Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi klasami jest pebane już to Firmusiowi mówiłem przy 2,5 tdi z eibachem

Tu masz przykład według przodu

Auto-eibach

1160kg -1230kg :thumbdown: zalecane do 2,5tdi

1160kg-1165kg :thumbup1: zalecane od1,9tdi do 3.0bp

A przy B7

1220kg-1230kg :thumbup1: 3.0tdi


Ja brałem do siebie 1,9/3,0 przy moim silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Z tymi klasami jest pebane już to Firmusiowi mówiłem przy 2,5 tdi z eibachem

Tu masz przykład według przodu

Auto-eibach

1160kg -1230kg [emoji107] zalecane do 2,5tdi

1160kg-1165kg :thumbup1: zalecane od1,9tdi do 3.0bp

A przy B7

1220kg-1230kg :thumbup1: 3.0tdi

Fakt mówił[emoji1]

ea493c68fb534a878ce1978c7a97ab57.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mordy takie pytanie z innej beczki. Może ktoś polecić sprawdzoną stronę z alarmami i zabezpieczeniami do mieszkań?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo :kwasny:

Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Cyce nie chce ktoś kupić?

a9a61580a980a719e04a9d7401b96380.jpgfb4f3863a5ba358e9c4f749c1b6ba8c4.jpg

Wiem wiem fotki sa do gory nogami

Siemasz.

Sluchaj przyatakowałem zawias przód sprężyny ogarnięte nieoczekiwanie jeszcze kupiłem łożyska,nie bylo mi na rękę ale raz juz to porozpinałem to wymienie i oczywiescie wahacze.

Żeby tego było mało założyłem całe ori nadkola bo moje spękane były a pod nimi obraz nędzy i rozpaczy [emoji30]

Kur....czy b6 ma tak h*jowa blache ??

Wyczysciłem i zabezpieczyłem,najgorzej ze rant błotnika mocno skorodowany.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Frimuś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyce nie chce ktoś kupić?

wiele za to ?

o nie. ja Ci tego podłączał nie będę, bo to zło okrutne. chyba, że mu wyszarpiesz z bagaja TMC, to przemyślę temat. w sumie jutro ma u mnie być, to może sam mu wyszarpie... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowie które siłowniki będą do automatyczniej klapy w b6, 8E5827552K czy 8E5827552J , zawiasy z rs4 b7 i klapa z lotką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyce nie chce ktoś kupić?

wiele za to ?

o nie. ja Ci tego podłączał nie będę, bo to zło okrutne. chyba, że mu wyszarpiesz z bagaja TMC, to przemyślę temat. w sumie jutro ma u mnie być, to może sam mu wyszarpie... :grin:

Cycu? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany czy w 2,5tdi mozna zastosowac poduche pod silnik z numerami (moja) 8e0199379j na taka o numerach (z silnika 2,5tdi ) lecz nie wiem.jakie audi

4b0199379E

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według katalogów 2 jest min. do 1,9tdi

po konsultacji z Koj@k,wziołem te springi, zdam relacje czy siadło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


MichałA4, dnia 15 Kwie 2016 - 13:41, napisał:
Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo
Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu

Co tu dużo mówić, auto po remoncie głowicy chodziło bez zarzutu przez dwa tyg, potem na niskich obrotach zaczął wypadac zapłon, szybka diagnoza vagiem i od razu wyszło że na 3 cylindrze korekcja +2.99, no więc wtrysk zamieniłem z 4-tym żeby się upewnić no i wyszło że problem przeniósł się razem z wtryskiem na czwarty gar, mechanik zalecił regenerację mówiąc że ma sprawdzony warsztat, więc wtryski pojechaly do Stalowej Woli, po 3 dniach wróciły wszystko ładnie pięknie wykresy pomiary odrzucili, nie było się do czego przyczepić.

Tego samego dnia auto było już złożone i odpalone niestety zonk po rozgrzaniu znów do 90 st zapłon wypada, więc vag znów poszedł w ruch diagnoza 3 wtrysk +2.99 do tego błąd przerwy w obwodzie, szybka doginka konektorow i zero poprawy, zamiana z 4 i błąd na 4 teraz się pojawia,więc wtryski poszły na reklamację, niestety warsztat przyja linie frontu że to jest sytuacja nie możliwa że sprawdzają wtryski na pierwszy montaż i że każda odchylke wylapuja, mają je jeszcze raz sprawdzić, ale swojej winy nie widzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pier...

Nie male piniadze sie za to placi, a jeszcze w huuu lecą ... ! U siebie mialem identyczny przypadek, tez po regeneracji jedna pompka miala 2.99, dla pewnosci zamienilem miejscami i wartosc sie przeniosla razem z pompką, wiec sytuacja prosta, zareklamowalem gosciowi, wczesniej sam sobie jeszcze podpial kompa i nie mial zadnego ale, dal mi inną i wszystko wrocilo do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MichałA4, dnia 15 Kwie 2016 - 13:41, napisał:

Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo

Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu

Co tu dużo mówić, auto po remoncie głowicy chodziło bez zarzutu przez dwa tyg, potem na niskich obrotach zaczął wypadac zapłon, szybka diagnoza vagiem i od razu wyszło że na 3 cylindrze korekcja +2.99, no więc wtrysk zamieniłem z 4-tym żeby się upewnić no i wyszło że problem przeniósł się razem z wtryskiem na czwarty gar, mechanik zalecił regenerację mówiąc że ma sprawdzony warsztat, więc wtryski pojechaly do Stalowej Woli, po 3 dniach wróciły wszystko ładnie pięknie wykresy pomiary odrzucili, nie było się do czego przyczepić.

