Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Moja Szmaragdowa ADRianna 1.8 '96 | aktualizacja 09.04.2011


Kimi

Rekomendowane odpowiedzi

kimi jak możesz to daj PW ile zapłaciłeś za tą zawieche KRAFTA

Cos tak koło tego jak moskal napisał.

Wal do TOM77, bo może ceny się zmieniły czy coś, ale generalnie grosze.

a mówiłem żeby sobie odpuścić temat, i odkładać na swapa 1.8T :good:

a silnik+skrzynia+wiązka stoi i sie kurzy , za psie pieniądze bym oddał bo szkoda go :thumbdown:

No wszystko fajnie pięknie, ale nie mam tego ani gdzie trzymać, ani gdzie tego swapa zrobić, bo na parkingu pod blokiem to się na takie roboty nie piszę :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko fajnie pięknie, ale nie mam tego ani gdzie trzymać, ani gdzie tego swapa zrobić, bo na parkingu pod blokiem to się na takie roboty nie piszę :no:

no sam bys raczej tego nie zrobił , mechanik wskazany jak najbardziej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak ta zawiecha chodzi tego KRAFTA ? bo nie mam za dużo funduszu, a już zaczynają się dziać dziwne rzeczy, wszystko stuka z przodu :/

Sorry KIMI za off top troche :hi:[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 12:12_________________________________________________i ile średnio kosztuje wymiana :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak ta zawiecha chodzi tego KRAFTA ?

słyszałem ze lipa , sam kupiłem , założyłem do poprzedniej parówy ale niestety zawiecha nie zdążyła sie wybić auto było pierwsze , wyciągnąłem i leży na półce, jak mi sie w esce wybije to wsadze :good:

ile średnio kosztuje wymiana :kox:

można wymienić samemu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle jak ta zawiecha chodzi tego KRAFTA ? bo nie mam za dużo funduszu, a już zaczynają się dziać dziwne rzeczy, wszystko stuka z przodu :/

Sorry KIMI za off top troche :hi:[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 12:12_________________________________________________i ile średnio kosztuje wymiana :kox:

Wiesz, ja włożyłem Krafta ze względu na to, że po zakupie wszystkie koszty się zsumowały i wyszło trochę kasy (opłaty, rejestracja+ubezpieczenie, wszystkie wymiany, naprawy i tym podobne - no, ogólne ogarnięcie auta).

Mogłem wziąć w sumie Lema albo TRW, ale po konsultacjach doszedłem do wniosku, że na te przebiegi co robię rocznie Kraft wystarczy.

Ryzyk fizyk, poleci - będę wsadzał coś lepszego już. Wyjdzie w praniu.

Co do kosztów robocizny - nie pomogę Ci, wszystko robiłem u znajomego w warsztacie sam, z jego pomocą. No kosztowało mnie to generalnie ja wiem, z kratę Tyskiego i kilka paczek fajek, coby robota szła "dobrze" :D Bo w międzyczasie jeszcze zamiast mojej Ady, robiliśmy auta jego klientów :D

Pojeżdżę, ocenię, i albo będę Krafta chwalił i polecał, albo nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki ten twoj roczny przebieg ? :naughty:

osobiscie robie od 20-25k rocznie.

Kurde nie mam wlasnie kasy a jak mi ta zawiecha wytrzyma chociaz tak z pol roku czy rok no to jestem w stanie narazie to wsadzic wraz ze swiadomoscia ze padnie szybciej niz ori.[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 15:49_________________________________________________wiem ze mozna samemu panie moskalu :cool1: tylko nie mam zbyt warunkow do tego, pod blokiem chyba nie dam rady z lewarkiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki ten twoj roczny przebieg ? :naughty:

osobiscie robie od 20-25k rocznie.

