pawel1380 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jak dla mnie w B8 zewnetrzny S-line jest tylko smaczkiem.Szczegolnie własnie z przodu. Oczywiscie pozytywnie oddzialujacym ale zeby byla az taka roznica ze bez to kupa to.. :gwizdanie: No coż sa gusta i gusciki faktycznie. Nie ma sensu się spierać. Jakość widać też kwestią subiektywną..
Bart-S Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jakości wykonania się nie czepiam bo nie mam na czym testować - natomiast B8 od frontu mi się podoba, natomiast profil i d*pa w seryjnym bodykicie jest taka... zwykła.
pawel1380 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Jakości wykonania się nie czepiam bo nie mam na czym testować - natomiast B8 od frontu mi się podoba, natomiast profil i pupa w seryjnym bodykicie jest taka... zwykła. tu akurat sie zgadzam przy slinie tył i bok znacznie ładniejszy..
uciniak Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ja mam wrażenie że z tymi b5,b6,b7,b8 jest tak jak z komputerami windows 2000,xp,vista,7 każda najpierw marudzi że ten nowszy jest do d...py ale za jakiś czas i tak zmienia .Co do b8 i ogólnie audi po niedzieli lecę do salonu testować ja akurat jestem bardzo wrażliwy na wszelkie trzeszczenia w aucie.Ktoś tam wspomniał o vw ,jeśli chodzi o passata to na pewno w b6 plastiki trzeszczą okropnie w porównaniu do b5 czyżby tą samą drogą podążało audi ?
pawel1380 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Mnie w Passacie B5 praktycznie nic nie trzeszczało ale zrobiłem 40tys od nowosci...
Kamyk Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 ja akurat jestem bardzo wrażliwy na wszelkie trzeszczenia w aucie.Ktoś tam wspomniał o vw ,jeśli chodzi o passata to na pewno w b6 plastiki trzeszczą okropnie w porównaniu do b5 czyżby tą samą drogą podążało audi ? powiem tak - 90 tys na budziku zrobione osobiście od nowości nie mam nic w zakresie skrzypienia i piszczenia deski rozdzielczej cisza !!
uciniak Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 No panowie zmotywowany tym postem salon odwiedziłem wczoraj na Połczyńskiej w Warszawie .Wnioski nie jest tak źle ale na pewno nie cudownie. Deska żeby była źle zamocowana niezauważyłem .Te plastiki koło zegarów kicha również rączki drzwi oraz plastik zakrywający głośnik wysokotonowy lata na wszystkie strony .Natomiast w bagażniku odstaje mocowanie tapicerki po bokach no i tam zalatuje tandetą. Wydaje się że jest nieco gorsze wykonanie w porównaniu do b6/b7 mimo nowszego designu.Ogólnie jak by ktoś się chciał zamienić to jestem i tak chętny chętny i napewno kiedyś kupię B8 :gwizdanie:.
Gość mmcv Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 B8 jest gorzej wykonane niz B6/B7 wg moich odczuc , dotyku i ogolnego poczucia w tym aucie. Glupie wykonczenie tapicerki bardziej plastikowe... Ale co by nie mowic ...mam e91 gdzie bagaznik jest "wygluszony" gorzej niz w ASTRZE III jesli chodzi o dzwieki sie zniego wydobywajace, bo tak na pierwszy rzut oka wyglada wmiare ok. Gorzej jak przejedziemy sie po wertepach ... Kumpel ma B8 (wprawdzie ma znim obecnie sporo problemow ale to inny watek) , ale jesli chodzi o stuki puki to jest bardzo dobrze. Te materialy pomimo ze wygladaja kupowato i mnie troche zniechecaja to na nierownosiach nie krzycza i nie trzeszcza (jak np uszczelki w E46, i w E9x przed liftem). Cos tam czasem z drzwi poleci jakis dzwiek pusty ale generalnie jest OK ! . Poza oczywiscie walorami wizualnymi nowych elementow.. bo te jak dla mnie kupowate i w becie wygladaja fajniej i porzadniej. Generalnie moje wrazenie odnosnie B8 jest pozytywne , choc przy pierwszym kontakcie mialem duze ALE to jak przejechalem sie pare razy stwierdzilem ze da sie zyc i nalezy sie przyzwyczajac do takich a nie innych materialow w klasie premium ... . Jesli chodzi o nadwozie , mi sie bardzo podoba . Przod czy z Sline czy bez wyglada niemal identycznie , jedynie z tylu i boki, zmiany sa na plus jesli chodzi o pakiet SLini. Ale np e9x bez Mpakietu przed LCI wyglada tak sobie a z M wyglada za***iście ... Tak to jest, po cos wypuszczaja taka i taka wersje zeby jakos odroznic tych "gorszych" i "lepszych" . P.s. Jescze jedna rzecz...pozycja za kierownica. Wsiadajac do A4 mam wrazenie ze siedze w duzo wiekszym samochodzie niz w 3ce , i jednym sie to podoba innym NIE. Mi osobiscie sie bardziej podoba pozycja w E9x i jakos to tak jest zrobione ze siedzi sie idealnie za kolkiem .Sama kierownica tez jest mniejsza i lepiej lezy w dloniach niz Sline'owa . Ale to sa moje odczucia , kazdy ma inne a jset jeszcez cos takiego jak ..."Kazdy chwali swoje " . Staram sie byc tu obiektywny na ile moge
pawel1380 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ile kolega ma nabite w tym A4 B8?
