ucho.77 15 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Z tymi klasami jest pebane już to Firmusiowi mówiłem przy 2,5 tdi z eibachem Tu masz przykład według przodu Auto-eibach 1160kg -1230kg zalecane do 2,5tdi 1160kg-1165kg zalecane od1,9tdi do 3.0bp A przy B7 1220kg-1230kg 3.0tdi Ja brałem do siebie 1,9/3,0 przy moim silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Z tymi klasami jest pebane już to Firmusiowi mówiłem przy 2,5 tdi z eibachem Tu masz przykład według przodu Auto-eibach 1160kg -1230kg [emoji107] zalecane do 2,5tdi 1160kg-1165kg zalecane od1,9tdi do 3.0bp A przy B7 1220kg-1230kg 3.0tdi Fakt mówił[emoji1] Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 W wątku Niemca znajdziesz foty h&r-1 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/209848-b6-avf-black-bitch-full-s-linerns-bix-recaro19touareg-hr-foto-str11/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Mordy takie pytanie z innej beczki. Może ktoś polecić sprawdzoną stronę z alarmami i zabezpieczeniami do mieszkań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu.Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cyce nie chce ktoś kupić? Wiem wiem fotki sa do gory nogami W wątku Niemca znajdziesz foty h&r-1 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/209848-b6-avf-black-bitch-full-s-linerns-bix-recaro19touareg-hr-foto-str11/ Siemasz.Sluchaj przyatakowałem zawias przód sprężyny ogarnięte nieoczekiwanie jeszcze kupiłem łożyska,nie bylo mi na rękę ale raz juz to porozpinałem to wymienie i oczywiescie wahacze. Żeby tego było mało założyłem całe ori nadkola bo moje spękane były a pod nimi obraz nędzy i rozpaczy [emoji30] Kur....czy b6 ma tak h*jowa blache ?? Wyczysciłem i zabezpieczyłem,najgorzej ze rant błotnika mocno skorodowany. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Frimuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cyce nie chce ktoś kupić? wiele za to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cyce nie chce ktoś kupić? wiele za to ? o nie. ja Ci tego podłączał nie będę, bo to zło okrutne. chyba, że mu wyszarpiesz z bagaja TMC, to przemyślę temat. w sumie jutro ma u mnie być, to może sam mu wyszarpie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior555 3 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ponowie które siłowniki będą do automatyczniej klapy w b6, 8E5827552K czy 8E5827552J , zawiasy z rs4 b7 i klapa z lotką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Cyce nie chce ktoś kupić? wiele za to ? o nie. ja Ci tego podłączał nie będę, bo to zło okrutne. chyba, że mu wyszarpiesz z bagaja TMC, to przemyślę temat. w sumie jutro ma u mnie być, to może sam mu wyszarpie... Cycu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Pany czy w 2,5tdi mozna zastosowac poduche pod silnik z numerami (moja) 8e0199379j na taka o numerach (z silnika 2,5tdi ) lecz nie wiem.jakie audi 4b0199379E Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Według katalogów 2 jest min. do 1,9tdi po konsultacji z Koj@k,wziołem te springi, zdam relacje czy siadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Gwintuj, nie patrz na babe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 MichałA4, dnia 15 Kwie 2016 - 13:41, napisał:Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowoNie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu Co tu dużo mówić, auto po remoncie głowicy chodziło bez zarzutu przez dwa tyg, potem na niskich obrotach zaczął wypadac zapłon, szybka diagnoza vagiem i od razu wyszło że na 3 cylindrze korekcja +2.99, no więc wtrysk zamieniłem z 4-tym żeby się upewnić no i wyszło że problem przeniósł się razem z wtryskiem na czwarty gar, mechanik zalecił regenerację mówiąc że ma sprawdzony warsztat, więc wtryski pojechaly do Stalowej Woli, po 3 dniach wróciły wszystko ładnie pięknie wykresy pomiary odrzucili, nie było się do czego przyczepić. Tego samego dnia auto było już złożone i odpalone niestety zonk po rozgrzaniu znów do 90 st zapłon wypada, więc vag znów poszedł w ruch diagnoza 3 wtrysk +2.99 do tego błąd przerwy w obwodzie, szybka doginka konektorow i zero poprawy, zamiana z 4 i błąd na 4 teraz się pojawia,więc wtryski poszły na reklamację, niestety warsztat przyja linie frontu że to jest sytuacja nie możliwa że sprawdzają wtryski na pierwszy montaż i że każda odchylke wylapuja, mają je jeszcze raz sprawdzić, ale swojej winy nie widzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Ja pier... Nie male piniadze sie za to placi, a jeszcze w huuu lecą ... ! U siebie mialem identyczny przypadek, tez po regeneracji jedna pompka miala 2.99, dla pewnosci zamienilem miejscami i wartosc sie przeniosla razem z pompką, wiec sytuacja prosta, zareklamowalem gosciowi, wczesniej sam sobie jeszcze podpial kompa i nie mial zadnego ale, dal mi inną i wszystko wrocilo do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Michał u kogo