Dibo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jeżeli masz lampy pod xenon i spryski wtedy pomyśl o ori. Do takich napewno się nie przywali policjant. Jeżeli nie masz to szkoda się pakować w wydatek na ori, bierz HIDy
Cristoforo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 ja zamontowałem ori xenon vale onowe lampy i jest zamontowałem takze spryski w zderzak w którym nie ma fabrycznych sprysków
mcm Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 ja zamontowałem ori xenon vale onowe lampy i jest zamontowałem takze spryski w zderzak w którym nie ma fabrycznych sprysków pochwal się jak wyglądają te spryski i jak je zamontowałeś ??
endriuu Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 I co najlepiej kupic i wsadzic zeby nie rzucalo sie w oczy miska i nie walilo po oczach innym a dobrze oswietlalo... oczywiscie w rozsadnej cenie 4300K. a co? to juz loteria. z HIDami bywa roznie. jeden egzmplarz nie bedzie zaklocal radia, a drugi -taki sam- bedzie...
Cristoforo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 spryski zakupiłem nowe na allegro od octavi II i tu popełniłem największy błąd-ale o tym później roboty jest trochę. tak naprawdę nie odróżnisz ich od seryjnych.trzeba było wyciąć otwory w zderzaku i zrobić specjalne mocowania z blachy aby zamontować dysze spryskiwaczy i tu sie zaczynało zle robić... spryski od octavi II wychodzą ze zderzaka nie pod kątem jak w a4 tylko prostopadle do zderzaka wiec był problem jak je zamontować w zderzaku żeby wychodziły pod kątem.blaszki powycinałem i zanitowałem do belki zderzaka a dysze skręciłem na dwie śruby, trzyma sie mocno i solidnie.zakupiłem pompkę w aso do zbiorniczka i podłączyłem przewodami gumowymi wzmacnianymi (coś w rodzaju węża ogrodowego) sygnał puściłem od drugiej pompki na szyby podłączyłem przekaźnik i dwie diody aby napiecie sie nie cofało a zasilanie pociągnąłem z akumulatora.jak otworzysz maskę to i tak nic nie zauważysz pompka pompuje wystarczajace ciśnienie aby dysze sie podniosły i elegancko umyły mi lampki. problem polega jedynie na tym, że nie są to ori dysze od audi a4. wiec jak sie wysuwają do góry to leciutko mi zasłaniają krawędź soczewki ponieważ ramie dyszy jest dłuższe niz w oryginale i jadąc w nocy na ułamek sekundy tracę większość część światło co może byc troszkę wkurzajace i nie bezpieczne myślałem ze to mocny strumień piany powoduje ale nie aż w takim stopniu. jak będę miał więcej gotówki to zrobię to na ori dyszach. a tak narazie to sie gliniarze nie przyczepią w nocy nie używam świateł długich na ori xenonach są mi nie potrzebne :> tylko problem z dopasowaniem postojówek na H6W diodowych. wiec jak bedziecie sie bawić to nie kupujcie dyszy od octavi II za duzo zabawy i moga byc problemy z światłem w nocy- małe zanikanie i musiałem wyciąć w kierownicy od IC na samej górze mała dziure aby końcówka dollnej dyszy mogła sie schować.
Dibo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Trzeba było zrobić opis ze zdjęciami i wrzucić do warsztatu. Napewno by się komuś przydał
Cristoforo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 też o tym pomyslałem ale już po fakcie
reikeb Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Trzeba było zrobić opis ze zdjęciami i wrzucić do warsztatu. Napewno by się komuś przydał Dobry pomysl tylko szkoda ze po fakcie a napewno duzo ludzia by sie przydalo... czyli nie oplaca mi sie robic xenonu na ori czesciach??? No to chyba zdesyduje sie na zestaw HID tylko jeszcze nie wiem ile K rzeby nie razilo za bardzo... A jak misni zauwaza i sie doczepia to pewnie dowod odrazu zabieraja, czy np mozna wyjac na miejscu xenon i zwykle zarowki wsadzic A jaki jest miej wiecej koszt i zabawy z zalozeniem do seryjnych zdezaczkow spryskiwaczy??? ewentualnie koszt wsadzenia zderzaka od RS4 ze spryskiwaczem??? I moze ktos sie orientuje czy lampy DAYLINE maja soczewke przystosowana pod xenon??? Pytam tak na przyszlosc z ciekawosci
Dibo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opłaca się jeśli masz inne rzeczy potrzebne do xenonu (odpowiednielampy, samopoziomowanie, spryski). Dayline sobie odpuść Barwa z przedziału 4300-6000K. Co do policjantów to pogadasz z nimi, wyjmiesz na miejscu i włożysz żarówki.