Gość mmcv Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ile kolega ma nabite w tym A4 B8? 145, a czemu pytasz?
pawel1380 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Nic nie jest niezniszczalne. A przebieg przy stukach pukach niestety czasem ma znaczenie. No i jeszcze pytanie jak kto sprzez dziury,torowiska etc przelatuje.
Gość mmcv Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Nic nie jest niezniszczalne. A przebieg przy stukach pukach niestety czasem ma znaczenie. No i jeszcze pytanie jak kto sprzez dziury,torowiska etc przelatuje. Ale ja nie mowie ze tam jest glosno lub cos stuka i puka Te materialy pomimo ze wygladaja kupowato i mnie troche zniechecaja to na nierownosiach nie krzycza i nie trzeszcza jest naprawde bardzo dobrze.
pawel1380 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Cos tam czasem z drzwi poleci jakis dzwiek pusty ale generalnie jest OK ! . Trzeba rozebrac i sprawdzic
Kamyk Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 miałem sporo uwag i w sumie mam do utrzymania czystości tapicerki (mam jakąs tam niby welurową, ale weluru tam tyle co kot napłakał) ostatnio zszedłem do garażu ze zwykłą wodą i gąbka i poświęciłem parę minut na lekkie zmoczenie i przejechanie wszystkich siedzeń, a byłem op odkurzaniu wnętrza muszę przyznać, że wszystko wygląda jak nowe auto ma 3 lata - czerń idealna, żadnych plam i przebarwień średnio z miękkością i delikatnością materiału (na serio, nie teges, podłokietnik z przodu w kontekście komfortu total porażka), ale jakość trzyma bez uwag
Brysio Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 ciesze sie ze moge niektroych zadowolic moimi bezposrednimi opisami nie lubie czarowac trzeba spojrzec prawdzie w oczy! bo wystarczajaco nas caly swiat juz oklamuje!! panowie wychodzi nowy A6 z nowym silnikiem 3.0 biturbo 313ps mysle ze nie bedzie zle teraz czekamy na "nowa" a4 koncem roku ma wyjsc po lifcie mysle ze beda mieli ten sam silnik w ofercie chodza sluchy ze zmienili wyglad deski no zobaczymy jak to bedzie wygladac oby lepiej jak obecnie ) nie bylbym soba gdybym nie musial skrytykowac tego syfiastego drewionka no nie wiem kto to gowno kupuje ze kazdy producent to w pudla laduje! ale mam nadzieje ze ludzie tego zamawiac nie beda i kiedys skoncza produkcje tego badziewia za to alu czy klavierlack wyglada superowo! Tylko nie placzcie ze pisane jak instrukcja chinskiego miksera nie mam polskich znakow! Fota1 Opis obrazka: Najsilnijeszy diesel-kombi swiata gazeta jechala najnowszym A6 3.0 biturbo u dolu: Nie tylko piekny ale tez silny jak niedzwiedz!A6 3.0tdi 313PS pierwsza jazda szesciocylindrowym dieslem ktory brzymi jak 8cylindrowy art: Najpiekniejsze kombi nazywaja sie Avant taki slogan reklamowy prezentuje audi. Od grudnia 2011 maja auta z ingolstadt w ofercie najsilniejszy diesel-kombi swiata a6 3.0 tdi biturbo wyglad samochodu jest „prosty latwy i przyjemny” ale latwy do pomylenia z innymi modelami audi. Faktor dobrego samopoczucia jest nieprzecietnie wysoki nawet siedzenia z masazem sa dostepne. Bagaznik moze zawierac od 565 do 1600litrow. Bardzo praktycznym jest podkladanie nogi pod zderzak gdzie czujnik otwiera automatycznie tylna klape i oslone bagaznika do gory. Silnik to prawdziwy poemat 6cylindrowka jest do 2500obr „zasilana” przez mala turbine po 2500obr zalacza sie wieksza turbawa ktora dostarcza niesamowitej mocy bez systemow regulujacych zostawial by ten kombik na asfalcie 4 czarne pasy! Zabawa jest murowana zwlaszcza gdy nacisk pedalu gazu spowoduje przyrost obrotow powyzej 1500 obr/min wtedy bulgocze ten oto diesel poprzez specjalnie skonstuowany uklad wydechowy z wbudowanym systemem naglasniajacym jak prawdziwy 8 cylindrowy benzyniak – wspaniale!!! Do tego pasuje twarde ale nie niekomfortowe zawieszenie Cena jest jedynym hakiem w tym POWER