Patrox 3 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 czekamy na dalsze fotki ile teraz bedzie w dol W moim przekonaniu jest teraz za nisko. Nie lubie aut jadących osłona po ziemi a B8 już w s line jest sporo niższe progiem niż B7. Musiałem pod koła wsadzać klocki żeby wsadzic go na podnośnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Patrax ty będziesz wiadzial , bo z tego co widze to S4 B8 na taki sam zacisk jak 3.0 TDI i 2.0 TFSI.Czy tam jest taki sam patent jak w B7 ze tylko jarzmo inne i wieksza tarcza a wszystko oparte na ten sam zacisk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ttak i tak samo idzie tarcza 345mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Patrox W moim przekonaniu jest teraz za nisko. Nie lubie aut jadących osłona po ziemi a B8 już w s line jest sporo niższe progiem niż B7. Musiałem pod koła wsadzać klocki żeby wsadzic go na podnośnik. Patrox czyli co powrót do S-line ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Patrox W moim przekonaniu jest teraz za nisko. Nie lubie aut jadących osłona po ziemi a B8 już w s line jest sporo niższe progiem niż B7. Musiałem pod koła wsadzać klocki żeby wsadzic go na podnośnik. Patrox czyli co powrót do S-line ?? Pojeżdże miesiąc i jak siądzie jeszcze niżej to wtedy zmienię z powrotem na s line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A ile "obiecywali" że siądzie niżej w stosunku do serii ewentualnie / s-line ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A ile "obiesywali" że siądzie niżej w stosunku do serii ewentualnie / s-line ? Nawet nie interesowałem sie tylko zamówiłem bo w każdym aucie jak zmieniałem to byłem bardzo zadowolony. Narazie nie ma co dramatyzować, pojeżdże i się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuredu 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ja w tej chwili mam ten zawias co Ty i jest maskara.każdy nawet min krawężnik jest zaliczony, każdy średni wybój zaliczony spodem, wjazd do garażu podziemnego musieli w bloku przerobić bo się zawiesiłem i nie dało rady wjeżdżać, generalnie myślę o powrocie do ori zawiasu, na seryjnym kole i tak jest wieś więc wszystko mi jedno ale na lato na 18 i seryjnym zawiasie to jak allroad wygląda więc chyba póki co to zostawie P.S. po ostatniej zimie dolna osłona silnika do wymiany bo tarł o wszystko co na szosie leżało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 tak czytam o tym -30 i się zastanawiam jak jeździłem na początku -100 mm a potem na -65 mm w B7, przy -65 mm jakoś nie widziałem negatywów owszem slalomem czasami śmigałem bo nie znoszę wystających studzienek - BTW teraz mam je w głębokim poważaniu, dziury też Patrox jest takie powiedzonko, za szpan się płaci więc śmigaj na tym nowym zawiasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrikal 1 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Patrox jest takie powiedzonko, za szpan a czym tu szpanować? przecież to tylko lepiej wyposażone b8... już jego B7 było grubiej wymodzone niż ten parch :naughty: u Ciebie przy -100mm to musiał być szpan... hahahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Pojeżdże miesiąc i jak siądzie jeszcze niżej to wtedy zmienię z powrotem na s line przeciez zima idzie mam -50 mysle ze bedzie ciezko. a sroko mówisz ze siedzi jeszcze nizej niz b7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 szpan - miałem na myśli glebę a nie B8[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 17:13_________________________________________________retrikal tu są foty jak miałem na -65 mm na -100 od serii sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew5667 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 jak to sie jedzi . jam mam-30 i jest juz twardo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 EOT na gwincie TEIN Super Street miazga w pozytywnym sensie, ja nie byłem nastawiony na komfort tylko na maksymalną trakcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Wlerpiam zdjęcie zrobione na szybko dzis. Póki co coraz bardziej przekonuje sie to wyjeb.... tych spręzyn. Jechałem dzis w 3 osoby a auto na tych spręzynach jeszcze dobrze nie siadło i kilka razy dobiłem spodem. Tylne koła ocierają również o nadkola. Szykuje się chyba powtórka z b7 tylko ja mam założone po 17mm dystanse na wszystkich 4 kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 fajnie to wyglada jak dla mnie to nawet wiekszej felgi nie trzeba , no ale jak obciera to faktycznie bezses Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 fajnie to wyglada jak dla mnie to nawet wiekszej felgi nie trzeba , no ale jak obciera to faktycznie bezses Na szczęscie nie trze o sam błotnik tylko o wystające filcowe nadkole. W tym miejscu co trze to kawałek wytnę i bede dalej obserwował co się dzieje. Faktem jest że nie powinno takiego czegoś być na takim setupie i Panowie z Eibach dali duuuuup.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 problem w tym, że amorek za miękki i dlatego obciera, ja przy max obniżeniu nie miałem żadnych obcierek bo skok był bardzo mały, na -65 oponie 225 i 17 mm dystansie zdarzyło się tylko 2 razy i tylko w jednym miejscu na długiej poprzecznej hopce, utwardzone amorki u Ciebie zniwelowały by problem, Pro Kit to nie zestaw progresywny tylko liniowy który poprawia lekko trakcję i wygląd, poszukaj sprężyn progresywnych ale może być problem z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Amorki mam z opiłkami metali które w miare zmiany programu same sie utwardzaja. Na programie dynamic jest ok ale nie da się jeżdzic normalnie. Jest wtedy tak twardo że plomby wypadają Nie po to kupiłem sobie taki samochód żeby być niewolnikiem własnego auta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 piękna sztuka, sylwetka, kolor i środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się