adam1077 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Zauwazylem ostatnio ze przy przyspieszaniu dymi na czarno z ruly wydechowej.Olej wymieniam co 10 tys. stosuje oleje wedlug norm np.MOTUL 5W30.Auto ma 207 tys.przejechane.Co to moze byc??
A-rek Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 od czasu do czasu depnij mu do 4 tys
mikolaj85 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Możliwe że wtryski leją, i to co się wydobywa z rury czyli czarny dym to nie spalone paliwo. Kup jakis srodek do czyszcenia wtrysków ewentualnie przeczyśc na maszynie. Wiem ze Liqui Moly robiło taki sprzet do czyszczenia wtrysków niektore warsztaty to mają.
MarianekZg Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 od czasu do czasu depnij mu do 4 tys w moim przypadku pomogło więc mogę polecić :good:
89pawel89 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 czrne dymienie jest ewidentna przyczyna zbyt bogatej mieszanki w paliwo. Podeptac troche go tak jak jeden z kolegow wspomnial wyzej a jezeli to nie pomoze to VAG i jedziesz logi sprawdzajac wszystkie parametry
macieek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ja zaslepilem ryrke EGR i pomoglo Dokladnie tak samo u mnie. Puszczal bączki przy przyspieszaniu, po zaslepieniu EGR jak reka odjąl. Poza tym nad czym tu sie rozwodzic, wszystkie "niezmodyfikowane" dizle puszczaja baczki przy depnieciu. Widzialem nawet nowe sztuki roczne-dwu jak podczas wyprzedzania puszczaly male chmurki.
SABCIA B6 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Panowie w B6 EGR można tak po prostu zaślepić? nie będzie żadnych błędów ani problemów?
macieek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Panowie w B6 EGR można tak po prostu zaślepić? nie będzie żadnych błędów ani problemów? Bylo baaardzo wiele powiedziane na ten temat.
michcio1985 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 w Twoim roczniku błędów nie będzie
Stichy Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Jakbys sie zdecydowal zalepic to jeszcze mam kilka sztuk zaslepek pozostalych ze sprzedazy Jak cos to pis na PM
Michał Urbaniak Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Panowie moje audi bardzo mocno kopci na czarno. EGR nowy, kolektor ssący wyczyszczony, dolot sprawdzony. Nie wchodzi w tryb awaryjny, żadnych błędów na komputerze. Turbinę sprawdzał mechanik- stwierdził, że jest w stanie idealnym. Ja zauważyłem że wąż który idzie do intercoolera podczas wysokich obrotów nie robi wcale się twardy. Pomóżcie. Może to turbina. Audi A4, rok 2000, 1,9tdi AJM.
mati9151 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Może być mnóstwo przyczyn. Nieszczelność na rurach IC, lejące wtryski ale to ostateczność, zasyfiony Intercooler. Po prostu przeleć go parę razy do 4tyś obr i zobaczysz co się będzie działo? Ja mam taki sam silniczek i jest wszystko ok nic nie kopci oczywiście coś tam zadymi jak mu dasz w piz... ale to normalne w dieslach. Miałem passata kiedyś i strasznie kopcił. Wymyłem IC i jak ręką odjął i nawet na mocy przybrał ale strasznie był zasyfiony. Najlepiej zrobić logi to mądre głowy powiedzą co jest nie tak
hidden22 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 ja co 5 tys zalewam środek STP i widzę ze auto mniej dymi ;p wiec spróbuj STP zalac może pomoże coś
mati303 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Witam kolegów mam mały problemik z moją A4 B7 2005 BPW a mianowicie kupiłem ją jakie 2 tygodnie temu i wczoraj zauważyłem po opuszczeniu roletki z tył że widać dymek za tylną szybką i to w granicach 100km/h 5,6 bieg wczesniej nie widziałem bo była roleta , dymek nie jest czarny delikatnie biały autko ma 192 tyś. km. Wcześniej miałem golfa V 1,9 i nie było zadnego dymienia co może być przyczyną ? Z góry dzięki za odpowiedzi
MarianekZg Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Maciek zrób mu "buta" kilka razy i zobaczymy co będzie dalej :wink4:
Nizin5 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Panowie moje audi bardzo mocno kopci na czarno. EGR nowy, kolektor ssący wyczyszczony, dolot sprawdzony. Nie wchodzi w tryb awaryjny, żadnych błędów na komputerze. Turbinę sprawdzał mechanik- stwierdził, że jest w stanie idealnym. Ja zauważyłem że wąż który idzie do intercoolera podczas wysokich obrotów nie robi wcale się twardy. Pomóżcie. Może to turbina. Audi A4, rok 2000, 1,9tdi AJM. masz gdzies nieszczelnosc, musisz szukac po weżykach, auto bierze lewe powietrze i stad czarny dym, a ma moc czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się