daciek1 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam! W mojej A4 1.8T ANB zawór kombinowany od pompy wtórnego powietrza znajduje sie z tyłu za silnikiem. Wchodzi do niego przewód od pompy SAI, a do czego jest ten drugi cienki wężyk, który wychodzi od tego zaworu, idzie w stronę kolektora, taki zaizolowany. U mnie jest on pęknięty, jakie jest jego zadanie?
NikoA4 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 witam, przewód o którym piszesz idzie do zaworka magnetycznego,pod kolektorem ssącym masz dwa zaworki i właśnie do jednego z nich idzie ten wężyk.a jak to dalej działa to nie wiem,u mnie kiedyś pękł ten wężyk,ale auto chodziło normalnie.pozd
daciek1 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 dzięki, u mnie w sumie auto też chodzi normalnie, ale ciągle wywala mi na Vagu błąd: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected więc chyba ten zawór elektromagnetyczny poprzez ten wężyk uruchamia zawór kombinowany. Po wymianie wężyka zobaczę czy ten błąd będzie się powtarzać.
smarcin107 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 witam, mam taki sam problem, jak sobie z nim poradziłeś??
ROBERT Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Ten wężyk ( ma być szczelny ! ) z kombizaworu idzie do zaworu elektromagnetycznego N112 (brązowa wtyczka) który znajduje się pod kolektorem ssącym. Jego zadanie to przełączanie/otwieranie wyżej wspomnianego kombizaworu
Mario Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 dzięki, u mnie w sumie auto też chodzi normalnie, ale ciągle wywala mi na Vagu błąd: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected więc chyba ten zawór elektromagnetyczny poprzez ten wężyk uruchamia zawór kombinowany. Po wymianie wężyka zobaczę czy ten błąd będzie się powtarzać. A pompa wtórnego powietrza w ogóle Ci działa ?
ROBERT Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Może mu i działa ale kombizawór się nie przełącza jeżeli jest ten wężyk uszkodzony/nieszczelny i stąd ten błąd
daciek1 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Wymieniłem wężyk i wszystko działa, z drugiej strony ten wężyk jest strasznie "lichy" jak na audi, sparciał i pękł. błąd już sie nie pojawia.
ROBERT Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Wymieniłem wężyk i wszystko działa, z drugiej strony ten wężyk jest strasznie "lichy" jak na audi, sparciał i pękł. błąd już sie nie pojawia. A dla Audi specjalne wężyki będą produkować ? Był stary i sparciał , normalne
daciek1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 No skoro audi chce uważać się za markę niezawodną, więc wydaje mi się że każda część powinna być wysokiej jakości. A jest sporo elementów mało dopracowanych, niestety!
ROBERT Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 To kup se Daewoo Ja pie##ole gościu masz auto 10 lat stare i dziwisz się że wężyki ci nie wytrzymały tyle czasu ... i na pewno ze 300 kkm :wallbash:
daciek1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Daewoo? nie dziękuje, ojciec takowy posiada, tragedia. Ale mam jeszcze jedno pytanie, w sumie to miałem dwa błędy: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected i po wymianie tego wężyka żaden sie nie pojawia. Czy to mogło mieć też wpływ na sondę? niewłaściwa ilość powietrza?
daciek1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Nie, ale tak jak wyżej wspomniałeś 300 tys. km hehehe
ROBERT Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Wykasuj błąd i sprawdź za kilka dni czy się nie pojawił ponownie Sprawdź wtyczkę lambdy ( spryskaj kontakt spray'em ) , sprawdź okablowanie sondy ... Jeżeli błąd będzie się pojawiał ponownie sonda powiedziała pa , ( często po pierwszej sondzie to samo mówi druga ) możesz sprawdzić też jak sonda oscyluje VAG'iem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się