Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

temat proszę poprawnie nazywać ( Przepraszam :kox: )

Witam proszę o analizę logów a dokładnie chodzi mi o lambdę , po przeczytaniu kilku wątków MYŚLĘ ze może to być wina lambdy a dokładnie skaczą obroty i pali trochę dziwnie ostatnio tzn. nie naturalnie dużo a nie za bardzo mi się chce jeszcze zabierać do przepustnicy póki nie będę wiedział czy może to być to wina sondy. Dziękuję.

Ps. jeżeli coś źle zrobiłem z logami to proszę o wyrozumiałość pierwszy raz to robiłem.

Saturday,06,October,2007,20:02:40

8D0 907 557 S,,1.8L R4/5V MOTR HS D05,

,Group A:,'009

RPM, Lambda, Voltage, Lambda

,TIME

Marker /min, %, V, %,

,0.00, 850, -1.6, 0.790 ,-14.1

,0.56, 870, -3.1, 0.705, -14.1

,1.17, 860, -1.6, 0.155, -14.1

,1.74, 860, 0.0, 0.150, -14.1

,2.30, 860, 1.6, 0.195, -14.1

,2.84, 870, 0.8, 0.665, -14.1

,3.40, 870, 0.0, 0.795, -14.1

,3.93, 860, -1.6, 0.610, -14.1

,4.47, 870, 0.0, 0.165, -14.1

,5.06, 860, 0.8, 0.155, -14.1

,5.65, 860, 2.3, 0.325, -14.1

,6.18, 860, 0.0, 0.780, -14.1

,6.72, 860, -0.8, 0.765, -14.1

,7.34, 860, -0.8, 0.200, -14.1

,7.90, 870, 0.8, 0.160, -14.1

,8.45, 850, 2.3, 0.185, -14.1

,9.04, 860, 1.6, 0.765, -14.1

,9.61, 850, 0.0, 0.760, -14.1

,10.16, 850, -0.8, 0.665, -14.1

,10.75, 860, 0.8, 0.155, -14.1

,11.29, 860, 2.3, 0.160, -14.1

,11.85, 870, 2.3, 0.610, -14.1

,12.40, 860, 0.8, 0.650, -14.1

,13.00, 860, 2.3, 0.175, -14.1

,13.60, 860, 3.9, 0.235, -14.1

,14.16, 860, 2.3, 0.785, -14.1

,14.73, 860, 0.8, 0.785, -14.1

,15.29, 850, 0.0, 0.725, -14.1

,15.85, 860, 0.8, 0.245, -14.1

,16.43, 860, 2.3, 0.170, -14.1

,16.98, 860, 3.1, 0.170, -14.1

,17.48, 860, 4.7, 0.545, -14.1

,18.04, 860, 2.3, 0.765, -14.1

,18.65, 860, 0.8, 0.495, -14.1

,19.24, 850, 3.1, 0.170, -14.1

,19.80, 860, 3.1, 0.770, -14.1

,20.35, 860, 1.6, 0.800, -14.1

,20.90, 850, 0.0, 0.800, -14.1

,21.48, 860, -0.8, 0.765, -14.1

,22.06, 860, -1.6, 0.730, -14.1

Opublikowano

Sonda ok, warto by jeszcze zrobić logi z przepływomierza.

Jakieś błędy?

Opublikowano

Tak są jeszcze takie błędy :

Control Module Part Number: 8D0 907 557 S

Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

co do pierwszego to chyba wiem :mysli: ale drugie to nie bardzo .

dobra już wiem , filtr zmieniłem wczoraj ale nie kasowałem błędów, teraz skasowałem ale dalej się pojawia a dolot do filtra jest czysty nic nie zapchane .

Opublikowano

Tak są jeszcze takie błędy :

Control Module Part Number: 8D0 907 557 S

Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D05

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

co do pierwszego to chyba wiem :mysli: ale drugie to nie bardzo .

dobra już wiem , filtr zmieniłem wczoraj ale nie kasowałem błędów, teraz skasowałem ale dalej się pojawia a dolot do filtra jest czysty nic nie zapchane .

No ale blad immo jak kasujesz to sie pojawia znowu ?? Bo jesli tak to pewnie masz zle dopasowane immo do ECU , co do drugiego to obstawiam przepustnice, pewnie zapchana łajnem :P

Opublikowano

przepustnice będę męczył dzisiaj a do imo to tak pojawia się ciągle , sprawdziłem też moduł 25 dotyczący imo i wyskoczyło mi coś takiego :

Control Module Part Number: 4A0 953 234 F

Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0V5210732 D77

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

i teraz pytanie :mysli: czy rozebranie kiery i dostanie sie do stacyjki pomoże ? czy nie mam na co liczyć ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi ....bo jak nie to :bicz3: :bicz::kox: hehe

Opublikowano

1 Fault Found:

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

i teraz pytanie :mysli: czy rozebranie kiery i dostanie sie do stacyjki pomoże ? czy nie mam na co liczyć ?

no zacznij może od najprostszej czynności.. wymiany bateryjki...

spórbuj pojeździć z drugim kluczykiem, może to nie być kwestia baterii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...