Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 a ja potrzebuje dolne wahacze, obie strony, zawias 1BV, jakie zakupić?? 8E0 407 151 M - nośny wahacz akurat nie ma znaczenia pod jakie zawieszenie (tylko górnych się to dotyczy). Ten sam jest dla lewej i prawej strony (...bo chyba nie chodziło Ci o banana?).
kaju Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Wybacz, ale musiałem, rozkłada mnie to zawsze na łopatki Uwierz mi, że nie tylko Ciebie jak na robocie chłopakom to zapodałem, to z krzeseł pospadali
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 To poza sprężynami/amortyzatorami wahacze też były inny w 1BV? btw. gdzieś w okolicach września będzie w kraju? Tak - właśnie górne wahacze był inne dla 1BV. Co ciekawe w B7 nie było już podziału - stosuje się jedną wersję (i jest to to samo co 1BV z B6). Ląduję w PL 5 lipca i już zostaję
H4mm3R Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 mógł by ktoś zarzucić numerkami dwóch górnych przednich prawych wahaczy Do jakiego zawieszenia? ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- mógł by ktoś zarzucić numerkami dwóch górnych przednich prawych wahaczy Do jakiego zawieszenia? Po Twoim setupie wnioskuję że odpowiednie będą z przeznaczeniem dla 1BV... 8E0 407 506 C, 8E0 407 510 C. To poza sprężynami/amortyzatorami wahacze też były inny w 1BV? btw. gdzieś w okolicach września będzie w kraju? Inny stabilizator, tuleje mocujące skrzynię itd.
marcin_o23 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 tak potrzebuje dolne, górne są ok, na dolnych mechanior wyczuł delikatny luz, będzie trzeba to ogarnąć, kupować w aso czy na rynku jest coś podobnie dobrej jakości??
Fr0styyy. Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 To poza sprężynami/amortyzatorami wahacze też były inny w 1BV? btw. gdzieś w okolicach września będzie w kraju? Tak - właśnie górne wahacze był inne dla 1BV. Co ciekawe w B7 nie było już podziału - stosuje się jedną wersję (i jest to to samo co 1BV z B6). Czyli kupując ten zawias obniżający s-line to muszę wahacze też wymienić w takim przypadku? Inny stabilizator, tuleje mocujące skrzynię itd. A jak zapodam same sprężyny i amortyzatory? pytam czysto teoretycznie, bo na razie odkładam kasę na remont skrzyni
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 tak potrzebuje dolne, górne są ok, na dolnych mechanior wyczuł delikatny luz, będzie trzeba to ogarnąć, kupować w aso czy na rynku jest coś podobnie dobrej jakości?? Możesz brać Lemforfera ale jeśli nie żal Ci kasy - kup ori.
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 To poza sprężynami/amortyzatorami wahacze też były inny w 1BV? btw. gdzieś w okolicach września będzie w kraju? Tak - właśnie górne wahacze był inne dla 1BV. Co ciekawe w B7 nie było już podziału - stosuje się jedną wersję (i jest to to samo co 1BV z B6). Czyli kupując ten zawias obniżający s-line to muszę wahacze też wymienić w takim przypadku? Inny stabilizator, tuleje mocujące skrzynię itd. A jak zapodam same sprężyny i amortyzatory? Nie musisz wymieniać nic więcej - komplet gratów dla 1BV powodował dodatkowe usztywnienie auta. Tobie zależy tylko na obniżeniu więc...
H4mm3R Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Inny stabilizator, tuleje mocujące skrzynię itd. A jak zapodam same sprężyny i amortyzatory? pytam czysto teoretycznie, bo na razie odkładam kasę na remont skrzyni To zapodasz i będziesz jeździć
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 raczej będzie ori Nauczony doświadczeniem odpowiadam... dobry wybór (między AM a ori wbrew powszechnej opinii jest jednak różnica). ---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- pytam czysto teoretycznie, bo na razie odkładam kasę na remont skrzyni Ja nie wiem nad czym Ty się jeszcze zastanawiasz - skrzynia kiepsko chodzi już od jakiegoś czasu a Ty wchodzisz w mody i teraz jeszcze zawieszenie.
Fr0styyy. Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Nie musisz wymieniać nic więcej - komplet gratów dla 1BV powodował dodatkowe usztywnienie auta. Tobie zależy tylko na obniżeniu więc... Dzięki ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- Ja nie wiem nad czym Ty się jeszcze zastanawiasz - skrzynia kiepsko chodzi już od jakiegoś czasu a Ty wchodzisz w mody i teraz jeszcze zawieszenie. Ja tylko pytam, nie mam zamiaru nic grzebać przy zawiasie A kiepsko to zależy co przez to rozumiesz, bo dla mnie skrzyni jest w pełni sprawna tylko "odświeżenia" jej trzeba Co do skrzyni to przecież nie pojadę do ciebie z tysiącem peelenów Zawsze jakieś niepotrzebne wydatki niestety wpadną po drodze, teraz tarcze hamulcowe przód wymienić by się przydało, bo biją btw. Jozek, doszła kasa za opony?
jozek726 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 nie, jeszcze nie, jak zrobiłeś dziś to pewnie będzie jutro
miszka Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 mógł by ktoś zarzucić numerkami dwóch górnych przednich prawych wahaczy Do jakiego zawieszenia? Po Twoim setupie wnioskuję że odpowiednie będą z przeznaczeniem dla 1BV... 8E0 407 506 C, 8E0 407 510 C. wielkie dzięki czy mógłbym jeszcze prosić na lewą stronę
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 mógł by ktoś zarzucić numerkami dwóch górnych przednich prawych wahaczy Do jakiego zawieszenia? Po Twoim setupie wnioskuję że odpowiednie będą z przeznaczeniem dla 1BV... 8E0 407 506 C, 8E0 407 510 C. wielkie dzięki czy mógłbym jeszcze prosić na lewą stronę 8E0 407 505 C, 8E0 407 509 C. ---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- A kiepsko to zależy co przez to rozumiesz, bo dla mnie skrzyni jest w pełni sprawna tylko "odświeżenia" jej trzeba To się okaże jak przyjedziesz...
miszka Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 to teraz największa zagadka na świecie czym ruszyć tą długą śrubę która trzyma te wahacze na zwrotnicy po jednej stronie na pewno mi puści bo rok temu jak zakładałem gwint to z jedną stroną walczyłem prawie cztery godziny ,aż w końcu skończyło się na wierceniu. Z drugą stroną dałem sobie spokój ale trzeba będzie trzeba się z tym zmierzyć. ktoś tu kiedyś wspominał o palniku ....
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 to teraz największa zagadka na świecie czym ruszyć tą długą śrubę która trzyma te wahacze na zwrotnicypo jednej stronie na pewno mi puści bo rok temu jak zakładałem gwint to z jedną stroną walczyłem prawie cztery godziny ,aż w końcu skończyło się na wierceniu. Z drugą stroną dałem sobie spokój ale trzeba będzie trzeba się z tym zmierzyć. ktoś tu kiedyś wspominał o palniku .... I to jest Panie najlepsza droga do rozwalenia gniazda w zwrotnicy - potrzebny zestaw odpowiednich narzędzi...
miszka Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 co masz na myśli piszą o odpowiednich narzędziach , są do tego jakieś ściągacze
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 co masz na myśli piszą o odpowiednich narzędziach , są do tego jakieś ściągacze Coś takiego mają w ASO (nie wiem czy w każdym).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się