Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] problem przy odpalaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem przy odpalaniu silnika, zawsze muszę odpalać przy wciśniętym pedale sprzęgła bo w przeciwnym wypadku silnik zaczyna walić, stukać, wpada w ogromne wibracje i chodzi jakby na 1 cylinder (trzeba go przegazowac żeby zaczął normalnie pracowac, lub dlużej pokręcić rozrusznikiem). Hałas dobiega od strony skrzyni biegów/sprzęgła (dźwiek jest taki jakby cos było luźne - niedokręcone).

Jakiś czas temu mialem wymieniane koło dwumasowe (sachs), mechanik stwierdził ze sprzęgło jest w bdb stanie i nie ma potrzeby wymiany (wymieniłem tylko łozysko oporowe na wszelki wypadek).

Gdy odpalam z wciśniętym pedałem sprzęgła wszystko jest normalnie ale chcialbym to naprawic zeby wszystko bylo jak należy.

Proszę o jakieś podpowiedzi co to moze być.

Opublikowano

Gdy odpalam z wciśniętym pedałem sprzęgła wszystko jest normalnie ale chcialbym to naprawic zeby wszystko bylo jak należy.

sam sobie odpowiedziales ... ;)

tutaj szukaj przyczyny i jedzo do tego swojego mechanika.... niech zajmie sie tematem .....

Opublikowano

to jest niby najlepszy mechanik w okolicy Nowej Soli, ale nie chce mi sie do niego jechac i sluchac jego gadania. (wspomne jeszcze ze po 2 dniach od wymiany tego kola 2-masowego okazalo sie ze mechanik nie dorkrecil rozrusznika i dolna sruba wypadla calkiem a gorna wyrecila sie do polowy)

Opublikowano

to jest niby najlepszy mechanik w okolicy Nowej Soli, ale nie chce mi sie do niego jechac i sluchac jego gadania. (wspomne jeszcze ze po 2 dniach od wymiany tego kola 2-masowego okazalo sie ze mechanik nie dorkrecil rozrusznika i dolna sruba wypadla calkiem a gorna wyrecila sie do polowy)

Ty zrób taj jak radzi Spanky,siedź mu na du...ie póki nie zrobi tego co spartaczył :bicz:

Opublikowano

Mam identyczny problem jak kolega Krzych, jakieś pomysły? wiem, że do wymiany będę miał łożysko oporowe, ale co więcej... :wallbash:

Opublikowano

do kola zamachowego zamontowana jest tarcza czujnika obrotow,

powinna byc za kazdym razem wymieniana, po demontazu,poniewaz mocowana jest srubami z lbem stozkowym i gniazda tych srub w tarczy ulegaja deformacji(dopasowaniu) przy przykrecaniu. ponowny montaz tej samej moze skutkowac tym ze tarcza jest ruchoma (luzna) w stosunku do kola zamachowego. przez co polozenie walu korbowego jest zafalszowane. :mysli: moze to powodawac w pierwszej fazie po rozruchu dziwna prace.

ew. koło zamachowe,lub sprzeglo jest uszkodzone badź zle zamontowane (podobnie jak rozrusznik).na pewno ma to zwiazek z z tym co bylo robione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...