Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie :)

A jaka to dobra cena?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy??

standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana??

poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy...

w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek.

i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki :wink:

czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB??

Patryk daj foto jak to jest u Ciebie

no u mnie jest tak że dwa wkłady są wpięte w instalację czyli tak jak bez żadnych przeróbek jest podłączane i wywalilo narazie nie bede grzebał dopoki rzeczoznawca tego nie obluka ja nic nie robiłem z poduszką jak od siemiana brałem tylko podłączyłem tak jak było pod dwa wkłady i dzisiaj wywaliła jutro zrobie zdjecie wystrzalu poduszki i kiery i pokaże szkode w mojej bo nie zdążyłem dzisiaj zrobić zdjęć malucha jak w niego uderzyłem

Opublikowano

A jaka to dobra cena?

Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania?

Opublikowano
tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy??

standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana??

poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy...

w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek.

i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki :wink:

czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB??

Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził.

Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste).

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?).

tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana

Opublikowano
Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie :)

Ja bym szedl w avusa.

Jest bardziej masywny.

To taki size 18+ :wink:

BBS CH wyglada fajnie ale w 19 do tego potrafia pekac:kwasny:

Opublikowano
ja będę miał M607
Bardzo fajne Krzychu. :thumbup1:

a oto mój pakiet zima :decayed:

dupx.jpg

Opublikowano
tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy??

standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana??

poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy...

w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek.

i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki :wink:

czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB??

Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził.

Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste).

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?).

tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana

Źle to interpetujesz - masz w poduszke wpięte dwie wtyczki ale od strony sterownika airbag "zasilanie" ma tylko jedna z nich (pierwszy zapalnik). Aby podłaczone były dwa zapalniki do żółtej kostki wpinanej do taśmy musiałbyś mieć doprowadzone 4 przewody a masz tylko dwa. Zatem podłączony masz tylko 1 zapalnik (a to że w poduszcze są wpięte 2 przewody to norma bo po co jeden kabel miałby latać luzem).

Opublikowano

A jaka to dobra cena?

Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania?

Ori felga na wzorze RS4 19" z letnimi oponami 235/35 w idealnym stanie. 3500zł.

Opublikowano
tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy??

standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana??

poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy...

w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek.

i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki :wink:

czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB??

Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził.

Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste).

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?).

tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana

czyli wygląda na to, że nie ma problemu z poduszką z B7/8 w naszych B6 :banan:

Opublikowano

dokładnie to może źle to nazwałem ale wybacz mi jestem w tych sprawach amatorem jeszcze w porównaniu co do nie których w każdym bądź razie w kostce zółtej nie było nic mostkowane i przerabiane tylko zostało podpięte to tak samo jak było w przypadku kiery b6 a w poduszce b7 nie wypinałem wtyczki od drugiego naboju tak jak mówisz tylko były wpiete wtyczki pod oba naboje żeby jedna nie latała

Opublikowano

A jaka to dobra cena?

Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania?

Ori felga na wzorze RS4 19" z letnimi oponami 235/35 w idealnym stanie. 3500zł.

jakie to ma ET??

Opublikowano
dokładnie to może źle to nazwałem ale wybacz mi jestem w tych sprawach amatorem jeszcze w porównaniu co do nie których w każdym bądź razie w kostce zółtej nie było nic mostkowane i przerabiane tylko zostało podpięte to tak samo jak było w przypadku kiery b6 a w poduszce b7 nie wypinałem wtyczki od drugiego naboju tak jak mówisz tylko były wpiete wtyczki pod oba naboje żeby jedna nie latała

OK Patryk - już wszystko jasne :wink:

Opublikowano
Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie :)

Ja bym szedl w avusa

+1 :jerk:

Opublikowano

A jaka to dobra cena?

Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania?

Ori felga na wzorze RS4 19" z letnimi oponami 235/35 w idealnym stanie. 3500zł.

jakie to ma ET??

48 przy 8,5".

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ----------

tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy??

standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana??

poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy...

w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek.

i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki :wink:

czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB??

Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził.

Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste).

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną

---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ----------

czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną :decayed:

Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?).

tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana

czyli wygląda na to, że nie ma problemu z poduszką z B7/8 w naszych B6 :banan:

No na to wygląda :decayed:

Opublikowano

ok cieszę się że chociaż na tyle na tym forum się wam przydałem :decayed:

Opublikowano
ok cieszę się że chociaż na tyle na tym forum się wam przydałem :decayed:

To była kwestia czasu aż ktoś na klubowych ramkach po swapie kiery będzie miał dzwona - z jednej strony szkoda, że ktoś musiał to sprawdzić na własnej skórze a z drugiej - bardzo ważna informacja dla wszystkich. Dzięki Patryk :thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...