mlodyy Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam,wczoraj wracajac z pracy niunia odmowila wspulpracy a dokladnie, przy wyprzedzaniu na 3 biegu obroty okolo 3tys zalapala notlalfa ,zatrzymalem sie i okazalo sie ze niunia zaczela chodzic jak traktor bardzo glosno cos stuka w silniku , podpiolem w domu vaga i wyplulo blad 550 czy to pompa padla czy co ??
Fryta Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550
mlodyy Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 wiem ze to cos z pompa ale zaczelo stukac bardzo glosno cos w silniku i niewiem czuy on tez niepadl
Fryta Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 może zaczęły się wtryski sypać, poszukaj na forum jest sporo tego na ten tema
Gość radekk2000 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Zacznij od spr. rozrządu A kiedy zmieniałeś rozrząd?
mlodyy Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 na rozrzadzie mam jakies 30tys pilnuje tego jak wlasnej dziewczyny olej wymieniam co 8tys filtr paliwa co 16 tys blad podpowiada ze kat wtrysku ale jak moglo sie to stac wczasie jazdy bez katowania i ten klekot, przy dodawaniu gazu dzwiek jest taki jakby tlok uderzal w cos i jakby uszczelke wywialo z kolektora dolotowego , auto odpala i jedzie ale sie wkreca na obroty tak jak na notlaufie , odaje w poniedziaek do mechanika ale niemam jakiegos dobrego speca wiecej chce wiedziec co jest grane zeby mnie nienaciagnol.
AudiB4 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Nawet mniemam koleżanka,napisała żebyś zaczoł od sprawdzenia rozrządu,to co z tego że masz 30tyś,jak wymieniała go jakaś pisda to mogła nie ustawić rolki napinacza w odpowiednim miejscu,był zbyt luźny i przeskoczył,silnik masz raczej kolizyjny,więc pewnie spotkały sie zawory z tłokami dały sobie buzi i okazało się że ich spotkanie będzie dla właściciela wydatkiem.
mlodyy Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 ale jak by sie spotkaly to raczej auto by nieodpalalo a napewno by niejechalo
vauxhall95 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 zobacz kat wtrysku,mogl pojsc zawor w pompie.Najlepiej wklej 000BS,moze byc i na zimnym
Fryta Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 może to być rolka napinacza, u mnie też zaczęło cykać a po 3 dniach się urwała:(
MatysSilesia Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Cześć Tak jak koledzy napisali wyżej... sprawdź rozrząd. Mnie w czwartek stało się dokładnie to samo tylko na postoju. Po odpaleniu motor zaczął twardo pracować. Rozrząd przestawiony o 1 ząb na wałku rozrządu i pompie. Napinacz zawiesił się i kicha. Na rozrządzie zrobione ok 15 tyś. Części Conti+Ruville+Ina - nie ma reguły kiedy zmieniany, miałeś pecha. Dzisiaj to naprawiłem, zawory ok, nowy pasek+napinacz. P.S Błąd 550 Kąt wtrysku 255 w 000BS (wczeeesny dlatego klekocze i słychać metaliczne stuki) Problemy z odpaleniem Policz zęby na pasku rozrządu (miałem przypadek,ze katalogowo git a pasek miał o jeden ząb więcej ) Pozdrawiam. Matys
SotoM Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 koleżko sprawdź ust.rozrzadu na początek bo masz zwalony kąt początku wtrysku. przyczyn przestawienia synchronizacji rozrzadu może być wiele... u mnie np pościła śruba centralna wału korbowego. u kolesia wyślizgane koło rozrządu pompy wtryskowej czasami przyblokować potrafi się napinacz lub przy wymianie rozrządu został pasek napity nie w prawidłową stronę...
mlodyy Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 niemam czasu zeby dlupac odstawilem auto do mechanika jutro maja rozbierac rozrzad itp , co dziwne ze auto przestalo 3 dni na dwoze i dzis rano odpalil z pierwszego jak zawsze , jak sie dowiec co sie spier... to dam znac
MatysSilesia Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Jeżeli rozrząd i kąt wtrysku ok. Wygląda na padającą pompę wtryskową. Jeżeli rozbierzesz rozrząd,oddaj pompę do sprawdzenia. Sprawdź jeszcze klin "wypust" na wale korbowym+kole pasowym wału.
mlodyy Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 i sie wyjasnilo pasek przeskoczyl o 2 zeby jutro bedol rozbierac rozrzad i maja wszystko posprawdzac jak mogla byc tego przyczyna.
SotoM Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 2 zeby to na bank od kopa nie zapali musieli go na pewno łechtać z pół minuty. dokładnie to samo miałem w swojej...
mlodyy Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 wlasnie nie bo stal 3 dni i sam go odpalilem z kopa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się