Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi do oceny


Grzesiek080

Rekomendowane odpowiedzi

turbo do czyszczenia

przepływka też, bo odmówiła posługi, obniż sobie wolne obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień filtr powietrza

sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana

wymyj dokładnie przepływkę i pokaż potem loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr

przegoń furę, niech się sadze w turbo wypalą, może wtedy nie trzeba będzie turbo czyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień filtr powietrza

sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana

potem pokaż loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr

jak kupiłeś oryginalną w servisie wv/audi to nic nie myj, jak nic nie przyniesie poprawy z tego co pisze wyżej jedz do aso reklamować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOrki chodzilo mo o czyszczenie turbo czy to może zrobic poczatkujący[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 16:05_________________________________________________

wymień filtr powietrza

sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana

potem pokaż loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr

jak kupiłeś oryginalną w servisie wv/audi to nic nie myj, jak nic nie przyniesie poprawy z tego co pisze wyżej jedz do aso reklamować

Slyszalem ze nie ma szans zareklamowac przepływomi8erz jesli sam go zakładałem................[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 16:06_________________________________________________witam ponownie

naszła mnie taka myśl. kiedyś wcześniej pisałem o tym samym problemie

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=43272.msg478658#msg478658

też mi sie przycinały kierownice ale przepływomierz też miał być do wymiany. Oczywiście kupiłem nowy i tak samo samochód nie jeździli ( jeździł tam samo na starym jak i na nowym) wiec stary sprzedałem jak sie okazalo gostek był zadowolony i dostałem pozytyw wiec już nie wiem co może być. Wynika z tego ze przepływomierz jest dobry ale mogę sie mylić.

Dzisiaj sprawdziłem kierownice ruszają sie ale nie za lekko nie wiem czy powinno tak być chodzą na calej długości bez przycięć.

Proszę o wyrozumiałość jeśli juz poruszałem temat ale jak dałem za przepływowe 570 zł i nic to nie poprawiło to sie załamałem. I na jakiś czas dałem sobie spokój z diagnozami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wklejasz co proponuje zrobić i nic w tym celu nie robisz, paranoja

570zł wywaliłeś nie potrzebnie i nic cię to nie nauczyło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorki chłopaki ale nie jestem w stanie zrobic logów bo po pierwsze nie mam nikogo kto by mi obsługiwał laptopa a po drugie coś mi laptopik szwankuje. Ale dzisiaj zrobiłem mały test :

Zwarlem wezyki idące od N 75 ( górny i dolny ) chyba turbo powinno byc wysterowane na ful ale wg. opisu to notlauf powinien wystąpic przy 3000 obr a mi wystąpił przy 4200 co lepsze notlauf powinien uniemożliwic dalszą jazdę a ja bez problemu ( bez wylączania zapłonu ) wcisnąłem gaz i znowu jazda 4200 i odcięcie. Wiec juz sam nie wiem co sie dzieje.......[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 13:35_________________________________________________

wymień filtr powietrza

sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana

potem pokaż loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr

jak kupiłeś oryginalną w servisie wv/audi to nic nie myj, jak nic nie przyniesie poprawy z tego co pisze wyżej jedz do aso reklamować

Sprawdzilem co mi napisano powyzej rura przed inter jest szczelna filtr powietrza nowy. DOdatkowo wykonałem troszku logów:

Grupy: 008,010,003- 3 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28599.html

Grupy: 008,010,003- 4 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28600.html

Grupy: 008,010,003- 4 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28604.html

Grupy: 008,011 3 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28602.html

Grupy: 008,011,003 3 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28603.html

Grupy: 004 basic settings - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28605.html

Grupy: 003 basic settings - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28601.html

Grupy: 010 static - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28606.html

Grupy: 003 static - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28607.html

Grupy: 011 basic grzebanie - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28608.html

Za turbine sie nie biore bo nie mam ani kanału, ani miejsca na demontaż ani czasu ani też kluczy a i mechaniorem też nie jestem. Ale chetnie przyjmę pomoc w demontażu i czyszczeniu i zapłace ( oczywiscie w granicach przyzwoitości) osobie która mi pomoże ale jakos chyba nie znajde nikogo z okolic Suchej Beskidzkiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka jest ok, a winowajce bym obstawiał bardzo zabity smołą kolektor ssący albo map sensor nie szczelny i zawalony olejem, z którego roku jest ten AFN?

wypal ropą kolektor ssący w środku jak jest sporo osadu, uszczelkę nową potem załóż

na przyszłość: logi rób pojedynczo

a co do turbo odkręć od wspornika gruszkę, dwie śrubki pod gruszką i poruszaj cała sztangą z gruszką, jak będą wyczuwalne opory będzie trzeba czyścić turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopaki co się spinacie, Grzesiek080 z tego mi się wydaje ciahciah nie miał nic złego na myśli...

A co do robienia logów samodzielnie to nie widzę żadnych problemów, ja swoje robię sobie sam, wiadomo we dwójkę łatwiej ale samodzielnie też się da zrobić.

Ja znajduję kawałek prostej gdzie dam radę się rozpędzić do 4500 rpm na 3cim biegu, lapka przypinam pasami na fotelu pasażera, przygotowuję grupę którą chcę logować tak że wystarczy nacisnąć start, nakierowuję na start kursor, ruszam autem powoli i jak osiągnę 1500 rpm na 3cim biegu tylko klikam start i ognia. Po osiągnięciu 4500 rpm szukam miejsca do zatrzymania auta (np pobocze) i dopiero po zatrzymaniu się wyłączam logowanie. Potem wystarczy z logów wywalić zbędny kawałek (ten po osiągnięciu max obrotów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka,

Udalo mi sie zdemontowoac dzisiaj egr i..... jak zobaczyłem ile syfu tam było to az oniemiałem . Ledwo co przeswit byl. Wyczyściłem wszytko jak trzeba okazalo sie ze samochód lepiej smiga ( nie ma spadku mocy po 3000 - przynajmniej tak mi sie wydaje ) mam przeglad 2000 poza termin moze jak wymienią filtry to jeszcze bedzie lepije..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

erg ci mocy nie da, kolektor ssący wyczyść

Da moc,jesli sie zawiesil w pewnej pozycji.Mogl byc spadek mocy wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...