Marcino87 5 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ile płaciliście za regenerację magla? Tapnięte z SGS III 600zł:facepalm:4 lata temu I jak? Do tej pory spokój? Mój już powoli zdycha i powoli trzeba się rozglądać za firmą która mi go zregeneruje... Wandej, wymieniałeś przy okazji pompę? Tapnięte z SGS III Po co regenerowac nie lepiej Serbia założyć. Ja tylko czekam aż sie rozleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 0 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Goodyear Eagle F1Conti SportContact 3 Michelin Pilot Sport Pirelli PZero rosso które polecacie ? ja polecam pirelli PZero rosso jeździłem w tam tym roku i jeżdże ten rok na nich i dają rade, i ścieralność znikoma u mnie jest robie 15-20 tys rocznie Ja latam na Continental ContiSportContact 5 co prawda nie mialem okazji sprawdzic ich na mokrym. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Goodyear Eagle F1Conti SportContact 3 Michelin Pilot Sport Pirelli PZero rosso które polecacie ? ja polecam pirelli PZero rosso jeździłem w tam tym roku i jeżdże ten rok na nich i dają rade, i ścieralność znikoma u mnie jest robie 15-20 tys rocznie Ja latam na Continental ContiSportContact 5 co prawda nie mialem okazji sprawdzic ich na mokrym. Polecam a jak ze ścieralnością tych oponek? bo podobno conti2 szybko się ścierały ciekawe jak z tymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid97531 0 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Zrobilem na nich tylko 3 tys km i nie kupowałem calkiem nowych ale uzywki z widocznymi dzyndzlami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Zrobilem na nich tylko 3 tys km i nie kupowałem calkiem nowych ale uzywki z widocznymi dzyndzlami spoko po takim przebiegu ciężko cokolwiek stwierdzić, może ulepszyli ścieralność ja continentali nie użytkowałem tylko słyszałem takie opinie to kupilem pirelli pzero rosso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Goodyear Eagle F1Conti SportContact 3 Michelin Pilot Sport Pirelli PZero rosso które polecacie ? ja polecam pirelli PZero rosso jeździłem w tam tym roku i jeżdże ten rok na nich i dają rade, i ścieralność znikoma u mnie jest robie 15-20 tys rocznie Ja latam na Continental ContiSportContact 5 co prawda nie mialem okazji sprawdzic ich na mokrym. Polecam a jak ze ścieralnością tych oponek? bo podobno conti2 szybko się ścierały ciekawe jak z tymi? conti2 mam 2sezon i mam ich jeszcze 6mm a przejechały już coś koło 25tysi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darooo 0 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 :hi:panny, Jestem obecnie ma etapie wymieniania przednich klocków w hamulcach 288 mm i pytanie bo "oczyszczam" miejsce w którym "porusza" się klocek. Posmarować te miejsca miedzianym smarem czy zostawić na sucho? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Wbij do watku o tuningu hamulcow w a4 tam szybko otrzymasz full proffesional answer od Dev'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Goodyear Eagle F1Conti SportContact 3 Michelin Pilot Sport Pirelli PZero rosso które polecacie ? ja polecam pirelli PZero rosso jeździłem w tam tym roku i jeżdże ten rok na nich i dają rade, i ścieralność znikoma u mnie jest robie 15-20 tys rocznie Ja latam na Continental ContiSportContact 5 co prawda nie mialem okazji sprawdzic ich na mokrym. Polecam a jak ze ścieralnością tych oponek? bo podobno conti2 szybko się ścierały ciekawe jak z tymi? conti2 mam 2sezon i mam ich jeszcze 6mm a przejechały już coś koło 25tysi spoko duże znaczenie też ma napewno styl jazdy ja słyszałem tylko opinie użytkowników na temat tych opon i wybralem inne i jak narazie jestem z tego wyboru zadowolony ---------- Post dopisany at 15:07 ---------- Poprzedni post napisany at 15:06 ---------- albo poprostu użytkownicy mieli jakieś porównanie do innych marek opon i poprostu te się najszybciej ścierały i dali taki komentarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Panowie