qqp1 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 W moim liczniku są 3 wady 1. stan licznika zeruje się po każdym wyłączeniu zapłonu. 2. zegar nie mierzy czasu po wyłączeniu zapłonu. 3. brak oświetlenia wskazówki i początki licznika kilometrów sprawdzałem żarówki niestety są sprawne.
grippen Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Na twoje pytania są już odpowiedzi na forum jak spojrzysz na licznik to powinieneś się sam domyślić 1. Inspekcja serwisowa wskazuje ci IN I musisz ją skasować vagiem i będziesz miał kilometry 2.Jaki stan akumulatora może gdzieś kostka jest dokładnie nie podpięta i tak się dzieje 3. Spalona żarówka wymień ją będziesz miał okazje sprawdzić też zegar ( najlepiej wymień wszystkie żarówki takie małe spostrzeżenie)
qqp1 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 myślałem ze się obędzie bez lakonicznego tłumaczenia ale się myliłem, szanuje ludzi którzy czytają posty z pytaniami i udzielają rad jak rozwiązać jakiś problem dlatego napisałem krótko i treściwie, żeby znawca tematu nie czytał zbędnej treści tracąc swój cenny czas. Grippen jeżeli twierdzisz że odpowiedzi na moje pytania są na forum podaj choć 1 link, przejrzałem dziesiątki tematów w poszukiwaniu mojego problemu i nie znalazłem dlatego napisałem tego posta. licznik pokazuje IN I przez 30 sekund po włączeniu zapłonu potem wskakuje stan 0.0 i liczy km problem jest taki ze po każdym wyłączeniu zapłonu licznik się zeruje. Zegarek również przestaje tykać jak wyłączę zapłon. Co do żarówek to wymieniałem na nowe bo miałem więcej ciemnych miejsc na zegarach, w te miejsca gdzie nie świecą sprawdzałem kilkakrotnie czy przy wkładaniu kostek żarówki się nie przepajają niestety są dobre.
bin85 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Wygląda to na problem z zasilaniem licznika, w pierwszej kolejności możesz sprawdzić czy na pinach 9 i 10 w żółtej kostce licznika jest +12V (na wyłączonej stacyjce), natomiast na pinie 3 i 4 w kostce niebieskiej powinno być zasilanie po włączeniu zapłonu.
grzesiek88 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Wygląda to na problem z zasilaniem licznika, w pierwszej kolejności możesz sprawdzić czy na pinach 9 i 10 w żółtej kostce licznika jest +12V (na wyłączonej stacyjce), natomiast na pinie 3 i 4 w kostce niebieskiej powinno być zasilanie po włączeniu zapłonu. a co do nie świecącej żaróweczki to może być gdzieś ścieżka przerwana
bin85 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Możliwe że ścieżka jest przerwana, bo przecież gdyby nie było zasilania to całe podświetlanie by nie działało, wracają jeszcze do zasilania licznika to sprawdź jeszcze czy wszystkie bezpieczniki są dobre, bo właśnie według schematu zasilanie prosto z aku idzie przez bezpiecznik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się