Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

i jak myslisz spelnia role KM ?

a jak wyglada u Ciebie sytuacja z katem ???

Kat jednak poleciał :decayed: W poniedziałek strojenie. Co do TIP'a, to na pewno lepiej mieć taki niż seryjny, ale myślę, że dużej różnicy przy seryjnej turbinie nie zauważysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do jakiego turbo by to było. K03? Ja do GTRS mam 2.5" i na takim właśnie to turbo najlepiej pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek miał GTRS i testował różnych rozmiarów DP (2.75", 3") i właśnie na 2.5" najlepiej chodziło, był mniejszy lag itp. Wszystko jest na forum. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek miał GTRS i testował różnych rozmiarów DP (2.75", 3") i właśnie na 2.5" najlepiej chodziło, był mniejszy lag itp. Wszystko jest na forum. :)

poczytam...

ale tutaj dla Garretta RS jest od ATP :notworthy: 3 inch :mysli: a nie 2.5 :cool1:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT-Audi-A4-Passat-3-00-Downpipe-1-8T-Big-Turbo-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563ad0404bQQitemZ370353913931QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

no i cena inna :gwizdanie: od tej co podpinalem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3" dla garreta GT28RS, a to trochę inne turbo. GTRS to eliminator, czyli pasuje bez przeróbek. Kolektor wydechowy będę miał właśnie ATP z większymi kanałami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwiedzilem firme Longlife i powiedzieli, ze dp 400 funtow a 300 z tym katem co zakupilem wczesniej ( Magnaflow 200tka )

a taka na ebay kosztuje 4 x mniej :gwizdanie:

I przed MOTem podmianka w razie jak by nie przeszedl :tongue4:[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 00:13_________________________________________________

A wydech w końcu jakiś kupujesz? Zdecydowałeś już coś?

no bede robil raczej na zamowienie w firmie Longlife

http://www.longlife.co.uk/[br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 00:16_________________________________________________bylem tam ostatnio...

Mozna wybrac 5 roznych brzmien :naughty: mild, mild+, mild sport sport full sport :gwizdanie: Rozmiar i oczywiscie koncowki jakie chcesz - oj beda przymiarki :decayed:

musze dogadac sie jeszcze z ich szefem ( nie zastalem ) bo kolega z Audisport robil np. w firmie Blueflame pelny wydech

i jako reklama ( strona itp. ) zaplacil 400 funtow mniej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie czy faktycznie jest sens wycinać katalizator w deslu? wiele jest teorii ale w praktyce ??

Np Czaki pisze że to całkowity bezsens :mysli:

aha mam mocowanie kubeczków do podłokietnika :gwizdanie: nie potrzebuje ktoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma sensu?... zawsze to luzniejszy wydech.

wszystko zalezne jak masz zapchany stary

to tego dzwiek (swist) :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer dlaczego Twojej nie ma miedzy tymi fotkami :cool1:

za malo zmodzona :confused4:

Waski, jak masz drozny sprawny katalizator, nie ma sensu go wycinac. Po wycieciu bedzie bardziej swiszczal i czasami buczal... ale wielkich roznic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...