Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


paput

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego zaraz regeneracja? Są luzy na wirniku? Bierze olej? Prawdopodobnie zasyfiła Ci się zmienna geometria i dlatego dmucha tak mocno (na granicy notlaufu). Możesz spróbować pojeździć dynamicznie, jeśli to nie pomoże - turbo do czyszczenia. Kąt wtrysku do podregulowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zaraz regeneracja? Są luzy na wirniku? Bierze olej? Prawdopodobnie zasyfiła Ci się zmienna geometria i dlatego dmucha tak mocno (na granicy notlaufu). Możesz spróbować pojeździć dynamicznie, jeśli to nie pomoże - turbo do czyszczenia. Kąt wtrysku do podregulowania.

luzy są delikatne, spr mechanik mówi że takie mogą być, olej normalnie troszeczkę się doleje, a tak to jak się pojeździ dynamicznie to już notlauf nie wchodzi, ale nie wiadomo kiedy nagle się go złapie np przy wyprzedzaniu tira :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezarke trzeba bedzie wyjac i zweryfikowac stan wirnika oraz luzy na osi wirnika.

No i czyszczenie kierownic.

Po tym powinno byc OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wyczyszczeniu turbiny zrób i pokaż loga 011 dynamicznego :wink4:

a samo czyszczenie pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś w stanie powiedzieć czy kąt wtrysku jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku delikatnie mozna przesunac,albo jak pali dobrze to zostawic

nie pali za dobrze właśnie dzisiaj 3 razy przekręcał, czy taki kąt jaki mam ma na to wpływ? Chyba nie jest on jakiś zły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak zle ci pali to uderz w okolice 60.

A czemu to tak?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 20:34_________________________________________________dzieje się tak tylko w zimie, ,swiece mają rok aku nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo jak jest zima to jest zimno, a jak jest zimno to "dizlowi" ciezej jest zaskoczyc... dlatego ustawienie zaplonu musi byc optymalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że tak się wcinam w wątek. Mam podobny kąt wtrysku, w granicach 44-46 ale auto czy zima czy lato pali na dotyk. Czy można z tego wywnioskować że silnik jest w dobrej kondycji - chodzi mi o sprężanie, czy to nie ma znaczenia. Bo znam furki które z takim kątem mają już spore problemy z odpalaniem, ale i wyglądają zawsze na dużo bardziej zmęczone od mojej i się zastanawiałem czy ma to jakiś związek ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że tak się wcinam w wątek. Mam podobny kąt wtrysku, w granicach 44-46 ale auto czy zima czy lato pali na dotyk. Czy można z tego wywnioskować że silnik jest w dobrej kondycji - chodzi mi o sprężanie, czy to nie ma znaczenia. Bo znam furki które z takim kątem mają już spore problemy z odpalaniem, ale i wyglądają zawsze na dużo bardziej zmęczone od mojej i się zastanawiałem czy ma to jakiś związek ;).

gościo mi przestawił i póki co jest gorzej niż było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że tak się wcinam w wątek. Mam podobny kąt wtrysku, w granicach 44-46 ale auto czy zima czy lato pali na dotyk. Czy można z tego wywnioskować że silnik jest w dobrej kondycji - chodzi mi o sprężanie, czy to nie ma znaczenia. Bo znam furki które z takim kątem mają już spore problemy z odpalaniem, ale i wyglądają zawsze na dużo bardziej zmęczone od mojej i się zastanawiałem czy ma to jakiś związek ;).

Tak moze to swiadczyc ze silnik jest w dobrej kondycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie czy z moich logów da się odczytać czy wtryski są ok czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie czy z moich logów da się odczytać czy wtryski są ok czy nie?

Nie za bardzo, nie ma grupy 013stat a ona pokazuje co nieco na temat wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...