kombi ten 313konny diesel ktory kosztuje bagatelka 58.250€ cena podstawowa o 2300euro wiecej jak limo u dolu: Audi A6 Avant 3.0 TDI Biturbo – 6 cylindorwa jednostka moc 313PS od 0-100 5,3sec max 250kmh ograniczone spalanie srednie 6,4l Opis: Na bazie silnika 3.0 v6 tdi 245ps powstal poprzez dwustopniowe doladowanie bitirbo diesel z 313 ps momentobrotowy zostal podniesiony z 500 na 650Nm cala technika biturobo ma kompatowa budowe i pasuje dokladnie pomiedzy cylindrami tej v-ki aby przyspieszyc szybkie „zmiany doladowania” technicy musieli zoptymalizowac kanaly dolotowe silnika. Tym samym zostala osiagnieta dobra rekacja na gaz pedalu i elastycznosc przy niskich obrotach silnika a tutaj link do testu http://www.autobild.de/bilder/bilder-audi-a6-avant-3.0-tdi-biturbo-1862366.html#bild1 http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/product/pdf/kataloge_my_2012.Par.0018.File.pdf/audi_hk_a6_133_1130.pdf audi ponoc wstrzymalo narazie oficjana date wprowadznia tego silnka ode mnie dodam ze mam tam dosc powazne obawy jak bedzie z odprowadzeniem ciepla skoro wpakuja caly agregat pomiedzy cylindy a one maja dekle plastikowe i cala nadbudowa silnika u gory jest plastikowa bo tak to widzialem w tym 245ps silniku to zycze zabawy moze byc albo przytapianie przegrzewanie dekli a co za tym idzie oleju pod deklami albo wypalanie uszczelek co i tak juz jest problemem silnikow v6 po jakims czasie pusczaja olej itp trzeba odczekac aby wydac jakas sensowna opinie co do tego silnika moc jest ok ale 600stopni z wylotu nie wyparuja w 20 cm przed turbina ...
Bart-S Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 Brysio - ja np. nie znam dobrze niemieckiego. Jak już wrzucasz taki materiał - dodaj jakiś opis (naprawdę z chęcią się dowiem ).
Brysio Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Brysio - ja np. nie znam dobrze niemieckiego. Jak już wrzucasz taki materiał - dodaj jakiś opis (naprawdę z chęcią się dowiem ). zrobione Bart
zmichal Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jakość kolejnych generacji samochodów wszędzie spada. Liczy się tylko kasa i pierwszy właściciel w okresie gwarancji. Żadnemu producentowi nie zależy dziś na tym, aby jego auta były bezawaryjne po okresie gwarancji! Dzisiejsze samochody (i nie tylko) są projektowane w myśl idei Planned Obsolescence, i niestety będzie coraz gorzej. Ja swojego czasu porównywałem Mercedesa C (W204) produkowanego od 2007r. z Audi A4 (B8) i twierdze z całą stanowczością, że Audi ma zdecydowanie lepszą jakość wykonania wnętrza niż Mercedes. Spójrzcie na to zdjęcie (da się je mocno powiększyć), na którym zaznaczyłem pewne detale, które gdybym spotkał w Dacii to ok, ale w Mercedesie??!!
Janekx Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nikt nie rozwinął tematu blach. To prawda czy mit z tym niepełnym ocynkiem?
pawel1380 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jakość kolejnych generacji samochodów wszędzie spada. Liczy się tylko kasa i pierwszy właściciel w okresie gwarancji. Żadnemu producentowi nie zależy dziś na tym, aby jego auta były bezawaryjne po okresie gwarancji! Dzisiejsze samochody (i nie tylko) są projektowane w myśl idei Planned Obsolescence, i niestety będzie coraz gorzej. Ja swojego czasu porównywałem Mercedesa C (W204) produkowanego od 2007r. z Audi A4 (B8) i twierdze z całą stanowczością, że Audi ma zdecydowanie lepszą jakość wykonania wnętrza niż Mercedes. Spójrzcie na to zdjęcie (da się je mocno powiększyć), na którym zaznaczyłem pewne detale, które gdybym spotkał w Dacii to ok, ale w Mercedesie??!! Z tym Mesie to akurat prawda.Siedziałem kilka razy i twierdze ze w tym przypadku Mercedes nie zna granic bezczelnosci. Takze wszystkich narzekajacych na B8 odsyłam do tego modelu gwiazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się