jak wymieniałem to nowy filtr zalałempaliwem, odczekałem parę minut i odpaliłem autko, pochodził parę sekund i zgasł, odczekałem i odpaliłem i było już gites
zbych4000 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Witam, a ile kosztuje filtr paliwa do AJM 1.9tdi?
baskecior Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 witam ja nie zalewam filtra ropa jesli masz zdrowy silnik pokrecisz 30sek i odpala bez problemu Ta powinno być - to jest oznaka sprawnego układu wtryskowego i szczelności układu zasilania paliwem.
adadur Opublikowano 2 Października 2007 Opublikowano 2 Października 2007 Witam, a ile kosztuje filtr paliwa do AJM 1.9tdi? Filtr paliwa dla AJM to 8D0127435 kosztuje w ASO 72,69zł wiec nawet nie warto szukać zamiennika. Oczywiście można dzwonić do AUdi VW lub Skody w Seatach nie słyszałem o AJM-ach.
kuba111 Opublikowano 3 Października 2007 Autor Opublikowano 3 Października 2007 Dzięki za odpowiedzi ale nurtuje mnie pytanie dlaczego po zmianie filtra i cięzkim odpaleniu w okolicach pompy zaczęło stukać tak jak w benzyniaku zawory.Dżwięk silnika zmienił siż diametralnie i chodzi wiele bardziej twardo nawet przy dodawaniu gazu.Znajomi także stwierdzili że mój silnik nie chodzi tak ładnie jak przed wymianą tego filtra.Czytałem że może być to wina zapowietrzenia lub złego ustawienia pompy.
egon Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 może podtarłeś pompę nieco zawsze należy zalać filtr,pociągnąć wysysarką pozdr[br]Dopisany: 04 Październik 2007, 19:47 _________________________________________________jeśli nie przejdzie zrób taki mały obieg paliwa bańkę 5l. w tym litr oleju mixol pompę bezpośrednio zasil z bańki i powrót też do bańki i niech popracuje z 30min.
baskecior Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 może podtarłeś pompę nieco zawsze należy zalać filtr,pociągnąć wysysarką pozdr[br]Dopisany: 04 Październik 2007, 19:47 _________________________________________________jeśli nie przejdzie zrób taki mały obieg paliwa bańkę 5l. w tym litr oleju mixol pompę bezpośrednio zasil z bańki i powrót też do bańki i niech popracuje z 30min. To nie VP44, żeby się wysrała od zapowietrzenia. Mixolu też nie radzę dolewać. Daj chwilę czasu swojemu silnikowi ... Problem lezy gdzieś indziej ... czy przy wymianie filtra nie urwałeś jakiejś wtyczki ? Co pokazuje VAG ?
kuba111 Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Opublikowano 8 Listopada 2007 podpinam we wtorek na pewno napiszę co jest pozdro [br]Dopisany: 05 Październik 2007, 06:32 _________________________________________________Witam mój problem został rozwiązany.Okazało się że póściły nity na tarczy sprzęgła i zaczęło coś ocierać.Sprzęgło wymienione chodzi suuuper fajnie pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi