maniek1983 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam Panowie otóż mam następujący problem jak jest po wyżej +5 stopni po nocy audi pali po 5 sekundach tylko po nocy potem jest juz ok jak sie rozgrzeje i dzis podlaczylem auto pod komputer oakzalo sie że kąt wtrysku miesci sie w przedziale 16-23 czyli jest zly i musze go ustawić, sprobuje sam i jeszcze jedno zauwazylem ze pompa paliwa troche sie poci i tu mam pytanie czy ta nieszczelność pompy ma wplyw na ten ką wtrysku????? to moj pierwszy diesal i ja by co to sory nieraz za smieszne pytania [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 21:27_________________________________________________.
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, cieknąca pompa mi nie ma wpływu na kąt wyprzedzenia wtrysku. Ten kąt sam się nie przestawił, a przy wartości 16-23 dziwne że wogóle zapala - napewno dobrze sprawdziłeś? (3 grupa, drugi i trzeci parametr powinny się pokrywać, a wartość w czwartego parametru mieścić się w granicach 50-70%). Może poprostu masz nieszczelny układ paliwowy i autko się zapowietrza. Jeżeli naprawdę kąt jest tak opoźniony to jest kilka opcji: źle wymieniony rozrząd, przycięty tłok przestawiacza kąta w pompie wtryskowej, ścięty klin na wale korbowym (w A4 jeszcze nie miałem takiego przypadku, zdażało się w starszych TDI-kach) - ale wtedy były by też inne objawy...
maniek1983 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 o kurcze teraz mnie zalamales jutro jeszze raz sprawdze ale chyba dobrze sprawdzilem :shocked: [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 22:14_________________________________________________sprawdzalem tak audi zapalone bieg jalowy 90 stopni i VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2
przemik Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 mnie to nie dziwi ze ten samochod zapala.... ma za pozny zaplon ale nie na tyle zeby nie odpalic....
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Nie zrozumieliśmy się, nie pomyślalem że podajesz wartości z grupy 000. Sprawdz tak jak napisałem w "wartości mierzone" grupa 4 (parametr 2 i 3 się pokrywają, 4 na ok.50-70%) - przynajmniej ja tak robie, najszybszy i chyba najłatwiejszy sposób.
maniek1983 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 ok jutro sprawdze i zaraz dam znać Narazaie dzieki Panowie Do jutra ciekawe co jutro odkryje
przemik Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 statycznego kata wtrysku nie sprawdza sie w kanale 004 statycznym....
maniek1983 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 hmmmm panowie to jak mam sprawdzic ten kat wtrysku?????
lesand Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 hmmmm panowie to jak mam sprawdzic ten kat wtrysku????? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0
Wihajster Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 hmmmm panowie to jak mam sprawdzic ten kat wtrysku????? przeciez juz napisałeś VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2
maniek1983 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 no wlasnie czyli dorze go srawdzilem i zwiazku z tym ten kąt jest zly i podejme probe naprawy ;(
Pretor Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 U mnie kiedyś był w granicach 9-12 i palił od pierwszego bez problemu przy -15 st. Nie ma reguły. Warto jednak mieć dobrze ustawiony kąt szczególnie w zimie.
maniek1983 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 jescze jedno pytanie czytalem tą fotoporde z ustawieniem kata wtrysku mysle ze sobie poradze chyba ale nigdy tego nie robilem bo to moj pierwszy diesal i pytanie do tych co sami saobie ustawiali czy to dobry pomysl zebym sam sobie ustawil ten kąt? czy moge coś zchrzanić czego nie da sie odwrócić? czy lepiej dac do jakiegos mechanika?
Pretor Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Poradzisz sobie spokojnie. Możesz sobie zaznaczyć rysikiem jak była ustawiona pompa. Przestawiaj po 1mm bo do ustawienia z tej wartości którą masz teraz do prawidłowej będziesz musiał przestawić ją naprawdę minimalnie.
maniek1983 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Dzieki Pretor za slowa otuchy wiec sam sie za to biore i jeszcze jedno pytanie najpierw zlikwidowac ta nieszczelnosc na pompie podejrzewam ta uszczelka u góry (obrazek na poczatku postu) i dopiero ustawiac kąt? czy ustawic kat a nieszczelnoscia zajac sie pozniej?
Pretor Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Ustaw kąt a nieszczelność możesz później usunąć. Nieszczelność nie ma wpływu na kąt wtrysku.
AudiB4 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 A świece żarowe to kolega sprawdzał,bo jak będzie -5 to będzie palił po konkretnym kręceniu.
maniek1983 Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 swiece nowe beru 2 tygodnie maja[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 16:37_________________________________________________panowie w sobote sie zabierm za ten kąt wtrysku a tu obrazki ktore udalo mie sie zrobić[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 20:36_________________________________________________ [br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 20:37_________________________________________________ [br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 20:38_________________________________________________
Wihajster Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 mocno opóźniony .Ustaw na 56-58 i bedzie git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się