Brysio Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 panowie model merca znam najlepiej z was chyba )) ale mniejsza z tym nie pisalem o nim bo o mega ch... sie nie pisze deska jest skopana haptyka jej to na poziome jakiejs kia picanoto masarka w bmw tez nie ma wiele lepiej w modelach do 2010r. pomiedzy licznik a deske u gory mozna wlozyc palec laczenia na drzwiach plastikow sa w widocznych miejscach gdzie szpary sa nawet do 8mm miedzy glownymi powierzchniami jest poporstu porazka dlatego od tego roku wyszedl lift c-klassy gdzie jest calkiem nowa deska coprawa moim zdaniem nie wiele lepsza od starej ale nie ma szpar i laczen w widzocznych miejscach ale miedzy licznik i gorna czesc deski dalej palec mozna wlozyc bol jest taki ze oni stwierdzili ze po co robic wnetrza jak klient patrzy na zewnatrz i tam ma niby byc ladnie co do audi wyszlo im to jako tako co do merca no to jest juz troche gorzej no ale jakosc spada na maxa a ceny rosna w mercu na co trzeba zwracac szczegolna uwage: rdza!!! widzialem u nas nowe modele wyjezdzajace z tasmy z rdza na nadkolach i pod spodem merc oszczedzil w nowych modelach 4,32€ za dodatkowa ochrone antykorozyjna spodu co daje rocznie na wyprodukowanych 1milionie aut 4.32mil euro zysku a klient niech sie martwi daja na rdze 1 rok na przerdzewienie elementu 5 do 7 zalezy jaki model grubosc blachy w modelach do 2007r byla 0,88mm teraz jest 0,65 poszycie zewnetrzne mialem naoczyny przyklad tej jakosci byl grad jakies 0,5mm moje pudlo stalo na zewnatrz i pare nowych c-klasse kazda z nich do lakiernika po tak malenkim gradzie a u mnie na szczescie nie ma nic w audi niestety w b8 jest ocynk na wysokosc 30cm od podwozia reszta to zwykla blacha nieocynkowana tylko lakierowna grubosc zejdzie niedlugo do grubosci papieru oni tez maja cos kolo 0,75 albo i ciensza jest masakra tyle powiem
pawel1380 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Cienka blacha,lżejszy wóz nie ma co narzekać :decayed:
sokram Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Czesc, To sie w pale nie miesci co czytam. Czyli kupujesz takie nowe auto Mesia w Polsce i po zimie juz moze wyjsc rdza...tragedia! Kupe kasy sie zostawia w salunach, a kupuje sie nowy złom - auta reklamówki. Czyli nie ma szans na kupienie auta i pojeżdżenie sobie nim spokojnie ok 8-9 lat jak ktos malo jezdzi? Nie chodzi mi o silnik ale zeby buda była tak słaba... Odnosnie Merca C-klasse 2008-2009 na mobile.de w ogloszeniach nie widze takich szpar w tych autach, wiec do Polski trafiaja auta klasy 2? Sprawdzcie sami. Sokram
IDUAL Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Tu macie coś o jakości merecedów widziałem to auto na własne oczy http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/tego-mercedesa-zjada-rdza,1150667,,2
Cuber Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Panowie zrobiliscie totalne OT! Jak chcecie pisac i wymieniać poglądy o Mercedesach to załóżcie nowy temat w odpowiednim do tego dziale!
Brysio Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Co to są gryfy klamki po niemieckiemu )
SebolA4 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Tak małym nawiasem pisząc Kolega pracuje w firmie która właśnie zaczęła programować roboty w nowej FABRYCE AUDI W CHINACH, więc możecie sobie wyobrazić jakość AUDI za 5 lat.Co nie oznacza, że dla ciecia kosztów inne marki nie przeniosą tam swoich fabryk ( i poziom się wyrówna), albo już ich nie stawiają.Dobre auta się skończyły w około 2000 r.Pozdro
Janekx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 a dlaczego zakładasz, że poziom fabryki będzie niski dlatego że jest w Chinach?
Cuber Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Tak małym nawiasem pisząc Kolega pracuje w firmie która właśnie zaczęła programować roboty w nowej FABRYCE AUDI W CHINACH, więc możecie sobie wyobrazić jakość AUDI za 5 lat.Co nie oznacza, że dla ciecia kosztów inne marki nie przeniosą tam swoich fabryk ( i poziom się wyrówna), albo już ich nie stawiają.Dobre auta się skończyły w około 2000 r.Pozdro ale Audi ma juz fabryki w chinach :gwizdanie: produkcja tam jest na rynek ichniejszy z tegoc o mi wiadomo :gwizdanie:
Gość mmcv Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Nie wazne gdzie sie produkuje , wazne jak wyglada kontrola jakosci :gwizdanie: .Mozna robic u mongolow nawet byleby kontrola jakosci stala na tym samym wysokim poziomie.
