lukaszpio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 grupa 000 podczas logowania wywalilo blad moze cos to pomoze Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29866.html[br] [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 16:20_________________________________________________ choc moze najpierw wstaw 010/011 dynamiczne i bedzie cos wiadomo .. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29876.html Grupy: 010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_29877.html teraz odziwo udało sie wykonac logi
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 wyglada na to ze jezdzac dynamicznie [podczas robienia logow dynamicznych] rozruszales kierownice w sprezarce , takze trzeba czekac az sie notlauf powtorzy ... zrob reszte
banshee Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 W początkowych logach widać, że kierownice nie regulują płynnie, a komentarz spanky'ego:"poza termiką jest OK" był chyba lekko przesadzony. Do zasyfionej sprężarki dorzuciłbym problem z pompkami. Wszystkie Bipy w dolnej granicy co może świadczyć, jak piszą wszyscy, o powietrzu w paliwie lub słabym zasilaniu paliwa.
farmeros Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 witam dzisiaj po raz pierwszy podłączyłem autko do vag com. o to wyniki jakie otrzymałem 1-039 2-034 3-000 4-016 5-095 6-198 7-072 8-175 9-114 10-080 czytałem troche o kącie wtrysku i niby jest małe odchylenie od normy a mam tej zimy małe problemy z odpalaniem. tamtej zimy przy -25 stopniach przychodziłem rano kałat i chodził a tej zimy musi chwile podkęcić, a świece oczywiście wymieniłem 3 były spalone!!! jakby ktoś wiedział co oznaczaja pozostałe parametry prosiłbym o komentarz. aha i w tescie błędów mam dwa błędy 17978 i 00522 zaloz swoj watek bo sie zamieszanie robi/Przemek
ciahciah Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 farmeros nie wprowadzaj zamieszania, załóż swój temat i tam wstaw komplet logów, a kąt ustaw 52 no i świece żarowe wymienia się wszystkie a nie tylko spalone, szkoda się bawić na raty, możesz podczas jazdy po obserwować na klimatroniku temp. na kalane 49, jak będzie poniżej 87C termostat nie domaga
lukaszpio Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 zrob reszte jak tylko aura za oknem sie polepszy albo mi ladnie ulice odsnieza to zrobie reszte i podesle banshee czy coś w stylu stp czy liqui moly do czyszczenia PD jest mi wstanie pomoc, czy raczej nastawic sie na regeneracje albo wymiane Pd-ków? a co do tego powietrza w ukladzie paliwowym, to szukac jakiejs nieszczelnosci, czy moze uszczelniacze postanowily odmowic współpracy? martwią mnie tez te nieszczesne kierownice w turbince moze najpierw postaram sie je troszke "rozruszac" czy raczej odrazu myslec nad regeneracja? jak sie juz trafia nazwijmy to "okazja" to moze czas pomyslec o czyms wiekszym ? np. GT2256V?
banshee Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Nie inwestuj w regeneracje ani wymianę tylko chodzi o czyszczenie. Znajdziesz w sieci ładne opisy na ten temat. Póki co jeździj bardziej dynamicznie i zrób logi za jakiś czas. Co do pompek to uszczelniacze samych pompek nie mają z tym nic wspólnego, bo kanał 018 masz OK. Dodatki do paliwa działają tylko na psychikę - takie moje zdanie.
lukaszpio Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Witam Panowie po dluzszym okresie czasu, jazda dynamiczna poza spalaniem ogromnej ilosci paliwa nie przyniosla zadnych rezultatow, w miedzy czasie cos "gruchotalo" w silniku wiec zostaly wymieniony napinacz, rolka odwracajaca osprzetu i regeneracja łozyska i sprzegiełka klimy po tych zabiegach w silniczku ucichlo i przy okazji wymontowalem turbine, pojechala na spr do warsztatu wrocila z wynikiem ze nie odbiega w zaden sposob od normy, przeczyscilem Egr-a i wszystko zlozylem. Samochod jak duzo palil jest mulowaty i ostatnio wydaje mi sie ze lubi sobie czasami puscic klebe dymu z miejsca przy normalnym ruszaniu. Brakuje mi juz pomysłow co moze byc nie tak zrobilem dzis logi moze one rzuca nowe swiatlo na moja sprawe, dzieki za wszelka pomoc Logi statystyczne + BS Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45444.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45445.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45446.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45447.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45448.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45449.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45450.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45451.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45452.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45453.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45454.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iinnaa_45455.html
ciahciah Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 log 013 wygląda podejrzanie, filtr paliwa jak stary wymień, obadaj czy lewego powietrza nigdzie nie łapie układ paliwa, możesz też zrobić taką kuracje, a nuż widelec coś to poprawi te korekcje http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.0
lukaszpio Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Filtr paliwka juz do mnie jedzie. Panowie podpowiedzielibyscie gdzie ewewntualnie szukac nieszczelnosci? moze sa jakies newralgiczne punkty na ktore warto zwrocic szczegolna uwage? hm a czym moze byc spowodowana nierowna praca silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się