damian81Z Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Oto moje silnik 1.9 tdi 90KM AHU 1997, zakupiona w marcu 2010 -climatronik -2x airbag -elektryka szyb przód to z tych najwazniejszych rzeczy tutaj jeszcze bez polerki felg a tutaj juz po polerce plany: termometr w licznik dołozenie dodatkowych wskaznikow ładowania,temp oleju,cisnienia doładowania zaciski na czerwono centralka z pilota oswietlenie led lampy poliftowe niedzielone przód lampy 2 lift tył montaz elektrycznych szyb na tył lekka gleba lusterko prawe od anglika boczne kierunki clary wyciecie kata,zaslepiony egr czarny dach dzienne ledy doszły zaciski na czerwono usuniete znaczki :gwizdanie: znaczek czarny mat to w koncu mam lampy 2 lift :> czarny mat ze znaczka spadł na ramke :> daszki i lusterko zamontowane nowy nabytek na wiosne 17" 8" w koncu opanowalem felgi gwint na przod TA z rozporkami czeka na montaz gwint na przod zalozony, obecnie na 17"
Piter.d 2 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Fajnie wyszła ta polerka sam to robiłeś ?
damian81Z Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 tak sam,zajeło mi to ponad miesiac pracy srednio po 5h
Gość -makaveli- Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 fajna tylko szybko zacznie brakować koników mi te 90 się szybko znudziło
damian81Z Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 hehhe calkiem możliwe, ale wczesniej jezdzilem golfem 2 1.6D temu to brakowalo konikow :>
binio-stg Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Koło super wyszło, masz je jakoś zabezpieczone?
damian81Z Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 jedynym zabezpieczeniem jest pasta auto max, wystarczy przetrzec raz na 2 miesiace pasta auto max i polysk wraca
Luka3s Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 fajnie fela wyszła, serio. Bezawaryjności !
maarkus Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 nawet to sony radyjko niewyglada zle w audiczkach,zycze duzo radosci z jazdy ..........
morsdicti Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 rzeczywiście, plus za radio ja osobiście nie jestem zwolennikiem sprzętu nie fabrycznego (no jakoś tak mam) ale to fajnie się komponuje ... co do felg ... skoro piszesz, że włożyłem w to tyle pracy ... jestem pod wrażeniem fajnie to wygląda. Daj więcej zdjęć zrobionych aparatem.... nie kalkulatorem.
Coleman Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 fajnyyy kolorek mi sie podoba i alu szerokości życzę !!!
pepik Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tak sam,zajeło mi to ponad miesiac pracy srednio po 5h Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. Sam w zimie będę się za to brał
Milczar Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. Sam w zimie będę się za to brał Szczerze to najgorszemu wrogowi nie poleciłbym samemu polerować felg na lustro, roboty od cholery i ręce masz wyciągnięte jak u szympansa Ja sam polerowałem tylko ranty ale były z różnymi zakamarkami więc ciężko się było w pewne miejsca dostać. Sama praca nad felgami wygląda następująco: 1. Usuwasz stary lakier za pomocą preparatu zwanego SCANSOL lub czegoś o podobnym działaniu (w sklepie z lakierami itp powiedz o co Ci chodzi to Ci coś dadzą). Smarujesz tym glutem (taka konsystencja) felgę, czekasz chwilę aż lakier zacznie się gotować i plastikową łopatką lub twardą gąbką ściągasz lakier. 2. Szlifujesz papierami ściernymi wodnymi: 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (można zrobić większe przerwy między papierami ale wtedy dłużej trzeba polerować) tak by nie było widać śladów po poprzednim papierze. Jak masz proste felgi to kup sobie krążki na wiertarkę będzie o wiele łatwiej. 3. Pasta polerską lekko ścierna i polerowanie filcem do wyciągnięcia odbicia 4. Na koniec jakieś delikatne mleczko polerskie i miękka szmatka z mikrofibry i polerka na lustro Efekt super ale trzeba dbać bo po jakimś czasie (chemia do mycia, deszcze, syf na drogach) polerka matowieje i trzeba poprawiać.
damian81Z Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 nikt nie mowil ze bedzie łatwo :>, plce odpadaja, a co do utrzymania to niemam az z tym takiego problemu przecieram je pasta automax i polysk wraca, najgorszy jest pył z hamulców
pepik Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Napisz więcej szczegółów co do tej polerki jaka pasta, jaki papier itp. moze byc priv. Sam w zimie będę się za to brał Szczerze to najgorszemu wrogowi nie poleciłbym samemu polerować felg na lustro, roboty od cholery i ręce masz wyciągnięte jak u szympansa Ja sam polerowałem tylko ranty ale były z różnymi zakamarkami więc ciężko się było w pewne miejsca dostać. Sama praca nad felgami wygląda następująco: 1. Usuwasz stary lakier za pomocą preparatu zwanego SCANSOL lub czegoś o podobnym działaniu (w sklepie z lakierami itp powiedz o co Ci chodzi to Ci coś dadzą). Smarujesz tym glutem (taka konsystencja) felgę, czekasz chwilę aż lakier zacznie się gotować i plastikową łopatką lub twardą gąbką ściągasz lakier. 2. Szlifujesz papierami ściernymi wodnymi: 400, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (można zrobić większe przerwy między papierami ale wtedy dłużej trzeba polerować) tak by nie było widać śladów po poprzednim papierze. Jak masz proste felgi to kup sobie krążki na wiertarkę będzie o wiele łatwiej. 3. Pasta polerską lekko ścierna i polerowanie filcem do wyciągnięcia odbicia 4. Na koniec jakieś delikatne mleczko polerskie i miękka szmatka z mikrofibry i polerka na lustro Efekt super ale trzeba dbać bo po jakimś czasie (chemia do mycia, deszcze, syf na drogach) polerka matowieje i trzeba poprawiać. Dzięki kolego za opis, dzięki niemu chyba odpuszczę temat
damian81Z Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 poleruj, twardym trza byc :>
pepik Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 poleruj, twardym trza byc :> Chęci mam tylko nie wiem czy tyle czasu znajdę czas pokaże, może wpadną jakieś 17-stki na drugi rok
damian81Z Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Opublikowano 15 Listopada 2011 wpadły lampy polifty [br]Dopisany: 31 Październik 2011, 19:28:00_________________________________________________niestety pora na stalówki
vauxhall95 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 ja tez zmienilem na stalowki,i stracil wygladu po 17 sline ;(
damian81Z Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 podswielane daszki i lusterko z angola juz cieszy :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się