fly07 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Zdemontowałem kierownicę do regeneracji. Przy montażu kierownicy przekręciłem ją o dwa ząbki w prawo /w ustawieniu na wprost poprzednoio była minimalnie skęcona w lewo/, po zamontowaniu VAG pokazał błąd: Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Czy przekęcenie kierownicy o te gwa ząbki pzy montażu jest przyczyną tego błędu czy problem jest z czujnikiem G85. Błędu nie da się skasować.[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 22:05_________________________________________________Nie doczekawszy się na sugestie przeprowadziłem kalibrację G85 wg strony ross-tech. Błąd zniknął, jednak czy kalibracja niweluje przestawienie kierownicy - nie jestem przekonany. VAG w czasie kalibracji dopuszcza błąd ustawienia kół +/-5 stopni i jeżeli ta zmiana na dwa ząbki - ok. 2,5st. mieści się w zakresie błędu, to teoretycznie jest OK. Jeżeli nie będzie nowych opinii, i moje rozumowanie jest poprawne - temat można zamknąć.
fayera Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Przekręcenie o jakieś ząbki nie ma nic wspólnego z G85. Jak już zrobiłeś kalibrację to wszystko ok.
Dev Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 mógł rozpiac akku i dlatego tak sie stało
fly07 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 Macie rację /patrz wyżej mój pierwszy post/, przy tej robocie oczywiście akku był odpięty, po kalibracji jest OK. Można zamykać. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się