Dawid0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 auto nagle po odpaleniu zaczeło się zachowywać jak SDI 75KM nie działa turbo, świeci kontrolka świec zarowych i esp takie mam błedy: 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - 17660 - Cold Start Injector (N108) Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent
vauxhall95 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 na moje oko,poszedl sterownik silnika :mysli:
bolo73 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Sprawdź bezpiecznik nr 5 na schemacie oznaczony jako S 102 (15A). Znajduje się on w obudowie ECU za przekaźnikami świec żarowych podgrzewających płyn chłodzący. Jeżeli będzie spalony to objawy i błędy będą właśnie takie, nie spalił się też bez przyczyny, coś się skończyło lub kończy (chwilowe zwarcie). Z tego bezpiecznika zasilane są: przepływomierz, elektrozawór sterowania turbiną, elektrozawór sterowania EGR-em, przełącznik sterowania tempomatem, jedna z gałęzi wyłącznika pedału hamulca, wyłącznik pedału sprzęgła, elektrozawór początku wtrysku i sterowanie przekaźnikami świec żarowych podgrzewających płyn chłodzący.
Dawid0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 dzięki dziś będe probował bo padaka tak jezdzić juz kompa szukać zacząłem na alledrogo :-( [br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 17:20_________________________________________________niestety w tym modelu nie ma tego bezpiecznika to jest 99 rok AFN ale modelowo podobno juz 2000 , nadal mam sdi w ECU wszystkie bezpieczniki sprawne i w skrzynce bezp. tez :-(
bolo73 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Źle szukałeś, jeżeli twierdzisz że bezpiecznika nie ma, jest bez względu na rocznik, chyba, że ktoś coś kombinował i zmostkował lub przeniósł gdzie indziej. Możesz sprawdzić inaczej. Odepnij wtyczkę z przepływomierza lub N18, bo najprostszy dostęp i sprawdź napięcie przy włączonym zapłonie na pinie 2 wtyczki przepływomierza lub pinie 1 N18. Ma być 12 V, jeżeli nie ma, patrz wszystko co napisałem poprzednio. Jeżeli napięcia nie ma, możesz na ww. piny podać napięcie prosto z akumulatora, koniecznie przez bezpiecznik 15A, jak od razu się spali masz zwarcie w gałęzi o której pisałem. Jeżeli nie błędy powinny dać się skasować a po uruchomieniu silnika objawy ustąpią. W takim przypadku wracasz do szukania bezpiecznika (lub przerwy w obwodzie).
Dawid0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Dzięki za pomoc wszystkim, już działa, nie było prądu na tych urządzeniach, tylko dziwne ze ABSu i ESPe tez nie było.... ale jak dałem zasilanie i je doprowdziłem do porządku to wszystko działa, bezpiecznik był tylko tak ukryty że bez rozebrania trzymadełka przekazników się nie obeszło :-) DZIEKI
fusse Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 ale czemu tego napiecia nie bylo? bezpiecznik byl wywalony?
Kali S4 Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 czyli gdzieś zworka się zrobiła i to raczej nie sama z siebie,coś się zaczyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się