jerzu 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie A jaka to dobra cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy?? standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana?? poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy... w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek. i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB?? Patryk daj foto jak to jest u Ciebie no u mnie jest tak że dwa wkłady są wpięte w instalację czyli tak jak bez żadnych przeróbek jest podłączane i wywalilo narazie nie bede grzebał dopoki rzeczoznawca tego nie obluka ja nic nie robiłem z poduszką jak od siemiana brałem tylko podłączyłem tak jak było pod dwa wkłady i dzisiaj wywaliła jutro zrobie zdjecie wystrzalu poduszki i kiery i pokaże szkode w mojej bo nie zdążyłem dzisiaj zrobić zdjęć malucha jak w niego uderzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzu 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A jaka to dobra cena? Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy?? standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana?? poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy... w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek. i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB?? Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził. Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste). ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?). tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie Ja bym szedl w avusa. Jest bardziej masywny. To taki size 18+ BBS CH wyglada fajnie ale w 19 do tego potrafia pekac:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ja będę miał M607 Bardzo fajne Krzychu. a oto mój pakiet zima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ja będę miał M607 Bardzo fajne Krzychu. a oto mój pakiet zima http://imageshack.us/a/img834/7499/dupx.jpg nice:thumbup1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy?? standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana?? poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy... w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek. i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB?? Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził. Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste). ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?). tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana Źle to interpetujesz - masz w poduszke wpięte dwie wtyczki ale od strony sterownika airbag "zasilanie" ma tylko jedna z nich (pierwszy zapalnik). Aby podłaczone były dwa zapalniki do żółtej kostki wpinanej do taśmy musiałbyś mieć doprowadzone 4 przewody a masz tylko dwa. Zatem podłączony masz tylko 1 zapalnik (a to że w poduszcze są wpięte 2 przewody to norma bo po co jeden kabel miałby latać luzem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ja będę miał M607 Bardzo fajne Krzychu. a oto mój pakiet zima http://imageshack.us/a/img834/7499/dupx.jpg rozmiar?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A jaka to dobra cena? Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania? Ori felga na wzorze RS4 19" z letnimi oponami 235/35 w idealnym stanie. 3500zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy?? standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana?? poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy... w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek. i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB?? Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził. Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste). ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?). tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana czyli wygląda na to, że nie ma problemu z poduszką z B7/8 w naszych B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ja będę miał M607 Bardzo fajne Krzychu. a oto mój pakiet zima http://imageshack.us/a/img834/7499/dupx.jpg Trochę za dużo tych oznaczeń S line jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 dokładnie to może źle to nazwałem ale wybacz mi jestem w tych sprawach amatorem jeszcze w porównaniu co do nie których w każdym bądź razie w kostce zółtej nie było nic mostkowane i przerabiane tylko zostało podpięte to tak samo jak było w przypadku kiery b6 a w poduszce b7 nie wypinałem wtyczki od drugiego naboju tak jak mówisz tylko były wpiete wtyczki pod oba naboje żeby jedna nie latała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A jaka to dobra cena? Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania? Ori felga na wzorze RS4 19" z letnimi oponami 235/35 w idealnym stanie. 3500zł. jakie to ma ET?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 dokładnie to może źle to nazwałem ale wybacz mi jestem w tych sprawach amatorem jeszcze w porównaniu co do nie których w każdym bądź razie w kostce zółtej nie było nic mostkowane i przerabiane tylko zostało podpięte to tak samo jak było w przypadku kiery b6 a w poduszce b7 nie wypinałem wtyczki od drugiego naboju tak jak mówisz tylko były wpiete wtyczki pod oba naboje żeby jedna nie latała OK Patryk - już wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Panowie ma ktoś fotki B6 na kole BBS CH 18"? Czy lepiej iść w Avus'a? Powoli rozglądam się za latem nowym. S-line 18" mi się znudziły, a 19 nie mogę nic znaleźć w dobrej cenie Ja bym szedl w avusa +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A jaka to dobra cena? Sam nie wiem, zależnie od stanu i w ogóle, a co masz do zaoferowania? Ori felga na wzorze RS4 19" z letnimi oponami 235/35 w idealnym stanie. 3500zł. jakie to ma ET?? 48 przy 8,5". ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ---------- tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ale co to znaczy podłączona pod dwa wkłądy?? standardowo jak to się robi jak się kupi kierę np od Siemiana?? poducha w b6 ma jeden wkład i jest tylko jedna wtyczka do poduchy... w b7 są dwa wkłądy i kable idą do dwóch wtyczek. i chłopaki sie zastanawiali, czy podłączyć pod jedną wtyczkę czy pod dwie, gdyż sterownik w b6 da tylko jeden sygnał do wystrzelenia poduszki czyli inaczej niż wszyscy mamy podłączone?? to są wtyczki w kierownicy czy OCB?? Wszystko OK Artur - podłączone pewnie miał jak każdy z nas... Poproszę tylko aby sam to jeszcze potwierdził. Panowie - przy swapie kiery w B6 na model z B7 podłączony jest tylko jeden zapalnik. To że do poduszki macie wpięte 2 przewody tego nie zmienia ponieważ... Zółta, 4-pinowa kostka, która jest wpięta do taśmy a którą wymieniacie bo w pierścieniu ślizgowym z B7 potrzebna jest większa - ma podłączone nadal tylko 2 przewody (a zatem jest to JEDEN obwód odpalający JEDEN zapalnik - drugi zapalnik pozostaje nieaktywny // wyzwala go wysterowanie obwodu na pinach 3 i 4 a te macie puste). ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- tak była podłączona pod dwa wkłady i wywaliła---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną ---------- Post dopisany at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- czyli mamy już odpowiedź w sprawie poduszek b7 w a4 b6 rozwiązaną Patryk rozwiej ew. wątpliwości - faktycznie wysterowany miałeś tylko pierwszy zapalnik (do żółtej kostki przy taśmie podłączone były tylko 2 przewody na piny 1 i 2?). tak w żółtej kostce były tylko dwa piny a wizualnie po wyjęciu poduszki wyglądało jakby podłączone były dwa zapalniki ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- poniewaz kabelki do poduszki nie były przerabiane i żadna wtyczka zapalnika poduszki nie była przerabiana i odpinana czyli wygląda na to, że nie ma problemu z poduszką z B7/8 w naszych B6 No na to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ok cieszę się że chociaż na tyle na tym forum się wam przydałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 ok cieszę się że chociaż na tyle na tym forum się wam przydałem To była kwestia czasu aż ktoś na klubowych ramkach po swapie kiery będzie miał dzwona - z jednej strony szkoda, że ktoś musiał to sprawdzić na własnej skórze a z drugiej - bardzo ważna informacja dla wszystkich. Dzięki Patryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się