Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyrobione gniazda pompek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak wymieniałem ostatnio uszczelnienia w pompkach to zrobiłem zdjęcie jednego z gniazd. Na moje oko nie wygląda to ciekawie. Z jednej strony są niewielkie wżery z ostrymi krawędziami. Jak myślicie da się z tym długo jeździć?

P5aMi.jpg

Opublikowano

Jezeli nie biedzie przybywalo oleju w silniku to da sie jezdzic.

Szwaby sie nie popisaly,widzialem pompki po 10tys i byly slady otarc.

Opublikowano

kolego sam wymieniałeś te uszczelniacze, jak sprawa wygląda, ciężko to zrobić?

Opublikowano

Najgorzej z wyciąganiem pompek. Ja zastosowałem metodę dentysty. Dobre obcegi i do góry po ok 5 min na jeden. Reszta to pryszcz.

Opublikowano

napisz jeszcze jakie miałeś korekty na tych pompkach,

u mnie są dość wysokie i ktoś kiedyś polecił mi wymianę tych uszczelniaczy, tylko nie wiem czy to coś to pomoże

Opublikowano

Tak korekty wiele się poprawiły. Silnik klekocze mniej,i ciągnie ładnie do 4 tys obr. Przedtem to tak do 3tys obr a potem to jechał bo. musiał

Opublikowano

a no to dobrze, będe musiał w takim razie u siebie o tym pomyśleć,

a jeszcze jedno pytanie, te zestawy uszczelniaczy to pewnie Boscha?

Opublikowano

takie jak z linka ponizej.dodam ze lepiej ten zabieg robic przy zmianie oleju gdyz po wyciagnieciu pompek troche ropy zleci z kanalow w glowicy do komory spalania a potem do miski olejowej.

ja odpalilem zagrzalem i wymiana oleju.

taki zestaw jak ten kupilem 4 sztuki za 30 euro w sklepie z czesciami bosch

http://moto.allegro.pl/vw-uszczelniacze-oringi-na-pompowtryskiwacze-tdi-i1292878650.html[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 14:50_________________________________________________

Tak korekty wiele się poprawiły. Silnik klekocze mniej,i ciągnie ładnie do 4 tys obr. Przedtem to tak do 3tys obr a potem to jechał bo. musiał

logi zrobie do tygodnia jak bede mial troche luzu
Opublikowano

Jak ci przybywa oleju. Trudności z odpalaniem. Po odpaleniu chodzi nierówno przez kilka sekund. U mnie było to drugie i trzecie. Oczywiście jak wyeliminujesz inne możliwe przyczyny typu świece żarówe filtr paliwa i elektrykę.[br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 06:54_________________________________________________

takie jak z linka ponizej.dodam ze lepiej ten zabieg robic przy zmianie oleju gdyz po wyciagnieciu pompek troche ropy zleci z kanalow w glowicy do komory spalania a potem do miski olejowej.

ja odpalilem zagrzalem i wymiana oleju.

taki zestaw jak ten kupilem 4 sztuki za 30 euro w sklepie z czesciami bosch

http://moto.allegro.pl/vw-uszczelniacze-oringi-na-pompowtryskiwacze-tdi-i1292878650.html[br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 14:50_________________________________________________

Tak korekty wiele się poprawiły. Silnik klekocze mniej,i ciągnie ładnie do 4 tys obr. Przedtem to tak do 3tys obr a potem to jechał bo. musiał

logi zrobie do tygodnia jak bede mial troche luzu

oto logi.dla wyjasnienia EGR z zaslepionym wezykiem podcisnienia.

mam pytanie-czy w grupie 7 jest wszystko ok?

ta temperatura paliwa jest ok?

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27596.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27597.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27598.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27599.html

Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27600.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27601.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_27602.html

a tak wygladaly korekcje pompek wczesniej;

http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_19414.html

mozliwe ze korekcje sie polepszyly po zalozeniu jednomasu i sprzegla od 1z.(nie sprawdzalem)

Opublikowano

no rzeczywiście jest różnica w korektach

co do temp. paliwa to u mnie przy takim samym silniku, AJM temperatura paliwa utrzymuje się mnie więcej na tym poziomie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...