Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Po wymianie rozrządu w 2,5 tdi v6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stara zasada jak świat, jak wszystko ładnie cyka to nic nie powinno się ruszać tylko lać i jezdzić

Opublikowano

czujnik temp.na wyświetlaczu pokazuje 90 a vag 82,5 parametry w grupie 4 wynosiły lewa 0,4 prawa 0,4 ze zmianą do 0,0 ostatnia 45% takie były wskazania czy to coś mowi ?

Opublikowano

temperatura trochę za niska musi być powyżej 85c

Opublikowano

czujnik temp.na wyświetlaczu pokazuje 90 a vag 82,5 parametry w grupie 4 wynosiły lewa 0,4 prawa 0,4 ze zmianą do 0,0 ostatnia 45% takie były wskazania czy to coś mowi ?

kat jest zle ustawiony w ostatnim okienku musi byc 100%

y ty masz 45 czyli jakis 1 zabek do 2 na pasku trzeba przestawic

0.4 przed czy po gmp??

Opublikowano

czujnik temp.na wyświetlaczu pokazuje 90 a vag 82,5 parametry w grupie 4 wynosiły lewa 0,4 prawa 0,4 ze zmianą do 0,0 ostatnia 45% takie były wskazania czy to coś mowi ?

kat jest zle ustawiony w ostatnim okienku musi byc 100%

y ty masz 45 czyli jakis 1 zabek do 2 na pasku trzeba przestawic

0.4 przed czy po gmp??

najlepiej będzie widać ile mu brakuje jak osiągnie temp.powyżej 85c

Opublikowano

Jakby osiagnal odpowiednia temp pracy to i obroty bylby inne.

Opublikowano

obroty maja byc okolo 900 jesli jest w basic settings

kolego u gory sa opisy jaki kat wtrysku

auto ma miec min 85 stopni silnik

do tego w czwartym okienku ma byc 100%

0,4 - atdc czy bfdc? bo to wazne ma byc atdc 2

majster widac ma pojecie o tym co robi bo bawet auta zlogowac nie potrafi prawidlowo !!!!

obroty normalne sa 720 albo 742 zalezy od ustawienia w normalnych ustawieniach bo bs okolo 866 -933 zalezy od ustawinenia

jedz do kogos z forum i ustawcie kat bo jak zle koles pasek zalozyl dlugo nie pojedzdzisz a podejrzewam ze wlansie tak jest

Opublikowano

przy temp.92stopnie---------obroty-----------wskazanie--------wskazanie----------wskazanie

745 2,6 atdc 2,4+/-3,0atdc 54%

kat jest definitywnie zly!!!! przy 50% powinno byc okolo 1stopnien bfdc

wejdz w silnik czyli sterownik nr 1 potem idziesz pod kanal 04 i wtedy dajesz u dolu basic settings (ustawienia podstawowe)

wtedy silnik kreci na okolo 830 - 900obr i sie przestawia z early na late odczytaj kat late

przy tych ustawieniach nie osiaga 100% i nie osiagnie -- czyli trzeba przestawic pasek od pompy o 1 zabek w tyl i wtedy logowac raz jezscze

zapytaj kolesia czy odkrecal kolo zamachowe od pompy bo jesli tak -- taka duza sruba w srodku-- to trzeba pompe dac na stol nastawczy bo inaczej nie ustawisz kata

tak to ma wygladac! prawidlowo ustawiony kat ma przy 100% 2.0 atdc

Screen_BS_004.jpg

Opublikowano

Kolego co do klimatronika to trzeba rozgraniczyć czy chodzi Ci o nateżenie dmuchawy czy temperature bo jedno i drugie zalezy od czegoś innego. To co pisał kolego co sie tak mądrzył o nawiewie to nie prawda ze są tam zawory na przewodach. Grupa vw nie stosuje zaworów tylko ciecz krązy po nagrzewnicy zawsze a temperature reguluje klapka puszczając powietrze przez na grzewnicą bądz obok. Co do natęzenia przepływu powietrza przez odpowiednią kratkę to klapa moze nie otwierać sie do końca (gdyby filtr p. pyłkowy był brudny to kiepsko leciało by przez wszystkie nawiewy i furka by parowała na wyłączonym AC)[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 20:52_________________________________________________Jeszcze jedno nie piszcie "hydroregulatory"- to kompletna bzdura!!! To są samoregulatory hydrauliczne!!! (olejowe a nie na wode-hydro!!!)

