Pinczi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 MODEL AUTA: S4 B6, 2003 rok RODZAJ SILNIKA: benzyna, 4200 cm3, BBK MODYFIKACJA SILNIKA: wycięcie dwóch przednich katalizatorów - MG Motorsport MOC: 315,6 KM / 404,9 Nm RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa Ecu-Performance, hamowanie na zwylkym paliwie 98
Pinczi Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 a seryjnie 344 bylo ? Teoretycznie powinno byc 344 KM / 410 Nm
michcio1985 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 co z tych koni jak one wszystkie durne [br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 17:05_________________________________________________zresztą nie od dziś wiadomo że ten silnik nie trzyma serii. masz całkiem niezły wynik,tylko 30 koni w plecy niektórym po hamowaniu pokazuje 280
Thom4s Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Ale przynajmniej niuton w miarę seryjny. Jest jakaś szansa na odzyskanie serii bez wyjmowania silnika i rozbierania go na części? Ogólnie 315Nm przy 1700rpm
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 MODEL AUTA: S4 B6, 2003 rok RODZAJ SILNIKA: benzyna, 4200 cm3, BBK MODYFIKACJA SILNIKA: wycięcie dwóch przednich katalizatorów - MG Motorsport MOC: 315,6 KM / 404,9 Nm RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa Ecu-Performance, hamowanie na zwylkym paliwie 98 jakieś plany co do modów?
Buba Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 MODEL AUTA: S4 B6, 2003 rok RODZAJ SILNIKA: benzyna, 4200 cm3, BBK MODYFIKACJA SILNIKA: wycięcie dwóch przednich katalizatorów - MG Motorsport MOC: 315,6 KM / 404,9 Nm RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa Ecu-Performance, hamowanie na zwylkym paliwie 98 jakieś plany co do modów? a jakies oprocz kompresora maja sens
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 zmiana wydechu,dolotu, wałków,zaworów,wtrysków,koła zamachowego-no co Ty Rysiek...nie wiesz jak się wolnossaki podkręca?
Buba Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 zmiana wydechu,dolotu, wałków,zaworów,wtrysków,koła zamachowego-no co Ty Rysiek...nie wiesz jak się wolnossaki podkręca? i moze seria wroci :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 i moze seria wroci :gwizdanie: może i dojdzie jeszcze kilka kucy-jeśli kogoś stać na S4 z takim potworkiem pod maską-to i znajdzie kilka złotówek na dalsze mody-szczególnie,że przeróbka wydechu,od kolektorów,przelot do końca i na dolocie na początek-koszt nie jest astronomiczny-te zaczynają sie od "wejścia" w silnik-wałki,zawory,koło zamachowe,planowanie głowic-potem odpowiednie dobranie średnicy dolotu do kolektorów-trochę zabawy jest,ale to jest praca dla konesera wolnossaczka,dla pasjonata kwintesencji silnika benzynowego-żaden dzwięk mnie nie podnieca bardziej,niż rasowa V8
Kimi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 żaden dzwięk mnie nie podnieca bardziej,niż rasowa V8 :good: Dokładnie.
Buba Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 dzwiek piekny, nie ma co ukrywac ale sadze ze i tak zamiast pakowac kase w walki, glowice, wydech (zeby dal troche mocy to nie wsadzisz z allegro) itp to lepiej kompresor wsadzic i byc pewnym przyrostu mocy
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 dzwiek piekny, nie ma co ukrywac ale sadze ze i tak zamiast pakowac kase w walki, glowice, wydech (zeby dal troche mocy to nie wsadzisz z allegro) itp to lepiej kompresor wsadzic i byc pewnym przyrostu mocy kompresor to można do tego wszystkiego wrzucić,żeby doładować wszystko to,co wcześniej wymieniłem-wtedy jesteś pewien przyrostów mocy
Thom4s Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Cena samego kompresora to ok $8.000+
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Cena samego kompresora to ok $8.000+ nie zagłębiajmy się w ceny,tylko w to,czy można i jak tego dokonać-cena -to dla każdego inne pojęcie... przykładowo biorąc pod uwagę ten silnik i silnik z RS6-baza już jest do potencjalnych przekładek elementów,wiadomo,że taki silnik kosztuje,ale w życiu czasem pięknie bywa i gościowi trafi sie kompletnie rozbite z tyłu RS6-za "grosze"-da radę? pewnie,że tak-teoretycznie...
Flyer Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Takie 315PS tez ladnie jedzie... obstawiam, ze podobnie do S4 B5 po sofcie, choc pewnie by dostalo. Tylko rozncia polega na tym, ze tutaj jest o wiele lepszy komfort, zawias i hamulce Pinczi, odswiezales zaplon w tym aucie?
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 S4 B5 po sofcie, choc pewnie by dostalo wagowa przepaść
Flyer Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 mialem na mysli, ze S4 B6 by dostalo. czy wagowa przepasc to niekoniecznie, S4 B5 Avant wazy nawet do 1680kg realnie, S4 B6 Avant jakies 1800kg. choc fakt faktem, ze na drodze taka roznice juz widac... pamietam jak testowalismy to na moim aucie - z pasazerem 110-120kg i bez niego vs 2 auto. z pasazerem minimalnie w plecy... bez niego [przesiadl sie do drugiego auta], bylem 1.
domjenick Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 mialem na mysli, ze S4 B6 by dostalo. to miałem na myśli z pasazerem minimalnie w plecy... bez niego [przesiadl sie do drugiego auta], bylem 1. i tu jest filozofia elementu tuningu auta-odelżenie-oczywiście mam na myśli auta kompleksowo zmodzone,pod kątem jak najlepszych wyników i osiągów
Pinczi Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 Ja powiem tak, wole wyjechac sobie na fajowe wakacje na dwa tygodnie niz pakowac kase w auto zeby na wykresie mialo 30 KM wiecej Tymbardziej ze moment dobrze trzyma Koszt samego wydechu to okolo 6 tys pln ;/ Jesli juz to kompresor, albo podtlenek - jezdzila taka S4 B6 po Warszawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się