reikeb Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Narazie to reczej i tak zaloze do seryjnych lamp xenon mylse nad 5000k... ale z czasem chcialbym do siebie wsadzic te lampy dayline bo mi sie te diodowe listwy bardzo w nich podobaja i nie sa takie pospolite jak angel eye... No to jak mozna odrazu podmienic do bardzo dobrze A moze jednak kros poda miej wiecej koszty wsadzenia spryskow lub zdezaczka od RS4 :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 nie wsadzisz w zderzak rs4 sprysków, bo po pierwsze, zderzak nie podchodzi p&p, wszystkie laminatowe podróby zderzaka RS nie mają otworów na spryski, a w laminacie robic dziure pod sprysk... :gwizdanie: powodzenia i po 3 nieznajdziesz części szybko pod zderzak RS typu halogen dysza srysków tak samo jak w zderzaku S4 tak i RS4 są inne dysze spryskiwaczy niz w zwykłym A4
Dibo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Narazie to reczej i tak zaloze do seryjnych lamp xenon mylse nad 5000k... ale z czasem chcialbym do siebie wsadzic te lampy dayline bo mi sie te diodowe listwy bardzo w nich podobaja i nie sa takie pospolite jak angel eye... No to jak mozna odrazu podmienic do bardzo dobrze A moze jednak kros poda miej wiecej koszty wsadzenia spryskow lub zdezaczka od RS4 :gwizdanie: 5000K może być nie wszadzisz w zderzak rs4 sprysków, bo po pierwsze, zderzak nie podchodzi p&p, wszystkie laminatowe podróby zderzaka RS nie mają otworów na spryski, a w laminacie robic dziure pod sprysk... :gwizdanie: powodzenia i po 3 nieznajdziesz części szybko pod zderzak RS typu halogen dysza srysków tak samo jak w zderzaku S4 tak i RS4 są inne dysze spryskiwaczy niz w zwykłym A4 Zawsze może założyć zderzak ze spryskami ale bez ich podłączania, tak na sztukę w razie kontroli
reikeb Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zawsze może założyć zderzak ze spryskami ale bez ich podłączania, tak na sztukę w razie kontroli Nie no takie cos to mijało by sie z celem wogule Czyli z montezem spryskiwaczy lipa :/ szkoda no ale coz nad xenonem bede myslal bo takie zestawy HID nie sa az takie drogie z tego co patrzylem na allegro, no chyba ze macie jakies sprawdzone do polecenia... A i jeszcze mam takie glupie pytanie gdzie i jak sie podlacza te przetwornice??? Pod przewody od zwyklej zaróweczki...
Cristoforo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 spryski mnie kosztowały -nowe dysze z zaslepkami 100zł -silniczek ori 120zł -wąż zbrojony 30zł -obejmy zaciskowe 15zł -trojniki z aso 20zł -elektryk + przekaznik+kable+diody+tasma izolacyjna+koszulki itd. 60zł -kilka śrub nity i śruby pod zderzak 30zł - mój czas i browarki + browary za udobruchanie ojca aby wystawił swoj zabytek z garażu tylko wkurza mnie to że silniczek od sprysków jest strasznie głośny podczas pracy w porównaniu do silniczka na szyby. nauczyłem sie jak zdejmować zderzak i jak połamać krawędz nadkola [br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 19:58_________________________________________________jesli chodzi o skutecznosc mycia lamp to jest na bardzo wysokim poziomie, mocne cisnienie itd. nad systemem poziomowania lamp nie myslałem jak narazie szkoda mi kasy na to
Pietyk Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 czy w a4 b6 wszystkie lampy valeo maja soczewki? jak to moze roznic sie zakloceniami? http://www.moto.allegro.pl/item528119302_nr_1_m_tech_hid_xenon_ksenony_h1_h7_bez_zaklucen.html http://www.moto.allegro.pl/item534639135_promocja_hid_xenon_ksenony_h1_h7_6000k_8000k.html i co o nich myslicie? Mysle nad 6 - 8k
reikeb Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 No tez jestem ciekaw co znawcy napisza na temat tego xenonu A tak wogule moglby ktos w skrucie napisac gdzie i jak sie podlacza xenon i te jego przetworniki... jak nie to google zaraz uruchomie
slepy Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 No tez jestem ciekaw co znawcy napisza na temat tego xenonu A tak wogule moglby ktos w skrucie napisac gdzie i jak sie podlacza xenon i te jego przetworniki... jak nie to google zaraz uruchomie najpierw uruchom , bo gdzies byl taki watek
Pietyk Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 jeszcze trafilem na: http://www.moto.allegro.pl/item513289019_japonski_zestaw_hid_xenon_kit_h1_h7_6000k_poznan.html niby z atestem
endriuu Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 No tez jestem ciekaw co znawcy napisza na temat tego xenonu A tak wogule moglby ktos w skrucie napisac gdzie i jak sie podlacza xenon i te jego przetworniki... jak nie to google zaraz uruchomie http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_xenony_w_reflektorach_zespolonych_po_ii_lifcie_montaz_zarowek_i_przetwornic-t16972.0.html
Dibo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Takie co wy pokazujecie po 250-350 to ja kupiłem za 170 PLN. Jeszcze raz napiszę te HIDy to wszystko to samo. A co do atestu to wszystkie mają taki sam atest, dopuki się ktoś do nich nie przywali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się