Opublikowano

Kolego co do klimatronika to trzeba rozgraniczyć czy chodzi Ci o nateżenie dmuchawy czy temperature bo jedno i drugie zalezy od czegoś innego. To co pisał kolego co sie tak mądrzył o nawiewie to nie prawda ze są tam zawory na przewodach. Grupa vw nie stosuje zaworów tylko ciecz krązy po nagrzewnicy zawsze a temperature reguluje klapka puszczając powietrze przez na grzewnicą bądz obok. Co do natęzenia przepływu powietrza przez odpowiednią kratkę to klapa moze nie otwierać sie do końca (gdyby filtr p. pyłkowy był brudny to kiepsko leciało by przez wszystkie nawiewy i furka by parowała na wyłączonym AC)[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 20:52_________________________________________________Jeszcze jedno nie piszcie "hydroregulatory"- to kompletna bzdura!!! To są samoregulatory hydrauliczne!!! (olejowe a nie na wode-hydro!!!)

nie wiem czy to do mnie pisales --- ale jesli do mnie to przeczytaj moje posty o nawiewie jeszcze raz ze zrozumieniem a zobaczysz co napisalme

napisalme o czujnikach temperatury a jest ich chyba ze w sumie 3 albo 4 na silniku i na chlodnicy

i jesli ktorys czujnik dlatego ze nie dostaje cieczy /tym samym bledna temperature/ podaje bledne inofrmacje do ecu to klaplki w klimatroniku beda roznie reagowaly po drugie jesli np nie ma cieczy w nagrzewnicy w srodku bo zle jest odpowietrzona nie bedzie grzania w aucie

a jesli chodzi o zaworki takie plastikowe koreczki do odpowietrzania ukladu(zadnej hydrauliki tam nie ma odkrecasz ciecz sie pojawia zakrecasz) na wezach lub przy chlodnicy u mnie sa i napewno w kazdym 2,5 tdi powinny byc

to jak koles nie wiec co to kat przed czy kat po GMP to chlopie do kogo ty dales to auto kur.... syrenki powinien naprawiac i maluchy a nie audii to jeszcze 2,5 tdi

no jak zablokowal pompe a poluzowal ta srube to tak jak bys pompy nie blokowal :)) miejmy nadzieje ze takim geniuszem nie byl

najlepiej popytaj na forum i szukaj kogosz okolic co sie zna na logowaniu auta

potem wstaw kompletne logi oczywiscie po wlasciwym ustawieniu kata wtrysku bo bez tggo nic to nie da!

a co do popychaczy nazywaja sie z niemieckiego -- Hydrostößel (hydrauliczne-popychacze) -- nazwa pochodzi od Hydraulic a nie od Hydro -- doczytaj troszke i nie czepiaj sie o pierdoly

u dolu jest zrodlo po niemiecku mozesz na angielski przerzucic

http://de.wikipedia.org/wiki/Hydrost%C3%B6%C3%9Fel

troche w tych silnikach grzebalem sam a nie wyczytalem w ksiazce wiec jakies marne blade pojecie mam

Opublikowano

co do nawiewu to w pewnym momencie robił sie lodowaty cały panel środkowy-rozgrzałem auto, ogrzewanie na maxa podusiłem waż miedzy akumulatorem a serwem odkreciłem korek od plynu sykło powietrze i jak reka odjoł i teraz jest ok [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 08:46_________________________________________________główny problem z odpalaniem i dynamiką był nie szczelny filtr paliwa (nowy)

Opublikowano

sprawdz kat wtrysku!!!

filtr swoja droga ale jak ja widzialem te grafiki to jest przestawiony i to w ch.... a tak dlugo nie pojezdzisz !

przeciez piszemy tutaj jak ludzie czemu chcesz wiedziec lepiej!

kat jest zly i to jest fakt popraw go bo spie.... pompe! do tego nie ma nic zaden filtr paliwa

Opublikowano

ok wszystko bedzie sprawdzone a propo najlepiej ustawic na 1,8 ?

tak bo dla sterownika tak jest prosciej nie musi tyle przesterowywac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...