negatiV Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam Panowie auto ciężko odpala jak postoi-kręcę jakieś 4-5sek. załapuje nie na wszystkie tłoki telepiąc całą budą. Świece żarowe założone nowe Przewody przelewowe nowe Zaworek na filtrze paliwa nowy Proszę o sprawdzenie kąta wtrysku-logi 04 i 04bs przy temp 88 st. 04 04bs Pozdrawiam
przemik Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Zamiesc wszystkie statyczne - 000,001,003,004(nic w tej co jest nie widac),007, 013 i 014
negatiV Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 logi na zimnym silniku 001 003 004 007 013 014 [br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 14:46_________________________________________________000 004bs
rumianko Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Zamiesc wszystkie statyczne - 000,001,003,004(nic w tej co jest nie widac),007, 013 i 014 kat wtrysku ładnie widać w gr 4, i do tego jest zły. do poprawki. negatiV masz przecież w vagu tdi timing i tam się sprawdza kat wtrysku - tak jest łatwiej.
przemik Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Zamiesc wszystkie statyczne - 000,001,003,004(nic w tej co jest nie widac),007, 013 i 014 kat wtrysku ładnie widać w gr 4, i do tego jest zły. do poprawki. negatiV masz przecież w vagu tdi timing i tam się sprawdza kat wtrysku - tak jest łatwiej. Jest zły ?? A czemu jest zly ?? Do autora wątku... dlaczego wykonałes logi na zimnym silniku... zrob na max rozgrzanym...
negatiV Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Problem występuje przy zimnym spodziewałem się że będzie więcej widać.Przy rozgrzanym bąć każdym następnym odpalaniu nie ma żadnego kłopotu-pali na dotyk.Zloguje go jutro na gorącym.
przemik Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Prosta zasada - logi nastawów zaplonu ZAWSZE wykonujemy na max nagrzanym silniku...
negatiV Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Logi na gorącym silniku 000 001 003 004 004bs 007 013 014 Dodam że auto jak już odpali zimne to z kupą dymu.Ale później jest ok nic nie kopci. [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 15:13_________________________________________________Panowie i jak te ustawienia?ruszać coś czy szukać gdzie indziej?W grupie 004 i 004 bs powinny być wartości pokrywające się?Ten poranny rozruch to masakra odpala jak ursus :wallbash:Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
misior123 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Sam wymieniałeś te świece czy w warsztacie? tak jak kolega pisał wcześniej sprawdź jeszcze kąt wtrysku w tdi timing, z logów wygląda ze jest dobrze. Na twoim miejscu sprawdził bym jeszcze raz świece żarowe, a wtedy szukał dalej przyczyny.
negatiV Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Świece były zakładane w warsztacie bałem się ukręcić-faktycznie sprawdzę je.Muszę pogrzebać w tym tdi timing-u nie diagnozowałem jeszcze tym.
misior123 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Czasami zdarza się że w warsztacie ukręcą świece i nic z nią dalej nie robią, założą fajke i po problemie a świeca nie działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się