moskal 4 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 jak, w temacie. wiadomo ze do sprawdzenia stanu amortyzatorów potrzebny jest szarpak, a gdzie (w jakim zakładzie) mozna sprawdzic stan wahaczy a przede wszystkim ich połączeń??? dzieki za info ... moze ktos wie gdzie jest taki zakład w okolicy Piaseczna/warszawy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Sprawdzenie stanu wahaczy można zrobić w każdym zakładzie diagnostycznym, na urządzeniu potocznie nazywanym szarpakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzyHo 1 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Wahacze i wszystkie połączenia sprawdza się na szarpakach, a amortyzatory sprawdza się na specjalnej płycie która powoduje drgania i oblicza stan zużycia amortyzatorów. Wszystko można sprawdzić na każdej stacji diagnostycznej która robi przeglądy okresowe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 popytaj ludzi ze swojego miasta i podjedz do jakiegos zaufanego mechanika stacje diagnostyczne omijaj, bo i tak tam nic nie znajda. 3 razy sprawdzalem na 3-ech roznych stacjach 3-ma roznymi autami i 3 razy nic kompletnie nie znalezli, a we wszystkich 3-ech przypadkach mialem jak sie pozniej okazalo pol zawiechy do wymiany bo tak tluklo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilo 0 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 popytaj ludzi ze swojego miasta i podjedz do jakiegos zaufanego mechanika stacje diagnostyczne omijaj, bo i tak tam nic nie znajda. 3 razy sprawdzalem na 3-ech roznych stacjach 3-ma roznymi autami i 3 razy nic kompletnie nie znalezli, a we wszystkich 3-ech przypadkach mialem jak sie pozniej okazalo pol zawiechy do wymiany bo tak tluklo. Popieram to co kolega napisał, ja byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i zawsze było ok.nie mogli zlokalizawac skrzypienia dopiero w warsztacie mi pokazali dwa dolne wahacze były już dziury wytarte aż strach pomyślec jak by się coś urwało :bicz3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafi 0 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Bo to się robi tak. Mówicie co nawaliło , a wtedy oni diagnozują i kasują. Oni też są tylko ludzmi i potrzebują pomocy, naszej pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 no to wszystko wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się