Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Mały reduktor=redukcja mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jaki reduktor powinienem mieć, w instalacji lpg , mam audi a4 b6 silnik 1,8t 150km avj reduktor TOMASETTO ALASKA AT09 i czytałem że są tylko do 120 km proszę o opinie .

Opublikowano

Alsaka jest OK do silnika 100KM, u Ciebie pewnie przy braku lpg auto podkrada PB i dlatego nie widzisz róznicy w mocy silnika. Na poczatek parownik do wywalenia, włóż Magica III ewentulanie KME Silver lub Scorpiona GT i napewno nie bedzie brakowac mu mocy. Napisz o reszcie gratów jakie masz wsadzone pod maske.

Opublikowano

Na Scorpionie ST też da radę. Ale warunek wielozawór z przelotem na fi. 4.0

Opublikowano

Nie ma potrzeby kombinowania z wielozaworem i wystarczy miedz 6, jezeli kolega bedzie chciał krecic silnik to wtedy miedz 8mm do tego wielozawór extra rozwiercony na maxa.

Opublikowano

Witam byłem u gazownika i on powiedział że ta moja instalacja jest tak przerobiona że działa na tym silniku bez problemu

Opublikowano

Witam byłem u gazownika i on powiedział że ta moja instalacja jest tak przerobiona że działa na tym silniku bez problemu

:polew: Ciekawe jak jest przerobiona jak reduktor nie wyrabia, napewno podpiera sie PB i dlatego wg. "fachowca" onstalacja jest OK.

Opublikowano

Czy będzie czuć czy podbiera PB jadąc na gazie ?

Opublikowano

Czy będzie czuć czy podbiera PB jadąc na gazie ?

Nie będzie czuć - po to się instalacja podpiera, żebyś nie czuł. :)

Możesz zrobić prosty test: uruchom samochód, przełącz na gaz, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i przejedź się, w czasie jazdy nie żałuj mu tylko pociśnij 1-2-3 do odcinki. Dobrze było by też podłączyć VAG'a i sprawdzić, co dzieje się z korektami w czasie jazdy. Na tym reduktorze nie ma szans, żeby wydolił do końca. :> Wydajniejsze reduktory potrafią kleknąć. Dobra konfiguracja nie ma najmniejszego problemu z takim testem.

Opublikowano

Czy będzie czuć czy podbiera PB jadąc na gazie ?

Nie będzie czuć - po to się instalacja podpiera, żebyś nie czuł. :)

Możesz zrobić prosty test: uruchom samochód, przełącz na gaz, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i przejedź się, w czasie jazdy nie żałuj mu tylko pociśnij 1-2-3 do odcinki. Dobrze było by też podłączyć VAG'a i sprawdzić, co dzieje się z korektami w czasie jazdy. Na tym reduktorze nie ma szans, żeby wydolił do końca. :> Wydajniejsze reduktory potrafią kleknąć. Dobra konfiguracja nie ma najmniejszego problemu z takim testem.

tak tak polec mu jeszcze zeby wyprzedzal tira w tym momencie.... :shocked:

alaska obrabia 90-100km mimo tego ze producent podaje co innego...

zaloz magic III jezeli gaziarz twierdzi ze jest ok to zmien gaziarza... magic III to koszt okolo 200zl + elektrozowor z filtrem okolo 40-50zl lovato (alaska ma zintegrowany) tylko nie kupuj reduktora wyprodukowanego wczesniej niz polowa pazdziernika najlepiej szukaj czegos z listopada.

na alasce szkoda tego silnika... jezeli gaziarz dal alaske to pewnie i wtryskiwacze "Szportowe" czerwone valtki??

Opublikowano

tak tak polec mu jeszcze zeby wyprzedzal tira w tym momencie.... :shocked:

A gdzie napisałem, żeby test robił podczas wyprzedzania tira czy w ruchu ulicznym w godzinach szczytu? Czytaj uważnie kolego to nie będziesz potem taki :shocked:

Opublikowano

gdybys dopisal zeby "testowal" w bezpiecznym miejscu to moze bym sie nie doczepil...

pozatym co tu testowac?? alaska nie do tego auta!!

koniec ot z mojej strony :gwizdanie:

Opublikowano

Wystarczy podpiac interfejs do instalacji LPG i zobacz jak sie bedzie zachowywac cisnienie i czasy wtrysku przy max bucie, wyjdzie ze cisnienie kleka i zaczyna podawac PB zeby ograniczyc spadek cisnienia.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi czyli muszę zakupić interfejs do gazu i sprawdzić tym interfejsem masz może jakiś dobry interfejs i opis co gdzie trzeba sprawdzić. A czy jak bym zamówił reduktor alaska ale artic on by był lepszy ?

Opublikowano

Artic spokojnie juz da rade tylko po wymianie trzeba na nowo kalibrowac instalacji i zebrac mapy.

Opublikowano

Tam powinno pasować wszystko tzn .przewody tylko podłączyć i kalibrować.Czy ma ktoś jakieś pomoce na temat ustawiania gazu kalibracji itp.z góry dziękuje

Opublikowano

Tam powinno pasować wszystko tzn .przewody tylko podłączyć i kalibrować.Czy ma ktoś jakieś pomoce na temat ustawiania gazu kalibracji itp.z góry dziękuje

nie dokonca bo potrzebujesz przejsciowke na miedz... artic ma wejscie na miedz 8mm Ty masz zapewne 6mm.

pozatym artic mimo wszystko moze miec problem z obrobieniem tego silnika...

czemu niechcesz magic III sprawdzonego w tym silniku??

co do kalibracji i zbierania map... jaki masz sterownik??

Opublikowano

stag 4 i zastanowię się na magic III

Opublikowano

stag 4 i zastanowię się na magic III

Bierz Magica III - mały, zgrabny i sprawdzony w tym silniku bo potem znowu będziesz miał jakieś problemy z ogarnięciem instalacji. Cenowo pewnie też lepiej wypada niż Arctic.

Opublikowano

Witam a takie wtryskiwacze Magic Jet 4 Cyl mogą byc ja mam valteki czerwone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...