Pawel_M Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Interesuje mnie kolektor jak w linku poniżej. Czy to się w jakimś tam stopniu sprawdza i przede wszystkim czy nie pęka a pytanie kieruję raczej do osób które miały styczność lub używają takiego kolektora. Kolektor miałby współpracować z K04 http://cgi.ebay.pl/VW-Audi-1-8T-Turbokrummer-A4-A6-Passat-K03-Turbolader-/140468641298?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item20b4955e12
wowo Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Z tego co wiem używane sa z powodzeniem i nie słyszałem o problemach z nimi. Seryjne i ATP zreszta też pękają, a kosztują kilka razy więcej...
CoLo Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 ATP z ostatniej serii podobno nie pekaja...
domjenick Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 jakiś czas temu,montowałem jednego High-flow'a ATP-moc tylko ponad 260 w BEXie ze względu na wysokie EGT-nie pekł,co do podanego w linku- ciężko powiedzieć,czy i kiedy to pęknięcie nastąpi-to jest stop,jeśli zostało dobrze schłodzone po odlewie i składniki stopu odpowiednio dobrane-będzie służyć długo...ATP robi lżejszy od ori,co wskazuje na inny dobór komponentów do stopu-może to być przyczyną pęknięć,ale to tylko moja teoria...
Pawel_M Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 hmm.... to jaki kolektor założyć ?? ATP czy chiński i liczyć na to że nie pęknie a może wyspawać od podstaw u kogoś kto ma o tym pojęcie ??
CoLo Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 A czy w ogóle jest sens pchać kasę w kolektor przy k04 ? ile na tym ugra KM ? Ktoś to sprawdzał ?
domjenick Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 A czy w ogóle jest sens pchać kasę w kolektor przy k04 ? ile na tym ugra KM ? Ktoś to sprawdzał ? sam kolektor niewiele da,ale w połączeniu ze sportowym katem,dolotem ,fmIC,nową przepływką-seria BEXa dała lekko ponad 200 koni
Pawel_M Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 Plan mam taki : Wałki od ADR Tłumiki od S4 ( na jednej rurze od tłumika środkowego w stronę silnika ) Test pipe Większe wtryski Fmic + orurowanie Obudowa przepływki 3" Tip Turbo K04-15 hybryda Kolektor wydechowy o większych kanałach Taki zestaw chcę założyć i chciałbym żeby po programie wyszło 250ps a ile wyjdzie to na wiosnę będzie wiadomo. Wszystko zależy od hybrydy K04 która ma większą muszlę i wirniki jak typowe k04-15 ( jak mnie pamięć nie myli to K04-15 na muszli ssącej ma wlot 44mm a moje turbo ma coś koło 51mm ). Dlatego też chcę już założyć większy kolektor wydechowy i wałki od ADR-a żeby poprawić wyższe partie obrotów. Poza tym jak to z hybrydami bywa to wiadomo i w razie co będę miał prawie wszystko przygotowane pod jakiegoś np GTRS-a
domjenick Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach
Pawel_M Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach A ostatnia komórka w przepływce nie kończy się czasem na 240 ?? i później pozostaje zmiana na większą średnicę i kalibracja przepływki ??
domjenick Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach A ostatnia komórka w przepływce nie kończy się czasem na 240 ?? i później pozostaje zmiana na większą średnicę i kalibracja przepływki ?? nie pamiętam dokładnie-w B5 jest troche inaczej niż w B6,ale jeśli będzie turbo tyle dmuchać-to tak-masz rację,trzebaby zwiększyć średnice-miałem na mysli,że zwiększając średnicę,opózniasz czas otwarcia wtrysków,co przy większych wtryskach zapasu masz sporo-w zależności,jak wielki będzie wtryskiwacz
quattro87 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Witam Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%).
