Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Szarpie na gazie


nazarAudi

Rekomendowane odpowiedzi

Makale: Masz coś grubo nie tak , albo dajesz ostro w palnik :P Mi szarpnie tylko jak stanę na światłach i akurat wtedy się przełączy kiedy chce ruszyć, jest to jeden raz i potem już idzie jak powinien, a temperaturę mam na 35 stopni. Dawkę gazu masz poprawną? Nie za dużo, nie za mało ? Jak tam świece ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez przechodzilem wszystko to co Wy ;) i rada jest jedna i ta sama, planowanie mapy benzyna+lpg-przejechanie 100km i sprawdzenie raz jeszcze czy jest OK, kolejna sprawa to temperatura ja mam ustawiona na hmm chyba 50C i jest w porzadku. Dodam ze jak auto nie jest dogrzane do 90C to przy mocnym wcisnieciu pedalu gazu lubi szarpnac.. ale to w koncu nie benzyna ! i pamietajcie najlepiej co 10tys wymieniac filtry z uwagi na syf ktory lejemy do aut. Pozdrawiam! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temp. przełączania to tylko temp reduktora.

Teraz zależy jak on sobie radzi z gazem, czyli jaka jest temp gazu bo to jest ważne.

Wystarczy że przewody są położone w okolicy kratek czy grila i gaz jest dodatowo chłodzony wiatrem.

Optymalna temp. gazu powinna być około 30stopni, za wysoka też jest źle bo gaz jest ubogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rade: puszczam hamulec i auto potrafi mi zgasnąć... Właśnie dopóki autko nie ma 90 stopni staram się nioe kręcić powyżej 2-3 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łoooo :/

A co VAG na to ? Bo wydaje mi się, że w takim układzie powinien pokazywać jakieś problemy ze spalaniem. + Obejrzał bym cały dolot, i szukał nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prosta rada... zmień gazownika skoro sobie nie radzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dam gazu lekko to się zdławi ale nie szarpnie, a jak dodam tak 50% to obroty spadają do 500 i strrzał na 1200 +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to szukaj dobrego gazownika, bo widac ze ktos sobie nie moze z tym poradzic ;) ja sie tydzien bujalem z gazem bo nie mogli dobrze mapy zrobic przy hamowaniu potrafily obroty spasc do minimalnych a potem podskoczyc do 700-800 ;/ , teraz juz tylko wymieniam filtry i sie ciesze jazda za 1,99 :):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko bylo normalnie przez ten czas od kiedy gaz mam, ze 7 000 tys mam przejechane

Czyli zakładałeś gaz jak było ciepło. Teraz spadła temperatura i zaczynają się cyrki.

Obstawiam, że gazownik wpiął wodę do reduktora z dużego obiegu albo po prostu źle się wpiął w instalację wodną. Reduktor jest umiejscowiony blisko silnika łapie temp a woda zimna :D Tylko dobry ogarnięty gazownik Ci pomoże. Szukaj na lpg forum. Dobrze założona instalacja to podstawa prawidłowego funkcjonowania auta. Ciekawe jak zrobione nawierty i długosci wezykow.

mogła też rozkaliborwać się listwa- zabrudzić

Edytowane przez House
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...