Brysio Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 kto mi tu post usunal chodzilo mi aby pokazac nowy silnik ktory ma byc w rs4 tez 520ps 4,2 litra turbodolawoany [br]Dopisany: 31 Październik 2011, 21:34_________________________________________________po drugoe niemieckie firmy same sobie kopia dolki pod soba bo chinol potem pozna know how i technologie i wypusci na rynek lepsze auto o polowe taniej wiec tylko czekac ze wsztykim tak bedzie chiny to potega swiata teraz i dlugi eu wykupuja juz czesc grecijii do nich nalezy zobaczymy co dalej
Janekx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Trochę chyba przesadzasz... w motoryzacji liczy się marka. A w tym przypadku mogą sobie podpatrywać - na renomę pracuje się latami.
Bart-S Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Fabryka w Chinach to nie cięcie kosztów tylko konieczność - w ciągu ostatnich dwóch lat Audi zwiększyło dwukrotnie sprzedaż na tym rynku (dzięki Chińczykom jako jedna z niewielu firm zaraz po kryzysie miała bilans na plusie).
SZYNKAR Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Miałem kolegę (2002) który pracował w zakładzie gdzie produkują silniki, dostali nowe wytyczne do wdrożenia. Zaopatrzeniowcy policzyli oszczędności (mniej materiału itd). Inżynierowie (łebskie chłopaki) w ramach hobby doliczyli się spadku gwarantowanej 100% niezawodności z 10 do 4 lat. Po polsku: dawniej była minimalna szansa na remont silnika przed 10 rokiem eksploatacji (prawidłowa eksploatacja!!!). Według marketingu nabywcy nowych aut tej klasy sprzedają je w 4-5 roku, to po co trwałość 10-letnia?
Brysio Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Miałem kolegę (2002) który pracował w zakładzie gdzie produkują silniki, dostali nowe wytyczne do wdrożenia. Zaopatrzeniowcy policzyli oszczędności (mniej materiału itd). Inżynierowie (łebskie chłopaki) w ramach hobby doliczyli się spadku gwarantowanej 100% niezawodności z 10 do 4 lat. Po polsku: dawniej była minimalna szansa na remont silnika przed 10 rokiem eksploatacji (prawidłowa eksploatacja!!!). Według marketingu nabywcy nowych aut tej klasy sprzedają je w 4-5 roku, to po co trwałość 10-letnia? no niestety taka jets prawda nowe auta robi sie na 100tys km i tyle maja wytrzymac a potem to juz tylko szczescie jak wytrzymaja wiecej ja nie mowie ze koniecznosc czy nie koniecznosc mowie ze daja im wsztyko jak na dloni to co niemcy musileli przez testy i lata badan wypracowac i osoagnac dostaje chinczyk gratis buduje kopie tej fabryki 2 miesta dalej i wali kiaung sunga jawna kopie np a5 sa nieraz niezeiemskie plagiaty jesli o auta chodzi
Janekx Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 No tak ale jak te "kopie" wyglądają? Były pokazane na forum... jakieś pokraczne podróby. To raczej nie zagrozi pozycji Audi
Brysio Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 http://autokult.pl/2011/09/18/chinskie-podrobki-audi-a4-infiniti-ex-i-volkswagena-tiguana no nie wiem czy tak znow odbiegaja od oryginalu kopiuja nieudacznie bo nie maja know how ale jak to dostana to zobaczycie ze nie beda te kopie sie od oryginalu roznily
Cuber Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 http://autokult.pl/2011/09/18/chinskie-podrobki-audi-a4-infiniti-ex-i-volkswagena-tiguana no nie wiem czy tak znow odbiegaja od oryginalu kopiuja nieudacznie bo nie maja know how ale jak to dostana to zobaczycie ze nie beda te kopie sie od oryginalu roznily Ale co dostaną ? Przecież na rynek Chiński Audi jest produkowane w chińskich fabrykach od 1996 roku, Powstają tam na obecną chwilę modele A4L A6L i Q5 no niestety taka jets prawda nowe auta robi sie na 100tys km i tyle maja wytrzymac a potem to juz tylko szczescie jak wytrzymaja wiecej Wobec tego każde auto które jest w DE z przebiegiem powyzej 100 tyś km ( 2-3 latki w de ) nie powinno juz jeździć
Janekx Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Wobec tego każde auto które jest w DE z przebiegiem powyzej 100 tyś km ( 2-3 latki w de ) nie powinno juz jeździć Dokładnie oczywiście trwałość nowych aut jest niższa to nie ulega wątpliwości, ale mówienie o tym, że wszystko co się teraz produkuje nowego to dziadostwo, które po 100 tyś km idzie na złom jest bzdurą. Tak samo jeśli chodzi o konkretnie już wykończenie wnętrza - bo tego dotyczył temat. Miałem okazje na zlocie przejechać się A5 kolegi jedrekx i niestety większość pisanych tu negatywnych ocen wykonania to kompletna bzdura. Nie ma żadnej odstającej konsoli środkowej, plastiki są dobrze spasowane i nic nie skrzypi ! Proponuje naprawdę obejrzeć dobre, bezwypadkowe egzemplarze zanim zacznie się wypisywać głupoty :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się