Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu :wink: lazy mode = ON :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu :wink: lazy mode = ON :grin:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema: Artur paczka wczoraj poszła:wink:

spoko...reszta to co w sreberko to się od poniedziałku będzie szykowało :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak by ktoś gdzieś słyszał o soczewkach do Bi USA to ja chętnie kupię lub zamienię z B8 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze kupiłes nieori zarniki i stad ten cały ambaras z przetwornicami :kwasny: te 12 pinowe sa ciut odporniejsze na nieori

zarniki

Żarniki kupiłem od naszego klubowicza :) także raczej są ori. Ponadto rozbierałem go i wszystko sie sprawdza - 100% ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ----------

10151863_687981511266193_2088679084_n.jpg

:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srberko w sedanie robi robote :slina::slina::slina:

Tylko jaki felunek:decayed: Nie wiem czy to 19` czy 20`:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srebereczko jest git nie widac tak szybko kurzu na karoserii :D8u9ejase.jpg a dzis letni felunek powroci i bydzie zew sline na full

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny:

Tak P+T kupowałem kiedyś nowe w ASO, teraz kosztują prawie raz tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golym okiem widac, ze 20 cali o ile dobrze pamietam z S8 ale tu nie jestem pewien :wink:

---------- Post dopisany at 14:16 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ----------

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

Tomek nie wiem jak u Ciebie ale mialem pare audi A4 i kazda nadsterowna w ch.. .

Audi sie wogole nie popisalo w tym temacie.

A juz s4 S6 to wogole dramat i czuc to najbardziej na mokrym w ostrym zakrecie.

DRAMAT w aucie z serii S.

No ale jak silnik wisi na belce i halogenie z przodu to co tu sie spodziewac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jade dzis wymienic oponki na swoich 18" poki co na alusach sa stare dwie na smietnik dwie chce zostawic na mały handelek, w garazu mam 4 nowki i pytanie czy przy wymianie opon moge zostawic stare oponki? Czy to dobra wola punktu zmiany opon? Czy maja obowiazek ode mnie wziac stare jezeli powiem ze chce je zostawic u nich? Czy takie punkty zmiany opon zabieraja stare tylko w przypadku gdy klient kupuje u nich nowe i wywaza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jade dzis wymienic oponki na swoich 18" poki co na alusach sa stare dwie na smietnik dwie chce zostawic na mały handelek, w garazu mam 4 nowki i pytanie czy przy wymianie opon moge zostawic stare oponki? Czy to dobra wola punktu zmiany opon? Czy maja obowiazek ode mnie wziac stare jezeli powiem ze chce je zostawic u nich? Czy takie punkty zmiany opon zabieraja stare tylko w przypadku gdy klient kupuje u nich nowe i wywaza?

Myślę że nie będzie problemu jak je zostawisz.

---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:25 ----------

b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować :grin:

To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać :wink:

gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to?

Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania.

Tomek nie wiem jak u Ciebie ale mialem pare audi A4 i kazda nadsterowna w ch.. .

Audi sie wogole nie popisalo w tym temacie.

A juz s4 S6 to wogole dramat i czuc to najbardziej na mokrym w ostrym zakrecie.

DRAMAT w aucie z serii S.

No ale jak silnik wisi na belce i halogenie z przodu to co tu sie spodziewac :decayed:

To chyba kwestia tego jak kto mocno wchodzi w zakręt, jakie ma gumy, jaki zawias. Ja póki co nie narzekam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Może tak być :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek moze nie masz porownania.

Ja odkad latam e91 to widze mega roznice.

Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink:

Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro.

Moze jestem przewrazliwiony:decayed:

Może tak być :decayed:

ma 2 bmw i hejtuje audi, do piekla z nim :polew:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze...

Wojtek się pomylił.... Wandaj i ja piszemy o podsterowności, nadsterowne to może być BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...