tracer123 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 z tego co zauważyłem po 1500 jż jest dość ciemny, wymieniałem castrola na motula ostatnio.
xsebo1 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Koledzy zakład wygrałem:) prawie min na bagnecie ponad 8000ty km zastosowałem płukanie z nafty pół litra wlalem i niemoglem się nadziwić jaką smoła leciala pogratulowac marcelinio stawiasz
tracer123 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) I jak tracer? Duzo mniej bierze? wziął 4 litry na 350 KM mechanik uszkodził mi zawór ciśnienia oleju i poskładał byle jak. nawet się nie nacieszyłem motulem. Edytowane 18 Grudnia 2014 przez tracer123
qewqeqw Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ojj, współczuję. Coś nieciekawy ten mechanik.
martikawka Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Koledzy zakład wygrałem:) prawie min na bagnecie ponad 8000ty km zastosowałem płukanie z nafty pół litra wlalem i niemoglem się nadziwić jaką smoła leciala i co powiedział ten kolo od ASO bedą przerabiac nasze fury czy schował głowe w piasek
marcelinio301 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zdziwiony.... Zaproponował mi etat (smiech) skasowane 1000-siaka
daro84.pl Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Teraz pytanie czy pomogła nafta czy przeróbka odmy
pejo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zdziwiony.... Zaproponował mi etat (smiech) skasowane 1000-siaka luknij pw marcelinio
marcelinio301 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Powiem wam tak. Nowe Auta są jak serwisy Aso Auta mają się psuć a serwisy dobrze nie naprawiac. I biznes się kręci! Nie jeden Włodek z garazowego warsztatu jest lepszy od inżynierów ASO!!!!!!
pejo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 a twoja przerobka marcel ma jakies wady czy skutki uboczne dla silnika? spr pw i mi odpisz na pw
marcelinio301 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Koledzy może i moje podejście było jest drastyczne i nie jeden z was puka się w głowę co ja odwalam. Przerobka odmy jak najbardziej skuteczna 1000% a nafta hmmm czasami mnie zrywa i było i tym razem. Skoro nafta nie gryzie wlana na cylindry to wklej ją do oleju i tak zrobiłem. Najpierw Panowie było 200ml i normalna jazda z rury wydechowej capilo nafta na Maxa więc z olejem musiała przelatywać przez pierscienie i tu się mi kontrolka zapalila. Pojedzpiłem tak z 300km i dolalem. Jeszcze pół litra nafty i zlew. Zalalem świeżym olejem z nowym filtrem przerobilem odme i zacząłem sobie jeździć, ubytków brak. Później zakład z prezesem i resztę znacie. Teraz auto znalazłem motulem oczywiście płukanka z nafty i na świateł czerwonym jak stoję jest cisza tylko obrotomierz. Utwierdza mnie ze silnik na chodzie. Słuchajcie chłopy:) mogę wam przerobić wasze batmobile. No ale ze za darmo, gruszka to nie tylko węże od pralki ale jest też środek gruchy wypchany. A i węże odprowadzajace. Opary muszą być trochę pozawiające. Co do podciśnienia sprawdżcie sami jaki macie wiatr z pokrywy zaworów a jaki z dołu na oryginale z czwornikiem i po przerobce. Nic się nie zmienia więc domina nie będzie. To chyba na tyle. Temat jak dla mnie rozwiązany!!!!!
Dajmon Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Powiem wam tak. Nowe Auta są jak serwisy Aso Auta mają się psuć a serwisy dobrze nie naprawiac. I biznes się kręci! Nie jeden Włodek z garazowego warsztatu jest lepszy od inżynierów ASO!!!!!! Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Dodam od siebie, że w ASO przeważnie pracują młode chłopaki, które mają kilkuletnie staże, doświadczenie. Młode chłopaki dlatego, żeby nie podskakiwali i robili jak się im powie. Starszy pracownik, to gość, który ma wieloletnie (min. 10lat) doświadczenie. Starszemu pracownikowi się nie podskoczy. Nasze maszyny mają średnio po 12-15lat. Kto ma doświadczenie w ASO u mnie koło Będzina/Sosnowca. Nie znalazłem takiego człowieka, który mógłby mi pomóc. Rozłożyli ręce. Powiedzieli, że ja wiem więcej niż Oni. Gratuluję Ci, że uporałeś się z tym problemem u siebie. Mam nadzieję, że innym też pomożesz, jeśli tylko będą chcieli i ich problem będzie się objawiał tak samo jak i u Ciebie. Edytowane 18 Grudnia 2014 przez Dajmon
marcelinio301 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Pejo. Możesz zarznac. Silnik;)
pejo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Marcelinio anna ktorej stronie jest ten post jak przerobiles tą odme
marcelinio301 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Dajmon to wszystko to streszczenie bo im więcej się rozpisujesz to robi się czarna magia. Ja wole robić niż tlumaczyc a i tak. Mało kto zrobi to po mojemu.
pejo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Pejo. Możesz zarznac. Silnik;) to po co to robiles u siebie:D?
pejo Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Pejo nie wiem. Poszukaj..... no okk tylko chce wiedziec jedno czy to bedzie zle wplywac na silnik po przerobieniu odmy?
marcelinio301 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Pejo żeby nie mieć takich problemów ja ty. Pejo czytaj wyżej. Jak się boisz, sam sprawdź! Przepustowość oparów na org. Zestawie i po przerobce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się