malinek21 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam!! mam B5 AFN 1.9 TDi i nie wiem jakie mam koło zamachowe dwumase czy zwykłe bo nadzchodzi wymaiana sprzegła i musze sie przygotowac na koszty tylko nie wiem jakie???
Daimos Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Na 100% dwumas, komplet ok 1500zł + wymiana 400zł, przy okazji warto wymienić uszczelniacz na wale korbowym
malinek21 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Dzieki za informacje wymienialiście sami czy raczej oddajecie samochód w zaufane rece??Czy jest mozliwość zmiany z dwu na jednomasowe kolo zamachowe??
dariodario Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 kolego malinek 21. ja w swoim ajm wymienilem na jednomasowe i jest gitara. koszty to ok 800 pln plus robocizna. kolo zamachowe(audi 80 tdi) uzywane szukasz np na allegro,potem kupujesz kompletne sprzeglo od silnika 1z(audi 80 lub audi a4) potem w aso 6x sruby do mocowania na wale korbowym kola tego "nowego" nawet zamienniki valeo z jednomasem wypadaja duzo drozej. numer sprzegla luk to 623113900 kolo zamachowe-026105269L ja w swoim juz po tym zabiegu zrobilen kilka tys km,ale zapewniam cie ze sa tu na forum koledzy ktorzy juz duuuuuzo wiecej przejechali na jednomasie. pozdrawiam
malinek21 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Wielkie dzieki Dariodario piszesz zeby kupić uzywane koło 1 masowe czyli w nim nie ma rzeczy niepewnych które sie zaraz rozsypią (tzn.zawsze jest ryzyko) Ok skorzystam z twojego rozwiązania widze ze są tu ludzie którzy wolą urzyć głowy i sposobu a nie wyrzucać kase moze nie na marne...ale dwumas to kłopotliwa konstrukcja...Wielkie dzieki.Jeszcze gdybys mogł powiedziec z tego co słyszałem to na kole 1 masowym jest fajniejsza reakcja sprzegła.
dariodario Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 bo ja wiem reakcja jest jak jest. dwumas to moze i dobry ale jak jest nowy. nie mam porownania do nowego dwumasa bo auto kupilem z juz wibrujacym dwumasem. tragedi nie bylo ale pod duzym obciazeniem z niskich obrotow na wyzszych biegach to silnik wyskakiwal z komory,a po zabiegu miod malina. poczytaj to http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81238.0
89pawel89 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 bez problemu kolega dobierzesz sobie jednomasa z takich silnikow jak 1z, ABF, (g60 z golfa mkII nie pamietam oznaczenia)
malinek21 Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 Mam, pytanie a jakim momentem dokreca sie sruby mocujace koło zamachowe oraz sprzegło.Czy jesli zmienia sie z dwu na jedno masowe koło trzeba oddac sprzegło do wzmocnienia??
leszek1969 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 witam prosze mi powiedziec jakie jest kolo zamachowe w audi a4 1,9tdi rok 1996 , jedno czy dwumasowe?? dziekuje za odpowiedzi
grzegorzmen Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 witam prosze mi powiedziec jakie jest kolo zamachowe w audi a4 1,9tdi rok 1996 , jedno czy dwumasowe?? dziekuje za odpowiedzi w zależności od mocy silnika starsze 1Z- 90KM miały jedno mas a wszystkie 110 dwu masę
leszek1969 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 to jest silnik 90 konny tak wiec rozumie ze to jednomasowe?? Bardzo dziekuje za odpowiedz pozdrawiam ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie czy w/w silnik jest tak zawnie bezkolizyjny>>??? chodzi mi o pasek rozrzadu ktory w razie pekniecia wyrzadza duze szkody??? czy poprostu dac sobie spokoj i wymienic w obecnej chwili na nowy rozrzad?? kupilem to auto ale nie wiadomo kiedy byl wymieniany pasek rozrzadu!??
grzegorzmen Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 to jest silnik 90 konny tak wiec rozumie ze to jednomasowe?? Bardzo dziekuje za odpowiedz pozdrawiam---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie czy w/w silnik jest tak zawnie bezkolizyjny>>??? chodzi mi o pasek rozrzadu ktory w razie pekniecia wyrzadza duze szkody??? niestety w zetorach silniki sa kolizyjne i zerwanie boli i to dość dotkliwie , a czasami taniej wymienić drugi słupek!!!
vp-tdi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 bez problemu kolega dobierzesz sobie jednomasa z takich silnikow jak 1z, ABF, (g60 z golfa mkII nie pamietam oznaczenia) z takich silników podobno kola nie pasuja ,sprzeglo czyli tarcza i docisk moze i pasuja ale samo koło nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się