yashek Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, 4 listopada stałem sie dumnym posiadaczem Audi A4 tdi 140km. Przebieg jest nieduży bo 62 000 km. Jestem trzecim właścicielem (drugi właściciel sprowadził auto z francji przy przebiegu 18 000). Z historii wypadków jakie wypatrzyłem wraz z znajomymi fachowcami, to dzwon lewym światłem w "coś", co we francji średnio udanie postanowiono zaszpachlować. Szpachla sięga całej lewej części przedniego boku, były wymieniane szyby przednia i kierowcy. Drzwi kierowcy gdyby sie na nich zawiesić lekko latają góra dół dodatkowo widać dwa małe obtarcia w miejscu gdzie jest zawias, co oznacza, że są lekko źle spasowane + jest pęknięcie szpachli przy zawiasie długości ok 2cm + uszczelka przy szybie od drzwi pasarzera lekko odstaje. Na pierwszy rzut oka nic nie widać. Na drugi też. Wiem, że w przyszłości będę się musiał tym zająć, ale auto ma pewny niski przebieg. Co więcej, sprzedawca kupił właśnie sobie nowe dwie A4 (jedna dla niego, druga dla żony) - co jest dla mnie znakiem, że naprawde samochód dobrze mu służył i nie ma żadnych ukrytych wad, które by sie pojawiły przez te 2 lata gdy je użytkował. Wyposażenie nie jest jakieś wysokie, powiedziałbym nawet - obogie, ale przerzuciłem się z focusa 2000 rok, więc jest to dla mnie duzy skok tak czy siak. Nie ma skór, podgrzewanych siedzeń, nie ma nawet komputera (ekran pokazuje temperature, ale nie widze nigdzie kontrolera do zmieniania tego co ma sie na nim wyświetlać poza ustawieniem daty i zerowania licznika). Przejdźmy do zdjęć (zrobione na szybko) Aha, nie mam pojęcia co to znaczy, że samochód ma 140PS, 200PS etc...(chodzi o moc? Jestem zaznajomiony z określeniem HP) plus, jak mam sie dowiedzieć jaki mam typ silnika(oznaczany trzema literami)? edit: już wiem co znaczy PS, ale ciągle nie wiem jak dowiedzieć sie o typ silnika edit2: juz wiem, to BRE. Pozdrawiam i czekam na opinie i rady dotyczące tego modelu
Kimi Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Ładniutki kolorek PS = Pferdestärke = koń mechaniczny po niemiecku
Arkady27 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 model silnika (trzy literowy) znajdziesz na wlepce w bagażniku stawiam że masz BLB Auto całkiem przyjemnie gratuluje
sysek27 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Nie mow ze masz uboga wersje bo widzialem gorsze a Ty masz: tempomat, czujnik deszczu/zmierzchu, lusterka fotochrom, coming/living home czy jak to sie tam pisze..., masz tez kierownice multifunkcyjna wiec nie ma najgorzej zalozysz RNS-a i bixenon i bedzie calkiem fajnie...no i ten przebieg bezawaryjnej jazdy zycze.
akjam Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Gratki furki! Golas to nie jest! Kilka modów i będzie
yashek Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 @Arkady27 dzieki za info i mam nadzieje ze nie BLB bo juz sie naczytałem o nim i jego wadach :/ Sprawdze. Gratki furki! Golas to nie jest! Kilka modów i będzie Jakieś sugestie? Nie mow ze masz uboga wersje bo widzialem gorsze a Ty masz: tempomat, czujnik deszczu/zmierzchu, lusterka fotochrom, coming/living home czy jak to sie tam pisze..., masz tez kierownice multifunkcyjna wiec nie ma najgorzej zalozysz RNS-a i bixenon i bedzie calkiem fajnie...no i ten przebieg bezawaryjnej jazdy zycze. To prawda, najbiedniejszy też nie jest ;D Porządny RNS to pewnie wydatek koło 2.000? Myśle czy w ogóle o tym mysleć(), bo mam Samsunga Galaxy z 4.5 calowym ekranem z GPS. Co do Bixenonów - jaki jest tego mniejwiecej koszt? Duża różnica?
ksiu85 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Jak nieznajdziesz oznaczenia to podesli na PW numer VIN to sprawdze :gwizdanie: Super furka no i niski przebieg bezawaryjnej jazdy zycze :>
yashek Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 Znalazłem nalepkę. BRE. To chyba lepiej niż BLB?
dziadek Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 kolor wymiata a nawet jakby był BLB to do pierwszych oznak jego wad jeszcze sporo latania zostało przy tym przebiegu :> ps. pełnego FIS-a sobie dołożysz mieszcząc się w 300zł
pablo1984 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ja bym proponował na sam początek: większe fele, obniżenie zawiasu no i jakiś program oczywiście.
yashek Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 No wlasnie nie wiem jak sie zabrać za zaprogramowanie tego pełngo fisa. Nie mam żadnego znajomego, który by wiedział jak taki upgrade przebiega, a z kolei na forum nie znalazłem żadnej bezpośredniej odpowiedzi...
dziadek Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 No wlasnie nie wiem jak sie zabrać za zaprogramowanie tego pełngo fisa. Nie mam żadnego znajomego, który by wiedział jak taki upgrade przebiega, a z kolei na forum nie znalazłem żadnej bezpośredniej odpowiedzi... na spota jakiegoś się wybierz
MarianekZg Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 fajny furacz oby wszystko cykało jak najdłużej :good: :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się