Pawel_M Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 jeśli dajesz większe wtryski-nie musisz zmieniać średnicy przepływki co do mocy-250 może być ciężko,ale to zależy od tego,jaka hybryda będzie-ale pewnie-próbuj-napisz o efektach A ostatnia komórka w przepływce nie kończy się czasem na 240 ?? i później pozostaje zmiana na większą średnicę i kalibracja przepływki ?? nie pamiętam dokładnie-w B5 jest troche inaczej niż w B6,ale jeśli będzie turbo tyle dmuchać-to tak-masz rację,trzebaby zwiększyć średnice-miałem na mysli,że zwiększając średnicę,opózniasz czas otwarcia wtrysków,co przy większych wtryskach zapasu masz sporo-w zależności,jak wielki będzie wtryskiwacz Właśnie co do tych wtrysków to jeszcze nie do końca wiem jakie założyć bo tak naprawdę nie wiem co to wyjdzie po strojeniu, teoretycznie powinno być więcej jak na typowym k04-15 quattro87 przy tym silniku który posiadasz to tak naprawdę pozostają Ci dwie możliwości jeżeli cierpisz na brak mocy. Sprzedaj auto i kup z większym silnikiem lub zrób swapa na 1.8T Niestety nakład finansowy podrasowania w sposób odczuwalny ADR-a przewyższy koszty swapa a z mocą i tak nie zbliżysz się do seryjnego 1.8T
CoLo Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Plan mam taki : Wałki od ADR Tłumiki od S4 ( na jednej rurze od tłumika środkowego w stronę silnika ) Test pipe Większe wtryski Fmic + orurowanie Obudowa przepływki 3" Tip Turbo K04-15 hybryda Kolektor wydechowy o większych kanałach Taki zestaw chcę założyć i chciałbym żeby po programie wyszło 250ps a ile wyjdzie to na wiosnę będzie wiadomo. Wszystko zależy od hybrydy K04 która ma większą muszlę i wirniki jak typowe k04-15 ( jak mnie pamięć nie myli to K04-15 na muszli ssącej ma wlot 44mm a moje turbo ma coś koło 51mm ). Dlatego też chcę już założyć większy kolektor wydechowy i wałki od ADR-a żeby poprawić wyższe partie obrotów. Poza tym jak to z hybrydami bywa to wiadomo i w razie co będę miał prawie wszystko przygotowane pod jakiegoś np GTRS-a Duży bład... Odrazu zapodaj GTRS jak już... Sprzedaj tą hybrydę...
Buba Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Witam Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%). Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230
CoLo Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Witam Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%). Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ?
szogun0 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Dopytajcie Rogala, wałki od ADR-a nic nie zmieniają.
Buba Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 CoLo dlatego mowie ze to ryzyko pakowac sie w hybryde ale jako ktos nie ma kasy a chce to co ma zrobic?
CoLo Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 teraz na kredyt wszytko dają
Pawel_M Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 Witam Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%). Witam Szukam kogoś kto może mi coś doradzić w temacie podniesienia mocy w 1.8 ADR Chip odpada (w V-TECH-u powiedzieli że mogą podnieść max o 7%). Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ? Colo nie wszystkich moze stac na kupno GTRS od razu. Co prawda te hybrydy to mnie tez nie przekonuja ale jak ktos chce to czemu nie. Ale jak sie rozleci hybryda to koszta ida do gory Kolektor wydechowy ci nie potrzebyny. Na tej hybrydzie to nie licz ze zrobisz wiecej jak 230 Skoro planuje iść wyżej to jaki jest sens ładować tą hybrydę a później się zdziwić ? Hybrydę będę zakładał ponieważ praktycznie nic mnie nie kosztowała w innym przypadku nawet bym jej nie zakładał, co do wyników po strojeniu tego wszystkiego też nie podejrzewam że się zawiodę bo nie mam konkretnych wymagań. Cały ten mały projekt traktuję bardziej jako pewną naukę i zdobycie pewnego doświadczenia na własnej skórze. Większą turbinę ( GTRS-a ) założę jeżeli się rozpadnie ta hybryda lub po strojeniu wszystkiego okaże się że nie wyszło nawet 210Ps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się