MiruK Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Panowie autko nagle straciło moc, zaświecił się check i VAG wypluwa takie coś: 1 Fault Found: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-00 - - Samochód nie ciągnie od odpalenia, błąd nie daje się skasować Sprawdziłem wtyczke i nic nie dało, czy mam już zamawiać zaworek N75 ? czy to na pewno on jest zepsuty,nie chce żeby się okazało że kupie nowy a problem nadal pozostanie, a może da się go jakoś naprawić, przeczyścić? proszę o porade.
antonio Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 zrób komplet logów i wrzuć na forum
Sztomel Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 wstaw w miejsce N75 elektrozawór N18 i jeśli błąd da się skasować to będzie to oznaczać, że cewka N75 jest spalona i nadaje się on na śmietnik. Jeśli mimo podłączenia do wtyczki N18 błąd nadal będzie aktywny to masz przerwę na wiązce elektrycznej do N75 i wtedy przygotuj sobie multimetr i sprawdź nim czy w pinie nr 1 wtyczki pokazuje się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka - jeśli nie to musisz zrobić przegląd okablowania na ewentualną przerwę w kabelkach. Bezpiecznik nie będzie tutaj winny gdyż posypałyby się również błędy N18 i N239. Błąd, który Ci się pokazał skutkuje właśnie stałym trybem awaryjnym, którego nie da się zresetować bez usunięcia usterki. Zamiast kupować nowy N75 możesz w jego miejsce na stałe wstawić N18 i przejmie on funkcję N75.[br]Dopisany: 27 Październik 2010, 12:24_________________________________________________ zrób komplet logów i wrzuć na forum po co ma robić logi skoro wiadomo co powoduje stały tryb awaryjny a jaki jest sens logować auto w trybie awaryjnym ?
spanky Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 kable -> wtyczka -> N75 .... generalnie Sztomel wyjaśnił dokładnie w czym problem i co zrobić ...
MiruK Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Panowie problem się wyjaśnił :> i jest dość nietypowy po ściągnięciu plastikowej osłony od góry silnika zaciekawiło mnie że gąbka wyciszająca była cała w strzępach, po dokładniejszych oględzinach okazało się że miałem pasażera na gapę oprócz gąbki w strzępach była też jedna wiązka kabli, niewiarygodne ale szczur zrobił sobie gniazdko na moim silniku i przegryzł kabel idący do N75, kabel zlutowałem i autko już śmiga dobrze heh zastanawiam się co teraz zrobić aby juz do gniazdka nie wrócił
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się