nie smiejcie sie bo tez sceptycznie do tych opon podchodze ale po przeczytaniu kilkunastu postow , opini na temat jakosci tych opon postanowilem , ze tym razem zainwestuje i zakupie opony firmy SAILUN Sailun Atrezzo Z4+AS 225/40 ZR18 92W RF - mytyres.co.uk Powodem takiej decyzji jest cena za opony , na EBAYU komplet 4-ech sztuk to koszt 188 funtow czyli jakies 940zl Wiem , wiem ze to z Azji itd ale patrzac na testy drogowe owych opon naprawde dorownuja oponom z wysokiej polki typu DUNLOP , GOODYEAR , PIRRELI itp. a nie zawsze nazwa firmy na oponie jest istotna Ostatni rok przejzdzilem na FALKEN FK 452 i zrobilem jakies 50 tys. km i juz oponki , ktore byly na przodzie prosza sie o wymiane. Zobacze jak bedzie kiszka to trudno nie cale 200 funtow to nie 400 bo tyle placilem za FALKEN-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 kupiłem conti 3 używki roczne miały ok 7,5 mm ,po 2 sezonach (ok 20 tyś) jest 6-6,5mm ogólnie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Dantejskie sceny w meczu brazylijskiej ligi amatorskiej. Sędzia i piłkarz nie żyją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 :hi:panny,Jestem obecnie ma etapie wymieniania przednich klocków w hamulcach 288 mm i pytanie bo "oczyszczam" miejsce w którym "porusza" się klocek. Posmarować te miejsca miedzianym smarem czy zostawić na sucho? Nie zapomnij przepalonym olejem tarcz posmarować przed założeniem klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudas307 2 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Prawda Kaju, wtedy nie będą piszczeć klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Chcialbym do swojej B6 wstawic ori aluski 18 z sline i... zamierzam kupic ori 18" sline 9 ramienne 8j ET43, czy takie parametry sa dobre fela bedzie ladnie siedziec? Nie bedzie o zacisk ocierac? Oraz aluski takie beda dobrze lezec wzgledem obrysowki autka?tzn nie za mocno schowane w nadkolu? Nie chce zabardzo bawic sie w dystanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Chcialbym do swojej B6 wstawic ori aluski 18 z sline i... zamierzam kupic ori 18" sline 9 ramienne 8j ET43, czy takie parametry sa dobre fela bedzie ladnie siedziec? Nie bedzie o zacisk ocierac? Oraz aluski takie beda dobrze lezec wzgledem obrysowki autka?tzn nie za mocno schowane w nadkolu? Nie chce zabardzo bawic sie w dystanse Po wsi jeździć, będziesz to miał dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryś 0 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Hammer twoje teksty są dobre hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 DOMIN wielkie dzięki za podwójna pomoc w dzisiejszych kodowaniach! Jozek wilekie dzieki za mini spota i za wlepy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Chcialbym do swojej B6 wstawic ori aluski 18 z sline i... zamierzam kupic ori 18" sline 9 ramienne 8j ET43, czy takie parametry sa dobre fela bedzie ladnie siedziec? Nie bedzie o zacisk ocierac? Oraz aluski takie beda dobrze lezec wzgledem obrysowki autka?tzn nie za mocno schowane w nadkolu? Nie chce zabardzo bawic sie w dystanse U mnie przy et43 i zaciskach 320mm wchodzi na styk, fajnie to wygląda Jakby ktoś chciał to we wtorek będę miał swoje 312 z jarzmami na handel Tapnięte z SGS III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Chcialbym do swojej B6 wstawic ori aluski 18 z sline i... zamierzam kupic ori 18" sline 9 ramienne 8j ET43, czy takie parametry sa dobre fela bedzie ladnie siedziec? Nie bedzie o zacisk ocierac? Oraz aluski takie beda dobrze lezec wzgledem obrysowki autka?tzn nie za mocno schowane w nadkolu? Nie chce zabardzo bawic sie w dystanse U mnie przy et43 i zaciskach 320mm wchodzi na styk, fajnie to wygląda Jakby ktoś chciał to we wtorek będę miał swoje 312 z jarzmami na handel Tapnięte z SGS III Miki ty masz jakiś temat ze swoim furaczem ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- a tak przy okazji to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się