Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nowa cieknąca uszczelka pod pokrywa zaworów?


gizmex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wymieniłem pare dni temu uszczelke pod pokrywa zaworów. Dzisiaj sprawdziłem i sie okazało ze w jednym miejscu przepuszcza. Dodam tylko ze uszczelka nie byla tanim odpowiednikiem . Czy ktos moglby powiedziec co teraz moge z tym zrobic? Silikon jakis czy znowu wymieniac uszczelke?

dsc04856largech1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi sie wydaje czy posmarowales czyms ta uszczelke? powinna byc sucha i lekko dokrecona. Jezeli smarowales to pojezdzij troche jeszcze i powiino przestac wyciekac. Sprawdz czy czasem nie masz za duzo oleju w silniku bo to prowadzi do jego zbyt duzego cisnienia i probuje sie uwolnic gdzie sie da :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z tym co mówi kolega golab24 że jak będziesz jezdził to może przestać wyciekać ponieważ miałem taką samą sytuacje że wymieniłem uszczelkę 2 tygodnie temu i dalej był wyciek, ale zrobiłem 1000km i od trzech dni jest sucho pod autem, nie znam się za bardzo na tym ale myślę że właśnie pod wpływem temperatury uszczelka się elegancko dopasuje i przestanie wyciekać, przynajmniej u mnie tak było, to teraz nie zostaje nic innego jak tylko ładnie wymyć silnik i obserwować co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może odgrzeje trochę temat :>, nie mogę sobie dać rady z tą uszczelką, wymieniłem i dalej cieknie :angry:, później dokręciłem po jakiś 100km (nakrętki były luźne), ale nie wiele pomogło, ten wyciek mnie bardzo denerwuje :wallbash:, bo jest z tyłu po lewej stronie i ścieka poprzez taką rynienkę prosto na kolektor wydechowy i strasznie śmierdzi. Ma ktoś jakieś rady, co z tym można zrobić? Czekać jeszcze aż się ułoży czy wymieniać jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zdeformowana lub peknieta pokrywe, ew. za słabo lub zamocno dokręcone śruby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięta raczej nie jest, bo jak czyściłem ją przed założeniem to było wszystko Ok, ale zdeformowana to nie wiem, czy przyłożenie bez uszczelki jest dobrym sposobem na sprawdzenie zdeformowania pokrywy, ewentualnie, co sądzicie o skręceniu na uszczelce posmarowanej silikonem (tym czerwonym)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne miejsce gdzie dopuszczony jest uszczelniacz to narozniki uszczelki przy porkywie paska rozrzadu. sruby powinny byc dokrecone momentem 10Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z tym samym objawem sie w kur.....em i rozebralem odtluscilem i walnalem cienkim filmem z czerwonego siliconu,,,przeciez to tylko pokrywa zaworow,,,nie dajmy sie zwariowac,,,"jedyne miejsce gdzie jest dopuszczany silicon" a jak go dam wszedzie to silnik eksploduje czy jak Musashi,,, :shocked: ma nie ciec,,,,to nie polonez na korkowej uszczelsce,,,,pozdro dam znac za kilka dni co i jak,,czy dalej cieknie,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...