Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy ktoś jeźdźi na chińskim kolektorze żeliwnym w 1.8T ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Interesuje mnie kolektor jak w linku poniżej. Czy to się w jakimś tam stopniu sprawdza i przede wszystkim czy nie pęka a pytanie kieruję raczej do osób które miały styczność lub używają takiego kolektora. Kolektor miałby współpracować z K04

http://cgi.ebay.pl/VW-Audi-1-8T-Turbokrummer-A4-A6-Passat-K03-Turbolader-/140468641298?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item20b4955e12

Opublikowano

Z tego co wiem używane sa z powodzeniem i nie słyszałem o problemach z nimi.

Seryjne i ATP zreszta też pękają, a kosztują kilka razy więcej...

Opublikowano

ATP z ostatniej serii podobno nie pekaja...

Opublikowano

jakiś czas temu,montowałem jednego High-flow'a ATP-moc tylko ponad 260 w BEXie ze względu na wysokie EGT-nie pekł,co do podanego w linku- ciężko powiedzieć,czy i kiedy to pęknięcie nastąpi-to jest stop,jeśli zostało dobrze schłodzone po odlewie i składniki stopu odpowiednio dobrane-będzie służyć długo...ATP robi lżejszy od ori,co wskazuje na inny dobór komponentów do stopu-może to być przyczyną pęknięć,ale to tylko moja teoria...

Opublikowano

hmm.... to jaki kolektor założyć ?? ATP czy chiński i liczyć na to że nie pęknie a może wyspawać od podstaw u kogoś kto ma o tym pojęcie ??

Opublikowano

A czy w ogóle jest sens pchać kasę w kolektor przy k04 ? ile na tym ugra KM ?

Ktoś to sprawdzał ?

Opublikowano

A czy w ogóle jest sens pchać kasę w kolektor przy k04 ? ile na tym ugra KM ?

Ktoś to sprawdzał ?

sam kolektor niewiele da,ale w połączeniu ze sportowym katem,dolotem ,fmIC,nową przepływką-seria BEXa dała lekko ponad 200 koni :wink4:
Opublikowano

Plan mam taki :

Wałki od ADR

Tłumiki od S4 ( na jednej rurze od tłumika środkowego w stronę silnika )

Test pipe

Większe wtryski

Fmic + orurowanie

Obudowa przepływki 3"

Tip

Turbo K04-15 hybryda

Kolektor wydechowy o większych kanałach

Taki zestaw chcę założyć i chciałbym żeby po programie wyszło 250ps a ile wyjdzie to na wiosnę będzie wiadomo. Wszystko zależy od hybrydy K04 która ma większą muszlę i wirniki jak typowe k04-15 ( jak mnie pamięć nie myli to K04-15 na muszli ssącej ma wlot 44mm a moje turbo ma coś koło 51mm ). Dlatego też chcę już założyć większy kolektor wydechowy i wałki od ADR-a żeby poprawić wyższe partie obrotów. Poza tym jak to z hybrydami bywa to wiadomo i w razie co będę miał prawie wszystko przygotowane pod jakiegoś np GTRS-a :wink4:

Opublikowano

jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki :wink4: co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach :good:

Opublikowano

jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki :wink4: co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach :good:

A ostatnia komórka w przepływce nie kończy się czasem na 240 ?? i później pozostaje zmiana na większą średnicę i kalibracja przepływki ??

Opublikowano

jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki :wink4: co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach :good:

A ostatnia komórka w przepływce nie kończy się czasem na 240 ?? i później pozostaje zmiana na większą średnicę i kalibracja przepływki ??

nie pamiętam dokładnie-w B5 jest troche inaczej niż w B6,ale jeśli będzie turbo tyle dmuchać-to tak-masz rację,trzebaby zwiększyć średnice-miałem na mysli,że zwiększając średnicę,opózniasz czas otwarcia wtrysków,co przy większych wtryskach zapasu masz sporo-w zależności,jak wielki będzie wtryskiwacz :wink4:
Opublikowano

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

Opublikowano

jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki :wink4: co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach :good:

A ostatnia komórka w przepływce nie kończy się czasem na 240 ?? i później pozostaje zmiana na większą średnicę i kalibracja przepływki ??

nie pamiętam dokładnie-w B5 jest troche inaczej niż w B6,ale jeśli będzie turbo tyle dmuchać-to tak-masz rację,trzebaby zwiększyć średnice-miałem na mysli,że zwiększając średnicę,opózniasz czas otwarcia wtrysków,co przy większych wtryskach zapasu masz sporo-w zależności,jak wielki będzie wtryskiwacz :wink4:

Właśnie co do tych wtrysków to jeszcze nie do końca wiem jakie założyć bo tak naprawdę nie wiem co to wyjdzie po strojeniu, teoretycznie powinno być więcej jak na typowym k04-15

quattro87 przy tym silniku który posiadasz to tak naprawdę pozostają Ci dwie możliwości jeżeli cierpisz na brak mocy. Sprzedaj auto i kup z większym silnikiem lub zrób swapa na 1.8T Niestety nakład finansowy podrasowania w sposób odczuwalny ADR-a przewyższy koszty swapa a z mocą i tak nie zbliżysz się do seryjnego 1.8T

Opublikowano

Plan mam taki :

Wałki od ADR

Tłumiki od S4 ( na jednej rurze od tłumika środkowego w stronę silnika )

Test pipe

Większe wtryski

Fmic + orurowanie

Obudowa przepływki 3"

Tip

Turbo K04-15 hybryda

Kolektor wydechowy o większych kanałach

Taki zestaw chcę założyć i chciałbym żeby po programie wyszło 250ps a ile wyjdzie to na wiosnę będzie wiadomo. Wszystko zależy od hybrydy K04 która ma większą muszlę i wirniki jak typowe k04-15 ( jak mnie pamięć nie myli to K04-15 na muszli ssącej ma wlot 44mm a moje turbo ma coś koło 51mm ). Dlatego też chcę już założyć większy kolektor wydechowy i wałki od ADR-a żeby poprawić wyższe partie obrotów. Poza tym jak to z hybrydami bywa to wiadomo i w razie co będę miał prawie wszystko przygotowane pod jakiegoś np GTRS-a :wink4:

Duży bład...

Odrazu zapodaj GTRS jak już...

Sprzedaj tą hybrydę...

Opublikowano

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

:wtf:

Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory

Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 :wink4:

Opublikowano

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

:wtf:

Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory

Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 :wink4:

Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ?

Opublikowano

Dopytajcie Rogala, wałki od ADR-a nic nie zmieniają.

Opublikowano

CoLo dlatego mowie ze to ryzyko pakowac sie w hybryde ale jako ktos nie ma kasy a chce to co ma zrobic?

Opublikowano

teraz na kredyt wszytko dają :tongue4:

Opublikowano

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

Witam

Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR

Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).

:wtf:

Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory

Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 :wink4:

Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ?

:wtf:

Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory

Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 :wink4:

Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ?

Hybrydę będę zakładał ponieważ praktycznie nic mnie nie kosztowała w innym przypadku nawet bym jej nie zakładał, co do wyników po strojeniu tego wszystkiego też nie podejrzewam że się zawiodę bo nie mam konkretnych wymagań. Cały ten mały projekt traktuję bardziej jako pewną naukę i zdobycie pewnego doświadczenia na własnej skórze. Większą turbinę ( GTRS-a ) założę jeżeli się rozpadnie ta hybryda lub po strojeniu wszystkiego okaże się że nie wyszło nawet 210Ps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...