rade 7 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Makale: Masz coś grubo nie tak , albo dajesz ostro w palnik Mi szarpnie tylko jak stanę na światłach i akurat wtedy się przełączy kiedy chce ruszyć, jest to jeden raz i potem już idzie jak powinien, a temperaturę mam na 35 stopni. Dawkę gazu masz poprawną? Nie za dużo, nie za mało ? Jak tam świece ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavvel89 0 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Tez przechodzilem wszystko to co Wy i rada jest jedna i ta sama, planowanie mapy benzyna+lpg-przejechanie 100km i sprawdzenie raz jeszcze czy jest OK, kolejna sprawa to temperatura ja mam ustawiona na hmm chyba 50C i jest w porzadku. Dodam ze jak auto nie jest dogrzane do 90C to przy mocnym wcisnieciu pedalu gazu lubi szarpnac.. ale to w koncu nie benzyna ! i pamietajcie najlepiej co 10tys wymieniac filtry z uwagi na syf ktory lejemy do aut. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Temp. przełączania to tylko temp reduktora. Teraz zależy jak on sobie radzi z gazem, czyli jaka jest temp gazu bo to jest ważne. Wystarczy że przewody są położone w okolicy kratek czy grila i gaz jest dodatowo chłodzony wiatrem. Optymalna temp. gazu powinna być około 30stopni, za wysoka też jest źle bo gaz jest ubogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 rade: puszczam hamulec i auto potrafi mi zgasnąć... Właśnie dopóki autko nie ma 90 stopni staram się nioe kręcić powyżej 2-3 tysięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rade 7 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Łoooo :/ A co VAG na to ? Bo wydaje mi się, że w takim układzie powinien pokazywać jakieś problemy ze spalaniem. + Obejrzał bym cały dolot, i szukał nieszczelności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Na benzynie tego nie ma, ani na gazie na ciepłym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavvel89 0 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Przy lekkim dawaniu gazu tez szarpie? czy jak tylko do samego spodu dociskasz gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rade 7 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 To prosta rada... zmień gazownika skoro sobie nie radzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Jak dam gazu lekko to się zdławi ale nie szarpnie, a jak dodam tak 50% to obroty spadają do 500 i strrzał na 1200 + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 W alt trzeba by ustawić opcje "zimny vag" jeśli sterownik lpg ją posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavvel89 0 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 no to szukaj dobrego gazownika, bo widac ze ktos sobie nie moze z tym poradzic ja sie tydzien bujalem z gazem bo nie mogli dobrze mapy zrobic przy hamowaniu potrafily obroty spasc do minimalnych a potem podskoczyc do 700-800 ;/ , teraz juz tylko wymieniam filtry i sie ciesze jazda za 1,99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) wszystko bylo normalnie przez ten czas od kiedy gaz mam, ze 7 000 tys mam przejechane Czyli zakładałeś gaz jak było ciepło. Teraz spadła temperatura i zaczynają się cyrki. Obstawiam, że gazownik wpiął wodę do reduktora z dużego obiegu albo po prostu źle się wpiął w instalację wodną. Reduktor jest umiejscowiony blisko silnika łapie temp a woda zimna Tylko dobry ogarnięty gazownik Ci pomoże. Szukaj na lpg forum. Dobrze założona instalacja to podstawa prawidłowego funkcjonowania auta. Ciekawe jak zrobione nawierty i długosci wezykow. mogła też rozkaliborwać się listwa- zabrudzić Edytowane 31 Grudnia 2015 przez House Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się