-Tomek- Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam, W moim komplecie kół zimowych mam koło, które muszę regularnie co 4-5 tygodni dopompowywać (traci ok. 1bar). Byłem już dwukrotnie z tym problemem u wulkanizatora, który profilaktycznie wymienił zawór, ale nie znalazł żadnej dziury. Stwierdził, że przyczyną jest porowatość opony lub utleniające się krawędzie alufelgi i zalecił wymianę obu. Swoją drogą słyszałem też o różnego rodzaju uszczelniaczach do opon i zastanawiam się, czy nie można takiego użyć w celu redukcji zjawiska porowatości? Nie jestem przekonany do tzw. kół zapasowych w sprayu, bo są przeznaczone tylko do doraźnego używania (mogą powodować wibrację koła) i mają służyć tylko do dojazdu do najbliższego wulkanizatora. Chyba, że zastosowałbym jakąś mniejszą dawkę (np. 1/4 pojemności)? Może ktoś ma doświadczenie na tym polu i mógłby mi doradzić jakiś środek uszczelniający? Pozdr. Tomek.
aju Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 1.jedź do innego wulkanizatora 2. oczyścić dokładnie powierzchnię felgi na łączeniach z oponą 3. wyczyścić rant opony łączący się z felgą 4. zmienić "wentla" 5. posmarować pastą uszczelniającą całą powierzchnię styku 6. założyć oponę na felgę 7. nadmuchać i w drogę 8. zrób parę km i wróć do wulkanizatora, niech ściągnie koło i włoży do "wanny" jeśli jest nieszczelność w końcu pojawi się jakiś bąbel powietrza i będzie wiadomo skąd i co jest grane
-Tomek- Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 No właśnie w tym problem, że punkty od 2-7 przerabiałem już trzykrotnie w ciągu ostatnich 3 lat u dwóch różnych wulkanizatorów. W jednym przypadku pomogło na ok. 3-4 m-ce, a po ostatniej wizycie nie widzę różnicy, oprócz tego, że straciłem już ponad 70zł. Nie chcę znowu tego powtarzać i płacić nie mając gwarancji, że to rozwiąże problem....
mcm Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 może coś siedzi w oponie (gwóźdź, szpilka, szkło)
bulk_1986 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Jeśli pierd..... się z tym już 3 lata i 3x robiłeś taką akcje a za każdym razem płacisz 70 zł to ja bym się poważnie zastanowił nad kupnem nowej opony
Iron Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 watek jak z ulicy wiazow Jeśli pierd..... się z tym już 3 lata i 3x robiłeś taką akcje a za każdym razem płacisz 70 zł to ja bym się poważnie zastanowił nad kupnem nowej opony poipieram
-Tomek- Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 watek jak z ulicy wiazow Jeśli pierd..... się z tym już 3 lata i 3x robiłeś taką akcje a za każdym razem płacisz 70 zł to ja bym się poważnie zastanowił nad kupnem nowej opony poipieram Tyle to zapłaciłem w sumie, a nie za każdą akcję. Co do zakupu nowej opony, to musiałbym kupić od razu dwie (na jedną oś), a to już wydatek ok. 500zł i w dodatku nie mam pewności, że to problem z oponą, a nie z felgą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się