Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Nawiew tylko na nogi i szybę - nagranie z pracy silniczka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Chciałbym spytać czy spotkał się z takim przypadkiem, w klimatroniku mam 2 błędy :

11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

nawiew działa tylko na szybę i nogi, po uruchomieniu zapłonu słychać jakby silniczek chciał coś zrobić ale jakby się zaciął... w opisie błędów jest żeby skasować błąd i powinno działać... ale cały szkopuł w tym, że moim kablem nie mogę się połączyć z klimatronikiem :blink: próbowałem chyba wszystkich sposobów które znalazłem na forum, zmieniałem prędkość portu, odłączałem akumulator, próbowałem połączyć się innym laptopem...

I zastanawiam się czy jest jakaś inna możliwość żeby usunąć te błędy?

linka do nagrania: http://w999.wrzuta.pl/audio/9LbiFjdd6HZ/nagranie_13

Opublikowano

Niestety bez podłaczenia sie do klimatronika nie mozna nic z tym zrobic, czasem adaptacja silniczków pomaga a czasem dopiero wymiana, ale do tego trzeba sie połaczyc z klimatronikiem.

Opublikowano

Niestety bez podłaczenia sie do klimatronika nie mozna nic z tym zrobic, czasem adaptacja silniczków pomaga a czasem dopiero wymiana, ale do tego trzeba sie połaczyc z klimatronikiem.

;( a może ktoś podzielić się informacją jaki kabel łączy się z klimatronikiem?

ja posiadam ten: http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-2-linie-k-kkl-we-wtyku-obd2-i1317342142.html

i nie mogę się podłączyć, może bym kupił nowy :confused4:

Opublikowano

W ogóle nie możesz się połączyć (odczytać błędów) czy nie możesz zrobić adaptacji silniczków? Jak to drugie to wina programu i można temu zaradzić.

Opublikowano

Niestety bez podłaczenia sie do klimatronika nie mozna nic z tym zrobic, czasem adaptacja silniczków pomaga a czasem dopiero wymiana, ale do tego trzeba sie połaczyc z klimatronikiem.

;( a może ktoś podzielić się informacją jaki kabel łączy się z klimatronikiem?

ja posiadam ten: http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-2-linie-k-kkl-we-wtyku-obd2-i1317342142.html

i nie mogę się podłączyć, może bym kupił nowy :confused4:

Kolego kabel masz OK, musisz tylko odpowiednio zmienić ustawienia portu COM i połączysz się bez probelmu z klimatronikiem

Tutaj masz opis co trzeba zmienić i ustawić http://www.a4-klub.pl/smf/brak_lacznosci_z_modulem_08_klimatronik_rozwiazanie-t5997.0.html

Opublikowano

Niestety bez podłaczenia sie do klimatronika nie mozna nic z tym zrobic, czasem adaptacja silniczków pomaga a czasem dopiero wymiana, ale do tego trzeba sie połaczyc z klimatronikiem.

;( a może ktoś podzielić się informacją jaki kabel łączy się z klimatronikiem?

ja posiadam ten: http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-2-linie-k-kkl-we-wtyku-obd2-i1317342142.html

i nie mogę się podłączyć, może bym kupił nowy :confused4:

Kolego kabel masz OK, musisz tylko odpowiednio zmienić ustawienia portu COM i połączysz się bez probelmu z klimatronikiem

Tutaj masz opis co trzeba zmienić i ustawić http://www.a4-klub.pl/smf/brak_lacznosci_z_modulem_08_klimatronik_rozwiazanie-t5997.0.html

Kłopot w tym, że robiłem tak jak w w/w wątku i też nie udaje mi się połączyć... próbowałem nawet przez autotest i też wyszły kwiatki...

Controller: 8D0 82 ö8

Coding: AUTOMAöA

Note: Excessive Comm Errors

Jeszcze pokombinuję może jakimś cudem uda się połączyć...

Opublikowano

To wyglada na uwalony moduł klimatronika, gdzies był opis naprawy musiałbys poszukac

Opublikowano

To wyglada na uwalony moduł klimatronika, gdzies był opis naprawy musiałbys poszukac

Szczerze mówiąc też mi to przez głowę przeszło, czasami jest tak, że nie mogę włączyć klimatyzacji, wciskam przycisk ze śnieżynką dioda się pali tylko w czasie kiedy trzymam przycisk, puszczę i dioda gaśnie, po zgaszeniu i odpaleniu silnika klima się załącza ale czasami działa dobrze... [br]Dopisany: 18 Listopad 2010, 14:36_________________________________________________Wczoraj zauważyłem, że mogę przełączać nogi/szyba i wtedy jest ten dźwięk ( wydaje go ten silniczek koło nóg kierowcy ), jak ustawię na auto albo na kratki środkowe to dmucha na szybę i nogi. Czy zmienia to postać rzeczy? czy jeden silniczek jest od sterowania nogi/szyba? a drugi od kratek środkowych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...