Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kąt wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie otóż mam następujący problem jak jest po wyżej +5 stopni po nocy audi pali po 5 sekundach :wallbash: tylko po nocy potem jest juz ok jak sie rozgrzeje i dzis podlaczylem auto pod komputer oakzalo sie że kąt wtrysku miesci sie w przedziale 16-23 :wallbash: czyli jest zly i musze go ustawić, sprobuje sam :sick3: i jeszcze jedno zauwazylem ze pompa paliwa troche sie poci i tu mam pytanie czy ta nieszczelność pompy ma wplyw na ten ką wtrysku????? to moj pierwszy diesal i ja by co to sory nieraz za smieszne pytania :hi:

P1040510.jpg

P1040511.jpg

[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 21:27_________________________________________________.

Opublikowano

Witam,

cieknąca pompa mi nie ma wpływu na kąt wyprzedzenia wtrysku.

Ten kąt sam się nie przestawił, a przy wartości 16-23 dziwne że wogóle zapala - napewno dobrze sprawdziłeś? (3 grupa, drugi i trzeci parametr powinny się pokrywać, a wartość w czwartego parametru mieścić się w granicach 50-70%). Może poprostu masz nieszczelny układ paliwowy i autko się zapowietrza.

Jeżeli naprawdę kąt jest tak opoźniony to jest kilka opcji: źle wymieniony rozrząd, przycięty tłok przestawiacza kąta w pompie wtryskowej, ścięty klin na wale korbowym (w A4 jeszcze nie miałem takiego przypadku, zdażało się w starszych TDI-kach) - ale wtedy były by też inne objawy...

Opublikowano

o kurcze teraz mnie zalamales jutro jeszze raz sprawdze ale chyba dobrze sprawdzilem :shocked: :shocked: :shocked:[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 22:14_________________________________________________sprawdzalem tak audi zapalone bieg jalowy 90 stopni i

VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2

Opublikowano

mnie to nie dziwi ze ten samochod zapala.... ma za pozny zaplon ale nie na tyle zeby nie odpalic....

Opublikowano

Nie zrozumieliśmy się, nie pomyślalem że podajesz wartości z grupy 000.

Sprawdz tak jak napisałem w "wartości mierzone" grupa 4 (parametr 2 i 3 się pokrywają, 4 na ok.50-70%) - przynajmniej ja tak robie, najszybszy i chyba najłatwiejszy sposób.

Opublikowano

ok jutro sprawdze i zaraz dam znać Narazaie dzieki Panowie Do jutra ciekawe co jutro odkryje :blink:

Opublikowano

statycznego kata wtrysku nie sprawdza sie w kanale 004 statycznym....

Opublikowano

hmmmm panowie to jak mam sprawdzic ten kat wtrysku?????

Opublikowano

hmmmm panowie to jak mam sprawdzic ten kat wtrysku?????

przeciez juz napisałeś VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2
Opublikowano

no wlasnie czyli dorze go srawdzilem i zwiazku z tym ten kąt jest zly i podejme probe naprawy ;(

Opublikowano

U mnie kiedyś był w granicach 9-12 i palił od pierwszego bez problemu przy -15 st. Nie ma reguły. Warto jednak mieć dobrze ustawiony kąt szczególnie w zimie.

Opublikowano

jescze jedno pytanie czytalem tą fotoporde z ustawieniem kata wtrysku mysle ze sobie poradze chyba ale nigdy tego nie robilem bo to moj pierwszy diesal i pytanie do tych co sami saobie ustawiali czy to dobry pomysl zebym sam sobie ustawil ten kąt? czy moge coś zchrzanić czego nie da sie odwrócić? czy lepiej dac do jakiegos mechanika?

Opublikowano

Poradzisz sobie spokojnie. Możesz sobie zaznaczyć rysikiem jak była ustawiona pompa. Przestawiaj po 1mm bo do ustawienia z tej wartości którą masz teraz do prawidłowej będziesz musiał przestawić ją naprawdę minimalnie.

Opublikowano

Dzieki Pretor za slowa otuchy :hi: wiec sam sie za to biore i jeszcze jedno pytanie najpierw zlikwidowac ta nieszczelnosc na pompie podejrzewam ta uszczelka u góry (obrazek na poczatku postu) i dopiero ustawiac kąt? czy ustawic kat a nieszczelnoscia zajac sie pozniej?

Opublikowano

Ustaw kąt a nieszczelność możesz później usunąć. Nieszczelność nie ma wpływu na kąt wtrysku.

Opublikowano

ok dzieki :hi:

Opublikowano

swiece nowe beru 2 tygodnie maja[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 16:37_________________________________________________panowie w sobote sie zabierm za ten kąt wtrysku a tu obrazki ktore udalo mie sie zrobić[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 20:36_________________________________________________

VAG_COM_Measuring_Blocks_Basic_Settings_2010_11_17_18_56_26.jpg

[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 20:37_________________________________________________

Program_Manager_2010_11_17_18_57_43.jpg

[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 20:38_________________________________________________

TDIGraph_1.jpg

Opublikowano

mocno opóźniony .Ustaw na 56-58 i bedzie git :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...