Kimi Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 kimi jak możesz to daj PW ile zapłaciłeś za tą zawieche KRAFTA Cos tak koło tego jak moskal napisał. Wal do TOM77, bo może ceny się zmieniły czy coś, ale generalnie grosze. a mówiłem żeby sobie odpuścić temat, i odkładać na swapa 1.8T a silnik+skrzynia+wiązka stoi i sie kurzy , za psie pieniądze bym oddał bo szkoda go No wszystko fajnie pięknie, ale nie mam tego ani gdzie trzymać, ani gdzie tego swapa zrobić, bo na parkingu pod blokiem to się na takie roboty nie piszę
moskal Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 No wszystko fajnie pięknie, ale nie mam tego ani gdzie trzymać, ani gdzie tego swapa zrobić, bo na parkingu pod blokiem to się na takie roboty nie piszę no sam bys raczej tego nie zrobił , mechanik wskazany jak najbardziej
Luka3s Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 W ogóle jak ta zawiecha chodzi tego KRAFTA ? bo nie mam za dużo funduszu, a już zaczynają się dziać dziwne rzeczy, wszystko stuka z przodu :/ Sorry KIMI za off top troche [br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 12:12_________________________________________________i ile średnio kosztuje wymiana
moskal Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 W ogóle jak ta zawiecha chodzi tego KRAFTA ? słyszałem ze lipa , sam kupiłem , założyłem do poprzedniej parówy ale niestety zawiecha nie zdążyła sie wybić auto było pierwsze , wyciągnąłem i leży na półce, jak mi sie w esce wybije to wsadze ile średnio kosztuje wymiana można wymienić samemu
Kimi Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 W ogóle jak ta zawiecha chodzi tego KRAFTA ? bo nie mam za dużo funduszu, a już zaczynają się dziać dziwne rzeczy, wszystko stuka z przodu :/ Sorry KIMI za off top troche [br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 12:12_________________________________________________i ile średnio kosztuje wymiana Wiesz, ja włożyłem Krafta ze względu na to, że po zakupie wszystkie koszty się zsumowały i wyszło trochę kasy (opłaty, rejestracja+ubezpieczenie, wszystkie wymiany, naprawy i tym podobne - no, ogólne ogarnięcie auta). Mogłem wziąć w sumie Lema albo TRW, ale po konsultacjach doszedłem do wniosku, że na te przebiegi co robię rocznie Kraft wystarczy. Ryzyk fizyk, poleci - będę wsadzał coś lepszego już. Wyjdzie w praniu. Co do kosztów robocizny - nie pomogę Ci, wszystko robiłem u znajomego w warsztacie sam, z jego pomocą. No kosztowało mnie to generalnie ja wiem, z kratę Tyskiego i kilka paczek fajek, coby robota szła "dobrze" Bo w międzyczasie jeszcze zamiast mojej Ady, robiliśmy auta jego klientów Pojeżdżę, ocenię, i albo będę Krafta chwalił i polecał, albo nie
Luka3s Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 A jaki ten twoj roczny przebieg ? osobiscie robie od 20-25k rocznie. Kurde nie mam wlasnie kasy a jak mi ta zawiecha wytrzyma chociaz tak z pol roku czy rok no to jestem w stanie narazie to wsadzic wraz ze swiadomoscia ze padnie szybciej niz ori.[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 15:49_________________________________________________wiem ze mozna samemu panie moskalu tylko nie mam zbyt warunkow do tego, pod blokiem chyba nie dam rady z lewarkiem
Kimi Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 A jaki ten twoj roczny przebieg ? osobiscie robie od 20-25k rocznie. Kurde nie mam wlasnie kasy a jak mi ta zawiecha wytrzyma chociaz tak z pol roku czy rok no to jestem w stanie narazie to wsadzic wraz ze swiadomoscia ze padnie szybciej niz ori.