kaju 69 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu lazy mode = ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać na multitronicu i z zdechłymi 155ps już tak nie poszaleje jak na ~190ps i manualu lazy mode = ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Artur paczka wczoraj poszła:wink: spoko...reszta to co w sreberko to się od poniedziałku będzie szykowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Panowie jak by ktoś gdzieś słyszał o soczewkach do Bi USA to ja chętnie kupię lub zamienię z B8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koles312 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 podejrzewam ze kupiłes nieori zarniki i stad ten cały ambaras z przetwornicami te 12 pinowe sa ciut odporniejsze na nieori zarniki Żarniki kupiłem od naszego klubowicza także raczej są ori. Ponadto rozbierałem go i wszystko sie sprawdza - 100% ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? ---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:21 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 srberko w sedanie robi robote :slina: Tylko jaki felunek:decayed: Nie wiem czy to 19` czy 20` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Srebereczko jest git nie widac tak szybko kurzu na karoserii a dzis letni felunek powroci i bydzie zew sline na full Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania. P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania. P+T masz? Ciężko znaleźć te rodzynki:kwasny: Tak P+T kupowałem kiedyś nowe w ASO, teraz kosztują prawie raz tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 na moje wyglada na 19" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Golym okiem widac, ze 20 cali o ile dobrze pamietam z S8 ale tu nie jestem pewien ---------- Post dopisany at 14:16 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania. Tomek nie wiem jak u Ciebie ale mialem pare audi A4 i kazda nadsterowna w ch.. . Audi sie wogole nie popisalo w tym temacie. A juz s4 S6 to wogole dramat i czuc to najbardziej na mokrym w ostrym zakrecie. DRAMAT w aucie z serii S. No ale jak silnik wisi na belce i halogenie z przodu to co tu sie spodziewac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Koledzy jade dzis wymienic oponki na swoich 18" poki co na alusach sa stare dwie na smietnik dwie chce zostawic na mały handelek, w garazu mam 4 nowki i pytanie czy przy wymianie opon moge zostawic stare oponki? Czy to dobra wola punktu zmiany opon? Czy maja obowiazek ode mnie wziac stare jezeli powiem ze chce je zostawic u nich? Czy takie punkty zmiany opon zabieraja stare tylko w przypadku gdy klient kupuje u nich nowe i wywaza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Koledzy jade dzis wymienic oponki na swoich 18" poki co na alusach sa stare dwie na smietnik dwie chce zostawic na mały handelek, w garazu mam 4 nowki i pytanie czy przy wymianie opon moge zostawic stare oponki? Czy to dobra wola punktu zmiany opon? Czy maja obowiazek ode mnie wziac stare jezeli powiem ze chce je zostawic u nich? Czy takie punkty zmiany opon zabieraja stare tylko w przypadku gdy klient kupuje u nich nowe i wywaza? Myślę że nie będzie problemu jak je zostawisz. ---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:25 ---------- b5 do 230 bujałem ale na 18/8,5 i 225, a tutaj chce mieć całe błotniki, dopuszczalny minimalny naciąg i niskie zejście, jak przy ostrej zmianie pasa przytrze to jestem w stanie to zaakceptować To wrzuć stabilizatory z RS i przy ostrej zmianie pasa nie będzie bujać gdzieś tu na forum była debata że pogłębiają podsterownośc:whistling: prawda to? Owszem w V8 bo silnik jest ciężki i zbyt mocno z przodu. W R4 czegoś takiego nie zauważyłem, a mam już je zamontowane z 3-4lata i nigdy mi przód auta nie uciekł chyba że na lodzie/śniegu podczas hamowania. Tomek nie wiem jak u Ciebie ale mialem pare audi A4 i kazda nadsterowna w ch.. . Audi sie wogole nie popisalo w tym temacie. A juz s4 S6 to wogole dramat i czuc to najbardziej na mokrym w ostrym zakrecie. DRAMAT w aucie z serii S. No ale jak silnik wisi na belce i halogenie z przodu to co tu sie spodziewac To chyba kwestia tego jak kto mocno wchodzi w zakręt, jakie ma gumy, jaki zawias. Ja póki co nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tomek moze nie masz porownania. Ja odkad latam e91 to widze mega roznice. Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink: Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro. Moze jestem przewrazliwiony:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tomek moze nie masz porownania.Ja odkad latam e91 to widze mega roznice. Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink: Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro. Moze jestem przewrazliwiony Może tak być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tomek moze nie masz porownania.Ja odkad latam e91 to widze mega roznice. Poza tym nie mysl, ze jezdzilem na baloniastych 17stkach i zawiasem gdzie kubek kawy wchodzi bez problemu:wink: Malo tego Ty masz oske a ja mowie o quattro. Moze jestem przewrazliwiony Może tak być ma 2 bmw i hejtuje audi, do piekla z nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 B6 nadsterowne? Ja zaobserwowałem zupełnie co innego - podsterowność, nie jakąś super dużą ale zawsze... Wojtek się pomylił.... Wandaj i ja piszemy o podsterowności, nadsterowne to może być BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się