Some111 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 1,9 TDI [b6 AVB]. Od jakiegos czasu pojawil sie problem, najczesciej na 4 biegu, ok 3000-3500 obrotow przy predkosci ok 120km/h lapie tzw notlauf. Mechanik stwierdzil, ze to napewno N-75, zostal wymieniony na nowy. Sprawdzil gruszke, sztange i problem nadal wystepuje, nie byl w stanie znalesc przyczyny. Komputer wskazuje blad 17965 - cisnienie doladowania - przekroczona granica regulacji. brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem. Prosze o analize logow: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26328.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26329.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26332.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26331.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26334.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26330.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26333.html W trakcie ich wykonania notlauf sie nie przytrafil, jezeli sa wykonane nieprawidlowo prosze o podpowiedz oraz ocene stanu przeplywomierza ( kompletnie sie na tym nie znam)
Sztomel Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 W trakcie ich wykonania notlauf sie nie przytrafil a ja się z tym nie zgodzę bo się właśnie przytrafił z powodu widocznego w grupie 011 przeładowania, przeładowanie jednak nie jest na full bo ciśnienie osiągnęło najwięcej tylko 2376.6 mbara a tryb awaryjny załapał sterownik przy 3927 obrotach silnika. Swoją drogą jak ten mechanik badał tę gruchę i sztangę, że nie stwierdził przycinania się sztangi albo dźwigni zmiennej geometrii tym bardziej, że z Twojego opisu wynika, że problem nie był jednorazowym przypadkiem tylko dzieje się tak nagminnie. Przepływomierza nie ma się co czepiać.
Some111 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Dokładnie, problem stal sie codziennością. W momencie osiągnięcia magicznej bariery 120km/h na następnych światłach jest problem z przekroczeniem 60km/h (do czasu zrestartowania komputera). Dobrze wiedzieć, ze przepływomierz jest ok. Rozumiem, ze problem leży w zlej pracy sztangi, będę musiał wybrać sie do innego specjalisty. Czy jest szansa, że czujnik ciśnienia doładowania jest walnięty i wskazuje błędne wartości, czy jego awaria zostałaby wykazana błędem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się