Picoolo Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 temat proszę poprawnie nazywać ( Przepraszam ) Witam proszę o analizę logów a dokładnie chodzi mi o lambdę , po przeczytaniu kilku wątków MYŚLĘ ze może to być wina lambdy a dokładnie skaczą obroty i pali trochę dziwnie ostatnio tzn. nie naturalnie dużo a nie za bardzo mi się chce jeszcze zabierać do przepustnicy póki nie będę wiedział czy może to być to wina sondy. Dziękuję. Ps. jeżeli coś źle zrobiłem z logami to proszę o wyrozumiałość pierwszy raz to robiłem. Saturday,06,October,2007,20:02:40 8D0 907 557 S,,1.8L R4/5V MOTR HS D05, ,Group A:,'009 RPM, Lambda, Voltage, Lambda ,TIME Marker /min, %, V, %, ,0.00, 850, -1.6, 0.790 ,-14.1 ,0.56, 870, -3.1, 0.705, -14.1 ,1.17, 860, -1.6, 0.155, -14.1 ,1.74, 860, 0.0, 0.150, -14.1 ,2.30, 860, 1.6, 0.195, -14.1 ,2.84, 870, 0.8, 0.665, -14.1 ,3.40, 870, 0.0, 0.795, -14.1 ,3.93, 860, -1.6, 0.610, -14.1 ,4.47, 870, 0.0, 0.165, -14.1 ,5.06, 860, 0.8, 0.155, -14.1 ,5.65, 860, 2.3, 0.325, -14.1 ,6.18, 860, 0.0, 0.780, -14.1 ,6.72, 860, -0.8, 0.765, -14.1 ,7.34, 860, -0.8, 0.200, -14.1 ,7.90, 870, 0.8, 0.160, -14.1 ,8.45, 850, 2.3, 0.185, -14.1 ,9.04, 860, 1.6, 0.765, -14.1 ,9.61, 850, 0.0, 0.760, -14.1 ,10.16, 850, -0.8, 0.665, -14.1 ,10.75, 860, 0.8, 0.155, -14.1 ,11.29, 860, 2.3, 0.160, -14.1 ,11.85, 870, 2.3, 0.610, -14.1 ,12.40, 860, 0.8, 0.650, -14.1 ,13.00, 860, 2.3, 0.175, -14.1 ,13.60, 860, 3.9, 0.235, -14.1 ,14.16, 860, 2.3, 0.785, -14.1 ,14.73, 860, 0.8, 0.785, -14.1 ,15.29, 850, 0.0, 0.725, -14.1 ,15.85, 860, 0.8, 0.245, -14.1 ,16.43, 860, 2.3, 0.170, -14.1 ,16.98, 860, 3.1, 0.170, -14.1 ,17.48, 860, 4.7, 0.545, -14.1 ,18.04, 860, 2.3, 0.765, -14.1 ,18.65, 860, 0.8, 0.495, -14.1 ,19.24, 850, 3.1, 0.170, -14.1 ,19.80, 860, 3.1, 0.770, -14.1 ,20.35, 860, 1.6, 0.800, -14.1 ,20.90, 850, 0.0, 0.800, -14.1 ,21.48, 860, -0.8, 0.765, -14.1 ,22.06, 860, -1.6, 0.730, -14.1
Mad_MAX Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 Kurde popraw te krzaki w excelu bo normalnie nic nie widac
Picoolo Opublikowano 6 Października 2007 Autor Opublikowano 6 Października 2007 Logi poprawione , prosze o sprawdzenie
mateogda Opublikowano 6 Października 2007 Opublikowano 6 Października 2007 Sonda ok, warto by jeszcze zrobić logi z przepływomierza. Jakieś błędy?
Mad_MAX Opublikowano 6 Października 2007 Opublikowano 6 Października 2007 Z tego co mi sie udalo wymyslic to napiecie sondy jest ok , powiedz mi jeszcze czy wywala ci jakis blad na silniku ??
Picoolo Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 Tak są jeszcze takie błędy : Control Module Part Number: 8D0 907 557 S Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - - co do pierwszego to chyba wiem ale drugie to nie bardzo . dobra już wiem , filtr zmieniłem wczoraj ale nie kasowałem błędów, teraz skasowałem ale dalej się pojawia a dolot do filtra jest czysty nic nie zapchane .
Mad_MAX Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Tak są jeszcze takie błędy : Control Module Part Number: 8D0 907 557 S Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - - co do pierwszego to chyba wiem ale drugie to nie bardzo . dobra już wiem , filtr zmieniłem wczoraj ale nie kasowałem błędów, teraz skasowałem ale dalej się pojawia a dolot do filtra jest czysty nic nie zapchane . No ale blad immo jak kasujesz to sie pojawia znowu ?? Bo jesli tak to pewnie masz zle dopasowane immo do ECU , co do drugiego to obstawiam przepustnice, pewnie zapchana łajnem
Picoolo Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 przepustnice będę męczył dzisiaj a do imo to tak pojawia się ciągle , sprawdziłem też moduł 25 dotyczący imo i wyskoczyło mi coś takiego : Control Module Part Number: 4A0 953 234 F Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0V5210732 D77 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low i teraz pytanie czy rozebranie kiery i dostanie sie do stacyjki pomoże ? czy nie mam na co liczyć ? Z góry dziękuje za odpowiedzi ....bo jak nie to :bicz3: hehe
pre_pl Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 1 Fault Found: 01176 - Key 07-00 - Signal too Low i teraz pytanie czy rozebranie kiery i dostanie sie do stacyjki pomoże ? czy nie mam na co liczyć ? no zacznij może od najprostszej czynności.. wymiany bateryjki... spórbuj pojeździć z drugim kluczykiem, może to nie być kwestia baterii
Picoolo Opublikowano 8 Października 2007 Autor Opublikowano 8 Października 2007 Sęk w tym ze mam jeden kluczyk ;( do autka a 2 to plastikowy ;/ ale baterie wymienię i zobaczę co się stanie Dziękuję za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się