Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tajemnicza wtyczka pod filtrem kabinowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj chciałem sprawdzić w jakim stanie jest w moim aucie filtr kabinowy. Zdjąłem osłonę i... go tam nie znalazłem :confused4: Za to znalazłem kabelek z wtyczką, której przeznaczenia nie znam. Może to podłączenie poduszki powietrznej pasażera (kontrolka świeci) a może coś od klimatyzacji... nie wiem. Wtyczka ma trzy piny.

Pomóżcie proszę - co tam było?

DSC01211.jpg

Opublikowano

Możliwe ze miałes podgrzewana przednia szybe i ta kostka jest od tego.Ale nie jestem na 100%pewny :mysli:

Opublikowano

Witam,

ja stawiam na czujnik jakości powietrza (w przypadku syfu włącza obieg zamknięty), zwykle znajduje się w tej okolicy aczkolwiek nie wiem czy w B5 występowało takie urządzenie.

Opublikowano

Możliwe ze miałes podgrzewana przednia szybe i ta kostka jest od tego.Ale nie jestem na 100%pewny :mysli:

Gdybym miał podgrzewaną szybę, tak jak sugerujesz, to w jaki sposób się to podgrzewanie włącza? Mógłbym wtedy spróbować zmierzyć czy jest tam jakieś napięcie.

Opublikowano

grzanej szyby raczej nie było w b5 ani czujnika dla obiegu zamkniętego :no: odkręć schowek i zobacz, może tam coś nie jest wpięte. Mi to wygląda na kostkę od dmuchawy, aczkolwiek u mnie było w niej 6 przewodów. Widzę że coś było grzebane bo nagrzewnica mocno odstaje od obudowy filtra. Może klima dokładana ?

Opublikowano

podaj nr z wtyczki, moze to cos wyjasni

Opublikowano

wygląda to jak wtyczka od dmuchawy, w B5 nie ma grzanej przedniej szyby oraz czujnika jakości powietrza

Opublikowano

Wtyczka od dmuchawy jest inna, nie wiem jak jest sterowana klapa obiegu zamkniętego, elektrycznie czy pneumatycznie.

Opublikowano

elektrycznie

Opublikowano

To może być wtyczka od klapy obiegu zamkniętego, niech Kolega sprawdzi czy mu się ta klapa zamyka.

Opublikowano

Klapa jest sterowana elektrycznie takim samym mechanizmem jak regulacja nawiewów szyba, kratki, nogi, temperatura tyle tylko, że ten mechanizm jest od strony błotnika a kable z wtyczką są krótkie i raczej wtyczka tego mechanizmu nie może tam wystawać.

Opublikowano

To może być wtyczka od klapy obiegu zamkniętego, niech Kolega sprawdzi czy mu się ta klapa zamyka.

No właśnie - jak naciskam przycisk na klimatroniku, to nic się nie zmienia, czyli chyba nie działa.

Czyżby brakowało całego mechanizmu? Nawet nie wiem jak on wygląda :embarrassed: Można to jakoś zobaczyć? np. przez ten otwór pod filtrem? U mnie tam chyba nic nie ma.

Opublikowano

A jak przyciskasz to masz włączony silnik? Włącz silnik, puść nawiew i naciśnij na obieg zamknięty, powinieneś usłyszeć zamykanie się klapy.

Opublikowano

Tak, silnik załączony i nic się nie dzieje. Kiedyś, jak sprawdzałem błędy na klimatroniku, to miałem coś takiego:

604 Potencjometr w V71-G113

przerwa lub zwarcie do plusa

1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

nie wiem, który to potencjometr, ale może właśnie jakiś związany z klapą?

Sama wtyczka nie ma żadnego oznaczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...