[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 15:49_________________________________________________wiem ze mozna samemu panie moskalu tylko nie mam zbyt warunkow do tego, pod blokiem chyba nie dam rady z lewarkiem 10-12 tysięcy rocznie Myślę, że jak na rok - da radę. Podobno ma wytrzymać 50-60 tysi. No ja z lewarkiem pod blokiem też bym się nie pisał. Warsztat to warsztat - pneumat i jedziesz Jak się cos spierd... za przeproszeniem - masz zaplecze: podnośnik, imadło, kątówka, narzędzia, itepe. A pod blokiem, jak Ci coś nie będzie chciało "pójść", to co? Krawężnik wyrwiesz, żeby przyje...ć ? Co do swapa, o którym wspominał moskal, to niestety, ale znajomy ma ten warsztat malutki jak na razie (pierwszy własny, wcześniej pracował u kogoś) i nie może sobie pozwolić na to, żebym mu na ileś tam dni zostawił rozgrzebane auto Jakieś drobne mody, typu zawieszenie itepe - nie ma problemu, bo to jest robota na dzień. Ale grubsze sprawy - musze sobie poszukać jakiegoś garażu z kanałem albo co, nie wiem. Na razie to są plany. Co z nich wyjdzie - czas pokaże
moskal Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 wiem ze mozna samemu panie moskalu tylko nie mam zbyt warunkow do tego, pod blokiem chyba nie dam rady z lewarkiem a widzi Pan Panie Łukaszu , ja sam osobiście dwa razy wymieniałem wahacze pod chmurka i jeden raz amory+spręzyny , więc chyba można , tylko pora roku nie "ta"
Luka3s Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 ee tam pora, pora jest dobra ... no dobra przyznam sie... nie chce mi się '
zorgerer Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 bardzo ładna ADR-ka, bez brewek zdecydowanie lepiej no i w środku lalka, albo tak ją ładnie na sesje wypucowałeś :>
Kimi Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 bardzo ładna ADR-ka, bez brewek zdecydowanie lepiej no i w środku lalka, albo tak ją ładnie na sesje wypucowałeś :> Dzięki. Środek tak, jak na zdjęciach, troszkę tylko porysowane te plastiki w boczkach, gdzie jest sterowanie szyb i lusterek. Ale reszta - bez zarzutu
chriss Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ja bym jeszcze wymienił kiere na poliftową a tak ogólnie to
Kimi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ja bym jeszcze wymienił kiere na poliftową a tak ogólnie to Dodałem do listy
moskal Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 a nie chcesz moich czarnych lamp z parówy ??? troche sie styrały po dzwonie ale wymieniłem obydwa szkła na nowe , wkleiłem jeden uchwyt bo pekł i sa prawie gotowe do montażu , czekam jeszcze tylko na dekielki i jedną uszczelke maja przerobione wtyczki na okrągłe więc po wycięciu błotników wchodzą P&P :naughty: :naughty: :naughty:
Kimi Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 a nie chcesz moich czarnych lamp z parówy ??? troche sie styrały po dzwonie ale wymieniłem obydwa szkła na nowe , wkleiłem jeden uchwyt bo pekł i sa prawie gotowe do montażu , czekam jeszcze tylko na dekielki i jedną uszczelke maja przerobione wtyczki na okrągłe więc po wycięciu błotników wchodzą P&P :naughty: :naughty: :naughty: Pomyślę
Jacob555 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Fajny lakier, ciemne wnętrze, ale kierę to jak najszybciej zmienić :>
Kimi Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Fajny lakier, ciemne wnętrze, ale kierę to jak najszybciej zmienić :> Będzie od polifta, spoko
Inkognito Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 siemka imienniczce tak kiera i gleba dwie rzeczy które najbardziej kują w oczy!!! a tak to powodzenia
Kimi Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Dzisiaj Adriannie lekko poprawiłem grill, oto efekty: :kox: :kox: Mała fotorelacja z postępu prac: Grill rozłozony, przygotowany do czyszczenia i oklejenia: Logo w trakcie oklejania: Efekt końcowy przed zamontowaniem: Paluchy bolą od naciągania folii, prawie spaliłem żonie suszarkę - ale mnie się podoba :decayed:
MATIUS Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 no groźny przód kolego lampki na gładkim szkle by się przydały i będzie KOx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się