robiłeś remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 MichałA4, dnia 15 Kwie 2016 - 13:41, napisał: Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu Co tu dużo mówić, auto po remoncie głowicy chodziło bez zarzutu przez dwa tyg, potem na niskich obrotach zaczął wypadac zapłon, szybka diagnoza vagiem i od razu wyszło że na 3 cylindrze korekcja +2.99, no więc wtrysk zamieniłem z 4-tym żeby się upewnić no i wyszło że problem przeniósł się razem z wtryskiem na czwarty gar, mechanik zalecił regenerację mówiąc że ma sprawdzony warsztat, więc wtryski pojechaly do Stalowej Woli, po 3 dniach wróciły wszystko ładnie pięknie wykresy pomiary odrzucili, nie było się do czego przyczepić. Tego samego dnia auto było już złożone i odpalone niestety zonk po rozgrzaniu znów do 90 st zapłon wypada, więc vag znów poszedł w ruch diagnoza 3 wtrysk +2.99 do tego błąd przerwy w obwodzie, szybka doginka konektorow i zero poprawy, zamiana z 4 i błąd na 4 teraz się pojawia,więc wtryski poszły na reklamację, niestety warsztat przyja linie frontu że to jest sytuacja nie możliwa że sprawdzają wtryski na pierwszy montaż i że każda odchylke wylapuja, mają je jeszcze raz sprawdzić, ale swojej winy nie widzą. Jesli wystepuja problemy z wtryskami to tylko i wyłacznie diesel system w nadarzynie -> pół PL robi tu wtryski bo poprostu znaja sie na robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 MichałA4, dnia 15 Kwie 2016 - 13:41, napisał: Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu Co tu dużo mówić, auto po remoncie głowicy chodziło bez zarzutu przez dwa tyg, potem na niskich obrotach zaczął wypadac zapłon, szybka diagnoza vagiem i od razu wyszło że na 3 cylindrze korekcja +2.99, no więc wtrysk zamieniłem z 4-tym żeby się upewnić no i wyszło że problem przeniósł się razem z wtryskiem na czwarty gar, mechanik zalecił regenerację mówiąc że ma sprawdzony warsztat, więc wtryski pojechaly do Stalowej Woli, po 3 dniach wróciły wszystko ładnie pięknie wykresy pomiary odrzucili, nie było się do czego przyczepić. Tego samego dnia auto było już złożone i odpalone niestety zonk po rozgrzaniu znów do 90 st zapłon wypada, więc vag znów poszedł w ruch diagnoza 3 wtrysk +2.99 do tego błąd przerwy w obwodzie, szybka doginka konektorow i zero poprawy, zamiana z 4 i błąd na 4 teraz się pojawia,więc wtryski poszły na reklamację, niestety warsztat przyja linie frontu że to jest sytuacja nie możliwa że sprawdzają wtryski na pierwszy montaż i że każda odchylke wylapuja, mają je jeszcze raz sprawdzić, ale swojej winy nie widzą. Jesli wystepuja problemy z wtryskami to tylko i wyłacznie diesel system w nadarzynie -> pół PL robi tu wtryski bo poprostu znaja sie na robocie Święte słowa ! Polecam Nadarzyn nie naciągają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Hehe właśnie a drugie pół ten temat ogarnia właśnie w Stalowej, wyszło jak wyszło zdarza się ale nie lubię jak ktoś nie potrafi przyznać się do błędu tylko wszystko na spychacza. Remont robiłem w takim zaprzyjaznionym zakładzie naprawdę tu jestem zadowolony zero zdzierstwa i druciarstwa, a regenerację wtrysków zostawiłem teoretycznie profi firmie w Stalowej Wolib https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.wtryskiwacz.com/&ved=0ahUKEwiLitjUg5PMAhWHDiwKHZq5DpIQFggwMAA&usg=AFQjCNG8k4-IQANxICv7dlYo7oeHZMRpQQ&sig2=t9rxjrOe0H2_E5305zPEiQ, czekam teraz na rozpatrzenie reklamacji , o Nadarzynie słyszałem też wiele dobrego i na pewno gdyby nie sugestia mechanika wtryski tam by trafiły, niestety stało się inaczej, auto drugi tydzień unieruchomione bez widoków na pozytywne załatwienie sprawy. Nie mam też żadnego innego wtrysku żeby chociaż na chwilę włożyć go i sprawdzić żeby już ostatecznie im skończyć głupie tłumaczenia. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez MichałA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Hehe właśnie a drugie pół ten temat ogarnia właśnie w Stalowej, wyszło jak wyszło zdarza się ale nie lubię jak ktoś nie potrafi przyznać się do błędu tylko wszystko na spychacza. Remont robiłem w takim zaprzyjaznionym zakładzie naprawdę tu jestem zadowolony zero zdzierstwa i druciarstwa, a regenerację wtrysków zostawiłem teoretycznie profi firmie w Stalowej Wolib https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.wtryskiwacz.com/&ved=0ahUKEwiLitjUg5PMAhWHDiwKHZq5DpIQFggwMAA&usg=AFQjCNG8k4-IQANxICv7dlYo7oeHZMRpQQ&sig2=t9rxjrOe0H2_E5305zPEiQ, czekam teraz na rozpatrzenie reklamacji , o Nadarzynie słyszałem też wiele dobrego i na pewno gdyby nie sugestia mechanika wtryski tam by trafiły, niestety stało się inaczej, auto drugi tydzień unieruchomione bez widoków na pozytywne załatwienie sprawy. Nie mam też żadnego innego wtrysku żeby chociaż na chwilę włożyć go i sprawdzić żeby już ostatecznie im skończyć głupie tłumaczenia. Poszla pw co do zapasowej pompki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się