Kurde nie mam wlasnie kasy a jak mi ta zawiecha wytrzyma chociaz tak z pol roku czy rok no to jestem w stanie narazie to wsadzic wraz ze swiadomoscia ze padnie szybciej niz ori.[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 15:49_________________________________________________wiem ze mozna samemu panie moskalu :cool1: tylko nie mam zbyt warunkow do tego, pod blokiem chyba nie dam rady z lewarkiem :decayed:

10-12 tysięcy rocznie

Myślę, że jak na rok - da radę. Podobno ma wytrzymać 50-60 tysi.

No ja z lewarkiem pod blokiem też bym się nie pisał.

Warsztat to warsztat - pneumat i jedziesz :D

Jak się cos spierd... za przeproszeniem - masz zaplecze: podnośnik, imadło, kątówka, narzędzia, itepe.

A pod blokiem, jak Ci coś nie będzie chciało "pójść", to co? Krawężnik wyrwiesz, żeby przyje...ć ? ;)

Co do swapa, o którym wspominał moskal, to niestety, ale znajomy ma ten warsztat malutki jak na razie (pierwszy własny, wcześniej pracował u kogoś) i nie może sobie pozwolić na to, żebym mu na ileś tam dni zostawił rozgrzebane auto :(

Jakieś drobne mody, typu zawieszenie itepe - nie ma problemu, bo to jest robota na dzień. Ale grubsze sprawy - musze sobie poszukać jakiegoś garażu z kanałem albo co, nie wiem.

Na razie to są plany. Co z nich wyjdzie - czas pokaże :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze mozna samemu panie moskalu :cool1: tylko nie mam zbyt warunkow do tego, pod blokiem chyba nie dam rady z lewarkiem :decayed:

a widzi Pan Panie Łukaszu , ja sam osobiście dwa razy wymieniałem wahacze pod chmurka i jeden raz amory+spręzyny , więc chyba można , tylko pora roku nie "ta" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładna ADR-ka, bez brewek zdecydowanie lepiej no i w środku lalka, albo tak ją ładnie na sesje wypucowałeś :>

Dzięki.

Środek tak, jak na zdjęciach, troszkę tylko porysowane te plastiki w boczkach, gdzie jest sterowanie szyb i lusterek.

Ale reszta - bez zarzutu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze wymienił kiere na poliftową :naughty:

a tak ogólnie to :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze wymienił kiere na poliftową :naughty:

a tak ogólnie to :good:

:naughty:

Dodałem do listy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie chcesz moich czarnych lamp z parówy ??? troche sie styrały po dzwonie ale wymieniłem obydwa szkła na nowe , wkleiłem jeden uchwyt bo pekł i sa prawie gotowe do montażu , czekam jeszcze tylko na dekielki i jedną uszczelke :wink4:

maja przerobione wtyczki na okrągłe więc po wycięciu błotników wchodzą P&P :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie chcesz moich czarnych lamp z parówy ??? troche sie styrały po dzwonie ale wymieniłem obydwa szkła na nowe , wkleiłem jeden uchwyt bo pekł i sa prawie gotowe do montażu , czekam jeszcze tylko na dekielki i jedną uszczelke :wink4:

maja przerobione wtyczki na okrągłe więc po wycięciu błotników wchodzą P&P :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

:mysli:

Pomyślę :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny lakier, ciemne wnętrze, ale kierę to jak najszybciej zmienić :>

Będzie od polifta, spoko :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj Adriannie lekko poprawiłem grill, oto efekty: :kox: :kox: :kox: :kox:

100_8241.jpg

100_8239.jpg

100_8238.jpg

Mała fotorelacja z postępu prac:

Grill rozłozony, przygotowany do czyszczenia i oklejenia:

100_8231.jpg

Logo w trakcie oklejania:

100_8233.jpg

Efekt końcowy przed zamontowaniem:

100_8235.jpg

Paluchy bolą od naciągania folii, prawie spaliłem żonie suszarkę - ale mnie się podoba :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no groźny przód kolego lampki na gładkim szkle by się przydały :) i będzie KOx :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...