dariodario Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam. Jak wymieniałem ostatnio uszczelnienia w pompkach to zrobiłem zdjęcie jednego z gniazd. Na moje oko nie wygląda to ciekawie. Z jednej strony są niewielkie wżery z ostrymi krawędziami. Jak myślicie da się z tym długo jeździć?
marewel Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Jezeli nie biedzie przybywalo oleju w silniku to da sie jezdzic. Szwaby sie nie popisaly,widzialem pompki po 10tys i byly slady otarc.
janjazda Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 kolego sam wymieniałeś te uszczelniacze, jak sprawa wygląda, ciężko to zrobić?
dariodario Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Najgorzej z wyciąganiem pompek. Ja zastosowałem metodę dentysty. Dobre obcegi i do góry po ok 5 min na jeden. Reszta to pryszcz.
janjazda Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 napisz jeszcze jakie miałeś korekty na tych pompkach, u mnie są dość wysokie i ktoś kiedyś polecił mi wymianę tych uszczelniaczy, tylko nie wiem czy to coś to pomoże
dariodario Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 Tak korekty wiele się poprawiły. Silnik klekocze mniej,i ciągnie ładnie do 4 tys obr. Przedtem to tak do 3tys obr a potem to jechał bo. musiał
janjazda Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a no to dobrze, będe musiał w takim razie u siebie o tym pomyśleć, a jeszcze jedno pytanie, te zestawy uszczelniaczy to pewnie Boscha?
dariodario Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 takie jak z linka ponizej.dodam ze lepiej ten zabieg robic przy zmianie oleju gdyz po wyciagnieciu pompek troche ropy zleci z kanalow w glowicy do komory spalania a potem do miski olejowej. ja odpalilem zagrzalem i wymiana oleju. taki zestaw jak ten kupilem 4 sztuki za 30 euro w sklepie z czesciami bosch http://moto.allegro.pl/vw-uszczelniacze-oringi-na-pompowtryskiwacze-tdi-i1292878650.html[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 14:50_________________________________________________ Tak korekty wiele się poprawiły. Silnik klekocze mniej,i ciągnie ładnie do 4 tys obr. Przedtem to tak do 3tys obr a potem to jechał bo. musiał logi zrobie do tygodnia jak bede mial troche luzu
k0za Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Po czym poznam, że mam do wymiany te uszczelniacze?
dariodario Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 Jak ci przybywa oleju. Trudności z odpalaniem. Po odpaleniu chodzi nierówno przez kilka sekund. U mnie było to drugie i trzecie. Oczywiście jak wyeliminujesz inne możliwe przyczyny typu świece żarówe filtr paliwa i elektrykę.[br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 06:54_________________________________________________ takie jak z linka ponizej.dodam ze lepiej ten zabieg robic przy zmianie oleju gdyz po wyciagnieciu pompek troche ropy zleci z kanalow w glowicy do komory spalania a potem do miski olejowej. ja odpalilem zagrzalem i wymiana oleju. taki zestaw jak ten kupilem 4 sztuki za 30 euro w sklepie z czesciami bosch http://moto.allegro.pl/vw-uszczelniacze-oringi-na-pompowtryskiwacze-tdi-i1292878650.html[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 14:50_________________________________________________ Tak korekty wiele się poprawiły. Silnik klekocze mniej,i ciągnie ładnie do 4 tys obr. Przedtem to tak do 3tys obr a potem to jechał bo. musiał logi zrobie do tygodnia jak bede mial troche luzu oto logi.dla wyjasnienia EGR z zaslepionym wezykiem podcisnienia.mam pytanie-czy w grupie 7 jest wszystko ok? ta temperatura paliwa jest ok? Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27596.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27597.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27598.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27599.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27600.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27601.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27602.html a tak wygladaly korekcje pompek wczesniej; http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_19414.html mozliwe ze korekcje sie polepszyly po zalozeniu jednomasu i sprzegla od 1z.(nie sprawdzalem)
janjazda Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 no rzeczywiście jest różnica w korektach co do temp. paliwa to u mnie przy takim samym silniku, AJM temperatura paliwa utrzymuje się mnie więcej na tym poziomie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się