Tego samego dnia auto było już złożone i odpalone niestety zonk po rozgrzaniu znów do 90 st zapłon wypada, więc vag znów poszedł w ruch diagnoza 3 wtrysk +2.99 do tego błąd przerwy w obwodzie, szybka doginka konektorow i zero poprawy, zamiana z 4 i błąd na 4 teraz się pojawia,więc wtryski poszły na reklamację, niestety warsztat przyja linie frontu że to jest sytuacja nie możliwa że sprawdzają wtryski na pierwszy montaż i że każda odchylke wylapuja, mają je jeszcze raz sprawdzić, ale swojej winy nie widzą.

Jesli wystepuja problemy z wtryskami to tylko i wyłacznie diesel system w nadarzynie -> pół PL robi tu wtryski bo poprostu znaja sie na robocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MichałA4, dnia 15 Kwie 2016 - 13:41, napisał:

Siema, Panowie nie wala się komuś po warsztacie wtrysk 038130073AR lub BA? potrzebował bym jednej sztuki na sprawdzenie, bo mój jeden padł i po zregenerowaniu dalej nie bangla, a warsztat głupa rżnie, że regeneracja została przeprowadzona prawidłowo

Nie pomogę ale powiedz co dokładnie zostalo zrobione i w jakim pieniadzu

Co tu dużo mówić, auto po remoncie głowicy chodziło bez zarzutu przez dwa tyg, potem na niskich obrotach zaczął wypadac zapłon, szybka diagnoza vagiem i od razu wyszło że na 3 cylindrze korekcja +2.99, no więc wtrysk zamieniłem z 4-tym żeby się upewnić no i wyszło że problem przeniósł się razem z wtryskiem na czwarty gar, mechanik zalecił regenerację mówiąc że ma sprawdzony warsztat, więc wtryski pojechaly do Stalowej Woli, po 3 dniach wróciły wszystko ładnie pięknie wykresy pomiary odrzucili, nie było się do czego przyczepić.

Tego samego dnia auto było już złożone i odpalone niestety zonk po rozgrzaniu znów do 90 st zapłon wypada, więc vag znów poszedł w ruch diagnoza 3 wtrysk +2.99 do tego błąd przerwy w obwodzie, szybka doginka konektorow i zero poprawy, zamiana z 4 i błąd na 4 teraz się pojawia,więc wtryski poszły na reklamację, niestety warsztat przyja linie frontu że to jest sytuacja nie możliwa że sprawdzają wtryski na pierwszy montaż i że każda odchylke wylapuja, mają je jeszcze raz sprawdzić, ale swojej winy nie widzą.

Jesli wystepuja problemy z wtryskami to tylko i wyłacznie diesel system w nadarzynie -> pół PL robi tu wtryski bo poprostu znaja sie na robocie

Święte słowa ! Polecam Nadarzyn nie naciągają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe właśnie a drugie pół ten temat ogarnia właśnie w Stalowej, wyszło jak wyszło zdarza się ale nie lubię jak ktoś nie potrafi przyznać się do błędu tylko wszystko na spychacza.

Remont robiłem w takim zaprzyjaznionym zakładzie naprawdę tu jestem zadowolony zero zdzierstwa i druciarstwa, a regenerację wtrysków zostawiłem teoretycznie profi firmie w Stalowej Wolib https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.wtryskiwacz.com/&ved=0ahUKEwiLitjUg5PMAhWHDiwKHZq5DpIQFggwMAA&usg=AFQjCNG8k4-IQANxICv7dlYo7oeHZMRpQQ&sig2=t9rxjrOe0H2_E5305zPEiQ, czekam teraz na rozpatrzenie reklamacji , o Nadarzynie słyszałem też wiele dobrego i na pewno gdyby nie sugestia mechanika wtryski tam by trafiły, niestety stało się inaczej, auto drugi tydzień unieruchomione bez widoków na pozytywne załatwienie sprawy. Nie mam też żadnego innego wtrysku żeby chociaż na chwilę włożyć go i sprawdzić żeby już ostatecznie im skończyć głupie tłumaczenia.

Edytowane przez MichałA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe właśnie a drugie pół ten temat ogarnia właśnie w Stalowej, wyszło jak wyszło zdarza się ale nie lubię jak ktoś nie potrafi przyznać się do błędu tylko wszystko na spychacza.

Remont robiłem w takim zaprzyjaznionym zakładzie naprawdę tu jestem zadowolony zero zdzierstwa i druciarstwa, a regenerację wtrysków zostawiłem teoretycznie profi firmie w Stalowej Wolib https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.wtryskiwacz.com/&ved=0ahUKEwiLitjUg5PMAhWHDiwKHZq5DpIQFggwMAA&usg=AFQjCNG8k4-IQANxICv7dlYo7oeHZMRpQQ&sig2=t9rxjrOe0H2_E5305zPEiQ, czekam teraz na rozpatrzenie reklamacji , o Nadarzynie słyszałem też wiele dobrego i na pewno gdyby nie sugestia mechanika wtryski tam by trafiły, niestety stało się inaczej, auto drugi tydzień unieruchomione bez widoków na pozytywne załatwienie sprawy. Nie mam też żadnego innego wtrysku żeby chociaż na chwilę włożyć go i sprawdzić żeby już ostatecznie im skończyć głupie tłumaczenia.

Poszla pw co do zapasowej pompki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...