gofer667 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Witam ja kolego stawiał bym raczej na czujnik cieczy jak sie niemyle "g62" miałem taki sam problem i wymiana tego czujnika pomogła w 100% I jest to w bardzo prosty sposób sprawdzić ściągasz fajkę ze świecy i podpinasz żarówke włączasz zapłon i liczysz ile czasu świeci i w tedy wiesz czy w ogóle i ile czasu grzeją ci świece. oczywiście próba na zimnym silniku tak jak pisałem mi pomogło bo raczej motyw z nieszczelnym układem odpada bo przez te 8 godz. też by dało rade się rozszczelnić. Pozdrawiam i sukcesu życzę
Proof Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Próbowałem i lampka próbnika świeci długo aż przekaźmik nie pyknie,także układ grzania mam sprawdzony.Mechanikcy nic nietypowego nie znaleźli więc pozostają jedynie uszczelniacze pompowtrysków.
dariodario Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 I jak problem z odpalaniem rozwiązany?u mnie wymiana uszczelniaczy pomogła. Sam robiłem.mam takie pytanie aby nie zakładać nowego tematu. Jak jest zimno poniżej 5 stopni(plus)czy to normalne że jak odpala to ma lekko podwyższone obroty i trochę (5 sekund) głośno klekota?również puści kłęby śmierdzacego dymu raczej brudno białego. Oleju nie ubywa ani przybywa. Świece nowe i prąd dochodzi.
michcio1985 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 nie wiem jak u innych u mnie ma tak ok 1000,po paru sekundach spada do normalnego poziomu. głośniejsza praca zaraz po odpaleniu to wina szklanek i popychaczy,w pierwszych sekundach nie dostają oleju i są głośniejsze. z tym dymem to różnie piszą ale jak nie ubywa ci zbytnio oleju, i reszta jest ok to ne masz co sie przejmować , dieselki z reguły puszczają dymnego bąka po odpaleniu
dariodario Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Czyli sugerujesz że szklanki mam do wymiany?klekota na chwilę nawet jak ciepły. Jest gdzieś opisane jak się je wymienia?
michcio1985 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 da sie z tym żyć ale wiadomo że trzeba sie tym zająć jeśli chcesz jeszcze pojeździć autkiem, sorki za OT wracamy do tematu
Proof Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Czytając posty można zauważyć,że u wielu osób właśnie po wymianie rozrządu i wszystkich filtrów dzieją się cuda z zapalaniem na zimnym,choć na vagu zero błędów. U mnie sprawa w końcu wyjaśniona,był zapowietrzony układ paliwowy,pewnie nastąpiło to podczas niestarannej wymiany filtra paliwa w ASO.Pojechałem do kolegi,zrobiliśmy przyrządem ciśnienie w układzie i zaczęło spadać,bez wycieku paliwa,następnie dobiliśmy i już przestało opadać,teraz pali znów na dotyk.
macieek Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Co dobiliscie? Zaworek przy filtrze?
Proof Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Dobiliśmy ciśnienie na takim urządzeniu,żeby sprawdzić czy nie traci szczelności układ,spadało ciśnienie ale ustało i potem trzymał ciśnienie układ paliwowy,3 dni palił lux a teraz znów gorzej i teraz pytanie czy pompa podwójna nie traci szczelności.Co Wy na to?
mati17451 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 u mnie był ten sam problem z odpalaniem po wymianie pompy tandem wszystko jest ok po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych pali bez problemów :>
Proof Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 A palił Ci źle tylko na zimnym?Jaki koszt tej pompy?
kruli24 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 moje a4 tesz kiepsko pali na mrozie ale ja sie dowiem czemu wymieniam wszystko jak leci
macieek Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Tak to można pół silnika wymienić Najlepiej w ASO
Proof Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Panowie odświeżę temat,dalej nie mogę sobie poradzić z zapalaniem na zimnym,im zimniej tym ciężej pali,trzeba długo trzymać rozrusznik.Ostatnio ciepło jest w okolicach zera więc nie ma problemu ale idą mrozy i będzie znów kręcenie rozrusznikiem.Wszystko posprawdzane,nie ma błędów na VAGu,logi też ok i korekcje pompek lux,kąt synchronizacji ok,nowe uszczelniacze PD,pompa tandem,świece,aku,filtr paliwa itd.Kompesję sprawdzałem i jest po 30 idealna,pompki jak wyjmowałem do zmiany uszczelniaczy to mają gniazda idealne,z resztą uszczelniacze dobre były na oko ale wmieniłem.Jeśli zapalam rano i wciskam jednocześnie pedał gazu to idealnie zapala.Czy to może być problem złej dawki startowej bo robiłem softa 2 lata temu?Może spotkaliście się z czymś takim.
macieek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Sprobuj jeszcze (jak mroz przyjdzie oczywiscie) odpalic silnik majac uprzednio wlaczone swiatla postojowe. Moze to wlacznik...
ZbYnio_ Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 czy od razu po zgaśnięciu kontrolki świec żarowuch uruchamiasz silnik?
Proof Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Przekręcam dopiero jak cyknie przekaźnik. Z wyłącznikiem świateł sprawdzałem i żadnych zmian. Dziś też rano -5 lekko przytrzymałem pedał gazu i od strzała poszedł,a tak to kręcę chwilkę zanim złapie.
ZbYnio_ Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 to obawiam się, że powodem może być oprogramowanie w sterowniku.
sebus3 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam mam podobny problem po wymianie rozrzadu oleju i filtrow w tym paliwa mam problem z zapaleniem rano wczesniej palil idealnie, podejrzewam ze moze byc zapowietrzony uklad paliwowy ale nie wiem jak go odpowietrzyc macie jakies rady, mialem jeszcze jeden problem po wymianie o-ringi w filtrze nie trzymaly i byl wyciek przy filtrze wymienili to juz nie ciekanie ale dalej nie pali tak wczesniej. Prosze o pomoc. Pisze z konta brata mam a4 b6 1.9tdi avf. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się